Tehnical dificultiez se intoarce


Sau cum bine mai spunea cineva kakaia tiehnica. Astfel raportez plin de nervi ca in ultimele doua zile wordpressu` imi cam mananca ultimu` dram de rabdare, dupa ce ieri am petrecut aproximativ jumate de zi incercand sa ma loghez si evident nereusind, azi a trebui sa rescriu acelasi text de aproximativ 10-20 de ori, de fiecare data incepand fie de la zero, fie cu ultimele paragrafe adaugate lipsa. Motivul, de fiecare data cand draft-ul isi facea autosave primeam eroare de conexiune, server down si all that crap. Cu textul nu-i problema, ma stiti doar sunt consecvent si recidivez de fiecare data, cu rabdarea in schimb, aia e alta problema. Astfel in caz ca auziti in urmatoarele zile de un tip care si-a aruncat pc-ul pe geam de la etaju` 4  si apoi a jurat razbunare pe toti „infidelii responsabili cu avansarile in tehnologie” sa va ganditi si la mine. Oricum banuiesc ca se putea si mai rau, par example sa ma trezesc cu intreaga pagina stearsa.

Pentru a incheia totusi pe o nota pozitiva trebuie sa va spun ca luand in considerare faptul ca a fost 1 si urmeaza 8 martie, imi propusesem sa ofer o tratatie rara cititoarelor mele, urmand a poza gen Chippendales Calendar. Din pacate la vederea torsului meu dezvelit aparatul foto a suferit un soc traumatic din care inca nu si-a revenit, fiind auzit si acum repetand obsesiv blitz, blitz, smile for the camera, blitz. Astfel ma vad obligat a oferii un alt tip de omagiu reprezentantelor sexului „placut” 😀 , probabil in forma unor postari dedicate strict lor.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Tehnical dificultiez se intoarce

  1. raul rual zice:

    ai suparat pe careva si ti-au taiat macaroana…, daca tot nu poti folosi aparatul foto pentru altceva, macar fa cate o poza la fiecare postare, asa… sa le ai…
    cam atat, pana in 8 le las pe doamne…

    • Simon zice:

      Pai nu mai vrea bietu` aparat nici poze, nici baterii noi, nimic, sta decat intr-un colt si se leagana singur >:) … stres post-traumatic cica (asa mi-o zis al` de la servis) 😀

  2. Pingback: Serbare « Ioan Usca

  3. florin zice:

    Si eu tot auzeam ca blogspot e prost,ca nu se compara cu wordpress,ca ar trebui sa trec pe platforma cu litera w la inceput…M am mai linistit ,chiar credeam ca blogspot e pe ultimul loc din toate punctele de vedere.:D

Lasă un comentariu