O leapșă faină


Văzui și eu în „grădina” Oanei Portase și implicit a celor șapte pitici leapșa asta. Cum nu sunt genul care se invită singur în lepșe, vă spun dinainte că asta mi s-a parut prea tare de ratat, așa că am „mușcat” și eu (știu că mai am restanțe la leapșe, și promit că am să mă achit onorabil, momentan, însă, vă invit să vă puneți norocul sau karma la încercare și să aflati cum ar arăta „primul album” al „trupei voastre”.

Se face așa:

Go to Wikipedia. Hit “random” or click here. The first random Wikipedia article you get is the name of your band.

Go to “Random quotations” or click here. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.

Go to Flickr and click on “explore the last seven days” or click here. The third picture, no matter what it is, will be your album cover.

Use Photoshop or similar to put it all together.

Îmi place ce mi-a ieșit. Leapșa merge… la cine vrea să se relaxeze puțintel. Enjoy!

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Funny, Leapsa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la O leapșă faină

  1. Dacic Dracon zice:

    Super 😀 Si mie mi-a ieșit ceva ca lumea. Postez deseară.

  2. Sorin zice:

    Cred că mă bag și eu că sună interesant!

  3. Pingback: Mesaje incurajatoare de la PSD « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Cu întârziere « Ioan Sorin Usca

  5. Pingback: Leapşa: Album cover « Despre noi şi lucrurile care contează.

  6. Pingback: Somer in Romania « Hai ca se poate!

  7. Pingback: My first … | Idei second hand

Lasă un comentariu