Addendum


Apropo de postarea anterioara si de papagalii care repeta aiurea-n tramvai ce aud si ei in gura altora, vreau sa fac o referire la baiatu` asta de mai jos

El se intituleaza Varu` de la Giurgeni si din cate am inteles e noua asistenta a duetului devenit trio Razvan si Dani, astfel dupa cei trei care au speriat vestul Mircea Badea si Oreste avem un nou trio la Antena. In fine poate nu am inteles eu bine astfel ca sunt oarecum in ceata cu privire la rolul lui, in schimb ce ma nemultumeste pe mine e ca luni dimineata, in timp ce facea un fel de segment de „revista presei sportive”, omu` a avut de facut urmatorul comentariu:

Pe un ton zeflemitor asa: „… Bute iar a batut. Asteptam si un meci ca lumea cu un om de talia lui”.

Acu` eu nu stiu nici cine e baiatu` asta si nici ce cunostinte vaste vis-a-vis de box are el. In schimb stiu cine e Lucian Bute, stiu ca e un mare roman, un boxer extrem de valoros, o „bijuterie” a poporului roman pe care in loc sa o scuipam pe unde apucam ar trebui sa o luam si sa o purtam mandri la rever. Totusi revenind la „papagali” ziceam ca baiatu` asta se apuca si face el niste aprecieri cam in necunostinta de cauza dupa parerea mea. La cat de obscur e omu` sa-si permita sa besteleasca asa la intamplare un sportiv cu niste mari calitati mi se pare un pic de „rautate gratuita”, asa ca o sa-mi permit si eu acelasi lucru in legatura cu el.

Par example eu as putea sa zic ca: Varu` de la Giurgeni a inhalat iar o shaorma si astept si eu sa incerce si o salata mai pe masura lui ca sa vada ce inseamna cu adevarat o mancare fara un aport de osanza.

Totusi bunu` simt nu-mi da voie sa ma apuc sa fac aprecieri asa aiurea in tramvai si in necunostinta de cauza. In primu` rand pentru ca mama m-a educat mai bine de atat, si in al doilea rand pentru ca nu sunt un idiot care se apuca sa faca aprecieri rautacioase si gratuite la adresa unei persoane pe care nu o cunoaste. Poate baiatu` are un dezechilibru` metabolic sau hormonal si d`aia e atat de puhav, la fel de bine poate ca Bute lupta cu niste boxeri de mare valoare si ii invinge foarte usor pentru ca el e mult mai valoros, repet nu stiu pentru ca ambele sunt domenii in care nu am cunostinte atat de vaste incat sa-mi permit sa fac aprecieri. Tot ce stiu eu e ca ar fi mai bine sa-i lasam pe cei in tema sa faca aprecieri cu privire la domeniile lor de specialitate si daca tot suntem niste shaormisti si aratam de parca nu am iertat o bucata de sorici in viata noastra macar sa nu ne mai dam mari experti in sport si sa facem aprecieri cu privire la niste sportivi care fac sacrificii imense pentru a ajunge la nivelul ala de performanta.

Acest articol a fost publicat în Comportamente deviate, frustrari, manifest, Pamflet, sport și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Addendum

  1. raul rual zice:

    sunt stiri „blocate”. adica stiri la care nu mai e nimic de adaugat. totusi unii tin neaparat sa comenteze. si asa apar aberatiile. un bun termen comparativ ar fi unele comentarii la un meci de fotbal, facute de unii care trebe sa stea la un metru de pupitru, din cauza burtii, de gen „ar fi putut incerca o directa, trebuia sa incerce un spagat in aer, trebuia sa paseze cu calcaiul…”

    • Simon zice:

      El pica in aceeasi plasa in care au picat multi, ca a zis odata Doroftei ca Bute are parte de adversari usori si d`acolo a incoltit ideea asta. Macar Doroftei (cu tot respectu` care i-l port da` vorbeste aiurea) vorbeste din punctu` de vedere al unuia care se pricepe, plus ca multi alti campioni l-au contrazis precum Mihai Leu sau fratii Simion. Da` cand vad unu precum shaormistu` de mai sus ca repeta plin de el opiniile altuia ma cam scoate din sarite. Mai ales ca vorbim de un mare campion ca Bute, care e un baiat atat de modest si care tine sa promoveze atat imaginea tarii asteia care nu a facut nimic pentru el.

  2. raul rual zice:

    la capitolul asta, Bute ii „bate” pe multi. mi-e tare simpatic.
    pai tu nu stii cum isi fac astia scenariile la televiziuni? din google sau din ziare. da cum zici, macar daca ar filtra putin opiniile, inainte sa le repete

  3. florin zice:

    Are si fizic de sportiv cu gusa aia…si cu palaria de marinar bulangiu.Sunt discutii aprinse despre adversarii lui Bute dar ar trebui sa vorbeasca oamenii din lumea boxului nu orice panarama.Oricum avem prea putine valori in sport in ultima vreme.Eu m am simtit foarte bine ,am vazut meciul live,cand Bute i a rupt ficatul adversarului.

Lasă un răspuns

