La aer


Astazi m-am intalnit cu o ocazie nemaiîntâlnită, hmmm simt ca e ceva in neregula cu fraza dar dati-mi voie sa continui. In timp ce-mi faceam plimbarea matinala de inviorare, stand tolanit pe o banca sub un copac, am avut norocul ca langa mine sa se aseze nimeni altcineva decat renumitul Dalai Lama.

Cum l-ai recunoscut, ma veti intreba plini de fervoare? Pai nu l-am recunoscut, s-a recomandat singur:
– Fiule ma pot aseza langa tine in acest sanctuar al singuratatii absolute, pentru a putea fi doi singuratici care stau singuri?
– Desigur parinte, i-am raspuns.
Parinte ii zic oricarui om care-si incepe propozitiile cu fiule. Apoi s-a recomandat:
– Dalai Lama.
Inconstient i-am raspuns:
– No hables romales, manţea-ca-ş, da` banuiesc ca ma intrebi daca am fier de vanzare si raspunsu-i nu.
– Nu rasistule, m-a apostrofat, numele meu e Dalai Lama.
– Ahha! Autor, blog autor, m-am recomandat „policticos”.
Recunosc ca vesmantul alb care-i inconjura torsul si se lega intr-un nod la spate ar fi trebuit sa fie indiciu destul pentru o minte sclipitoare, dar cum a mea e data la lustruit, recunosc cu penitenta ca am grăşit. Mainile ii erau ascunse in vesmantul alb si le tinea impreunate la spate, un muritor simplu ca mine nefiind demn sa vada asemenea unelte ale pacii absolute. Totusi hotarat sa nu ratez acest moment de maxima importanta m-am hotarat sa-l intervievez pentru placerea dumneavoastra culturala pe marele maestru Zen al pacii, tolerantei si intelepciunii universale. Iata cele mai interesante extrase ale interviului:

– Maestre, tocmai am aflat ca Pepe a scos un nou album ce contine opt piese. Totusi exista zvonuri ca in China albumul va avea decat 7 piese, numarul opt fiind considerat aducator de ghinion. Ce parere aveti despre politica asta de cenzura a regimului comunist chinez?
– La dracu … tocmai piesa opt?!? Era preferata mea. Nenorocitii astia de chinezi, cred ca e cel mai oribil lucru pe care l-au facut in ultima vreme.
– Dar despre disparitia padurii tropicale ce ganduri ne impartasiti?
– Ehh la dracu cu padurea tropicala … sa o taie odata pe toata, eu vreau sa ma bronzez, daca-mi trebuie umbra imi pun un prosop ud in cap. Nu spune nimanui da` am cumparat niste actiuni la o firma ce produce aere conditionate, asa ca tin pumnii stransi pentru incalzirea globala.
– Despre trupele din Iraq si turbulentele din Libia si intregul Orient Mijlociu ce ne spuneti?
– Da-i in pi**a ma-sii de straini! Ce-mi pasa mie?
– Niste cuvinte destul de dure din partea unui lider spiritual ce propavaduieste pacea mondiala si universala?!? Daca tot sunteti sincer, care natie va enerveaza cel mai mult?
– Ungurii, desigur!
– Hmm cred ca am reusit sa daramam niste stereotipuri despre dumneavoastra maestre.
Din pacate discutia noastra a fost brutal intrerupta de cei doi infirmieri veniti sa ne duca inapoi in rezervele noastre.
– Hai Dalai Lama si tu autorule inapoi in camerele voastre, de ajuns pentru azi cu statu` in curte.
Pe drum mentionez ca m-am intalnit si cu Regele Henry si i-am promis un pachet de tigari daca imi spune ce au facut singuri in camera, el si curtezana aia din „Frumusete Venetiana”.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii, Pamflet și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la La aer

  1. raul rual zice:

    daca ela era Dalai Lama, tu de ce nu te-ai recomandat Brad Pitt?
    eu cred ca te-a pacalit de 1, sa te faca sa-l urmezi pe calea intelepciunii, pardon, nebuniei…

    • Prietene oi fi eu nebun da` nici Brad Pitt nu ma consider 😀 Cat despre Dalai Lama nu as fi asa sigur ca nu era el, unul din infirmierii care ne conduceau inapoi in camerele noastre capitonate (e vecin de palier cu mine) l-a cam brutalizat pe drum si am auzit ca tocmai si-a inghitit limba.

      Update: ahh, pardon revin cu o mica modificare, tocmai am aflat ca nu limba lui a inghitit-o ci pe a asistentei din tura de noapte. Da` totusi e si asta un semn, nu? >:)

  2. Gabi zice:

    =))
    Nici Dalai Lama nu mai este ce-a fost!
    Nu ma asteptam la finalul asta. Trebuia sa-l intrebi si de base, si de boc…

    • Boc e si el coleg de palier cu noi … Base avea si el o camera privata (sau doar o privata, nu-mi amintesc) cert e ca l-au trimis acasa cu diagnosticul N.U.P. (prescurtare de la nu-i posibil sa-l facem bine)

  3. Pingback: Am lipsit motivat « Hai ca se poate!

  4. raul rual zice:

    eu vad ca tu nu glumesti cand vb de camere capitonate. si nu va lasa la net numa o data pe saptamana? sau dupa comportament? in cazul asta, iesi de sub influenta lui Dalai, ca uite, te duce la rele

  5. Elsa zice:

    Amuzanta poveste. Data viitoare cand il prinzi fa un live writting cu el sa ii punem si noi intrebari.

  6. Mitzaa Biciclista zice:

    Eram sigură că Dalai Lama al tău e de la Neuro, după cum ai descris că era îmbrăcat, nu mă aşteptam însă ca tu să-i fi „coleg” de palier. Aici a fost surpriza 😀
    Îmi place genul, situaţii bufe cu final neaşteptat.

    • Ma bucur ca reusesc sa mai si surprind uneori, adesea mi s-a spus ca-mi explic prea tare glumele si incep sa-si piarda din savoare.

      • Mitzaa Biciclista zice:

        Nu cred, depinde de glumă, depinde de scenă şi de hazardul creat. Cel mai bine tu simţi dacă trebuie să o explici sau nu, fiindcă dacă ţie îţi scapă elementul surpriză, în nici un caz nu o să-l prindă cititorul.
        Important e că totuşi nu te pierzi în prea multe amănunte, că detaliile sunt bine legate între ele şi că pe mine, cititor, stilul tău mă reţine pe pagină şi nu mă face să dau click mai departe

  7. Mitzaa Biciclista zice:

    E destul să mă citeşti. Eu o fac deja 😀

    • Si eu o fac deja … te citesc, adica >:)
      Ba sunt chiar invidios pe textuletu` ala din headeru` paginii voastre, mi-as fi dorit sa ma gandesc si eu la asa ceva, cred ca ar trebui sa fie ca un disclaimer din ala pe care sa-l aiba fiecare blog in componenta 😀

  8. ULINK.RO zice:

    ULINK.RO – Portal articole. Promovare gratuita Site-uri, Blog-uri, Forum-uri, etc. Social bookmarking.

Lasă un răspuns

