Trece si asta …


Desi a trecut ceva timp de cand nu prea am mai dat semne de activitate (banuiesc ca bombanelile si injuraturile s-au adunat ca la usa cortului) sunt convins pana acum ca v-ati dat seama ca am fost foarte ocupat. Cum cu ce? Cu facutu` de curatenie in locuinta proprietate impersonala, ca deh sunt doar blogger mic de palier si nu-mi permit menajera (plus ca menajerele vin cu belele, ne amintim cu toti), cu imbatatu` si mahmureala de si de dupa Paste, si nu in ultimu` rand cu pregatirile pentru „nunta lu` ginerica”.

Cum naiba, care nunta? Nu v-ati uitat la televizor zilele astea, pai s-a mai vorbit despre altceva, „nunta lu` ginerica” si punct. Nu ma intrebati detalii … ca oricum nu-mi amintesc nimic, nu stiu nici cat a mers daru`, habar n-am ce lautari au cantat si de unde i-au racolat si nu, nu-mi amintesc prea multe detalii in legatura cu rochia miresei. Tot ce stiu eu, sau mai degraba ce mi s-a povestit e ca m-am imbatat foarte tare, m-am dat la noua ducesa si am incercat sa lipesc o bancnota de 20 de lire pe fruntea dirijorului de cor inainte sa fiu aruncat in strada, fix in cur de garzile regale, care mi-au dat de mi-au julit redingota aia buna de mers la caminu` cultural.
Si pentru ca sunt convins ca toata lumea e innebunita sa afle ce am purtat la ceremonie, am inclus o imagine care sa lamureasca, because i`m just that good.

Acest articol a fost publicat în Elucubratii, Pamflet. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Trece si asta …

  1. mi s-a părut mie că te văd prin mulţime, dar eh, am crezut că mi se pare 😛

Lasă un comentariu