Baiat bun … da n-are noroc


– Buna ziua as vrea sa-mi depun candidatura pentru job-ul dumneavoastra.
– Ne pare rau da` pentru acest post aveti nevoie de experienta, studiile de specialitate/studiile superioare nu sunt suficiente.
– Ok, deci imi trebuie experienta pe un post in care imi trebuie experienta ca sa fiu angajat. Cam cerc vicios nu credeti?
– Nu trebuie neaparat sa fie experienta pe acelasi post, poate sa fie unul similar de exemplu.
– Ok, multumesc!


– Buna ziua, as vrea sa-mi depun candidatura pentru postul dumneavoastra.
– Vreti sa va angajati taman la noi?
– Da! Ar fi o problema? Nu-mi spuneti ca si aici imi trebuie experienta …
– Nu, nu e vorba de asta, postul e entry-level si teoretic nu va trebuie decat doispe` clase absolvite, da` vad ca dumneavoastra aveti si facultate terminata.
– Si asta e un impediment?
– Pai cam da, pentru ca la nivelul dumneavoastra de pregatire trebuie sa va incadram ca atare si asta ar presupune un salariu mai mare decat vrem noi sa oferim.
– Da, da` eu vreau decat sa lucrez, sa dobandesc experienta ca sa ma pot angaja pe un post mai bun.
– Pai vedeti nici dumneavoastra nu sunteti multumit de postul pe care vi-l putem oferi, vreti ceva mai potrivit cu studiile pe care le aveti.

Acu` intrebarea logica care se ridica in urma acestor doua dialoguri este: unde dracu poti merge sa-ti reversezi diploma de licenta? Adica exista vre`un curs pe care-l poti urma, sau un program de conversie la care se aplica? Pana la urma, care ar fi solutia?

Acest articol a fost publicat în D`ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Baiat bun … da n-are noroc

  1. raul rual zice:

    incearca sa spui ca ai patru clase…poate ajungi presedinte

  2. raul rual zice:

    atunci incearca in parlament. sa dormi, ai experienta. sa ridici un deget, stii. sa intri pe you tube, stii. sa numeri bile, stii. sa te doara-n 14, inveti.

  3. Zodrac zice:

    Cea mai tare e faza e sa ti se propuna sa faci Voluntariat pana faci experienta. Stiu pe cineva care a facut voluntariat la BRD, cu ASE terminat, 8 luni iar cand a fost s-o angajeze i-au spus ca nu au loc pentru ea. A ajuns de stia tot ce se intampla in agentie, de la cel mai mic la cel mai mare detaliu tinea singura o agentie. Dar nu. Nu se poate. Nu e loc.

  4. Pingback: Atentie mare!!!! – Theodor Baconsky vrea ca la viitoarele alegeri procentul votului diasporei sa se ridice de la 4,7% la 50% « Hai ca se poate!

  5. Gabi zice:

    Iti urez succes. Ai de la mine o recomandare, ca esti baiat bun.

  6. Mitzaa Biciclista zice:

    Îmi aduci aminte de mine când am terminat facultatea şi nu mă angaja nimeni pe nicăieri,răspunsul pe care îl primeam era invariabil acelaşi: „mergeţi şi căpătaţi experienţă şi pe urmă discutăm” 😀

Lasă un răspuns

