Bineţe


Acu chiar daca nu mi-am facut simtita prezenta zilele astea pe blog, asta nu inseamna ca gandurile mele nu au mers si catre voi zilele astea. Par example nu am uitat de tema pentru acas` pe care am primit-o de la MitzaaBiciclista, la fel cum nu am uitat ca zilele astea sa inchin un pahar si pentru sanatatea voastra:

* Blog de furăciuni
* Blog de poveste
* Brad Dan
* Ce P…arerea mea!
* d-ra Terra Radu
* de/spre Romania
* Florin Banu
* Gabriela Savitsky
* Ioan Usca – Vania
* Omlette du Fromage
* PreaPiperusha
* Pumpkin Pie
* Theodora
* vecinu` piliF
* Vezi Stereo
* Vlad Olteanu

Cat despre urarile de bine si de viata prospera, pai astea stati linistiti ca nu am nevoie de o ocazie speciala ca sa vi le doresc, p`astea vi le doresc in fiecare zi, de fiecare data cand va citesc, de fiecare data cand ma cititi si voi pe mine, la fiecare comentariu, mail, sau share pe Facebook.
Ca-ntodeauna, ma-nclin! Voie buna!

Acest articol a fost publicat în D`ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Bineţe

  1. Mitzaa Biciclista zice:

    Lol! Bine ai revenit! Ai văzut doar că în fiecare zi am trecut pe la tine, dar dacă am văzut că nu mai zici nimic, nu am îndrăznit să întreb nici eu. Iar ultimul tău post era despre fotbal, unde eu sunt varză 😀
    Deci, abia aştept să scrii iar ceva haios-asta una; şi a doua-app de motto-ul blogului, că ai zis că îţi place ce e scris la mine pe frontispiciu, şi ce e scris la tine in josul fiecărui post e foarte tare(chit că e foarte „devlish” ca să zic aşa). 😛

  2. Pingback: Branza vrea sa se plimbe cu “vitamina Udrea” prin colegiul sau ca fie sigur ca mai castiga inca un mandat de parlamentar la viitoarele alegeri « Hai ca se poate!

  3. Pingback: Ultimul Mitropolit – 17 « Ioan Usca

  4. florin zice:

    O sa inchin si eu un pahar de vin rosu azi pentru tine.Un 1 Mai plin de soare sa ai ca sa faci gratare,sa avem grau si porum pe ogoare si o femeie cu capul intre picioarele tale…Na ca am dat o in versuri comuniste.

  5. raul rual zice:

    multam, Simone! cum e vreo sarbatoare, cum dispari din peisaj cateva zile… da nu-i bai, noi stim ca existi…

Lasă un comentariu