Ehhh … Enter title here … nu vreau, nah


De vreo 5 minute au inceput sa mi se vada extrem de pronuntat venele de pe mana stanga … am dat un search pe Google si am gasit urmatorul raspuns: „you may have sufered a heart atack”. Shit! Acu ce fac? Sun la salvare? Da` stai, daca „i have suffered a heart atack” n-ar trebui acum sa sufar si de „dead-nes”. Hmm, oare daca chiar sufar un heart atack in timp ce scriu postarea asta o sa devin mai „popular”, ca blog ma refer, ca persoana am renuntat de mult la orice speranta >:).

Banuiesc ca depinde daca apuc sa apas butonu` de Publish, altfel adio sanse la maretie. Imi inchipui ca daca crap in timp ce scriu, o sa curga „cererile de prietenie” pe Facebook: „sa-i dam add lu` ala de a crapat bloggand”; „cat devotament, cata daruire, macar s-a dus facand ceva ce-i placea” (o da! clar asta era visu` meu sa ma duc din fata tastaturii si monitorului, in nici un caz nu mi-as fi dorit sa fiu sub coapsele ferme ale unei dudui) . Anyway, banuiesc ca macar o sa fiu mai interesant atunci … asta da lucru trist pe care sa-l poti spune: dupa ce am crapat am fost mai interesant … si totusi daca dupa ce fac in sfarsit heart-atacku` ala o sa devin subit popular, si imi da in sfarsit Ciutacu, accept pe Facebook macar o sa pot spune ca nu m-am stins in van. Si daca tot visez cu ochii deschisi aruncand blasfemii de genu` celei de mai sus, dati-mi voie sa sper ca pana si Andi Moisescu va merge la wall-ul meu si va scrie: Prietene, accept si ma inclin!

E trist sa realizezi ca esti plictisitor, nu ca persoana, acolo ma cunosc si stiu cate am facut si cate o sa mai fac incat imi permit sa nu ma consider un personaj sters din punctu` asta de vedere, totusi ca „blogger” … nici nu stiu ce inseamna … ca om care alege sa scrie ce-i trece prin cap in vazu` lumii ma simt oarecum sters, plictisitor. Nu ma intelegeti gresit, am unele „scrijelituri” pe care le consider chiar bune, si pe care si altii (a caror parere o apreciez) le considera bune … si totusi, pana si o veverita oarba gaseste o nuca din cand in cand … asa ca: da! ma consider plictisitor ca blogger.

In orice caz … e zece, voi va uitati la Romanii au Talent si eu probabil va retin, asa ca ma duc sa ma imbrac, sa ies afara si sa alerg.
P.S.: pe cat de „interesanta” imi pare acum postarea asta, pe atat de ridicola e posibil sa o gasesc cam peste o juma` de ora sau de zi, asa ca daca subit dispare nu va speriati, e decat latura mea plictisitoare care a pus din nou stapanire pe mine. Dar hey, macar pentru astea zece minute nu mi s-a mai parut ca sunt chiar atat de plicticos. Tschüs!

Acest articol a fost publicat în D`ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ehhh … Enter title here … nu vreau, nah

  1. raul rual zice:

    Simone, du-te linistit si alearga, esti mai castigat decat sa dai copy-paste la stiri. eu te-oi citi si de nu-i mai scrie si tot nu m-oi plictisi… cat despre ciutacu, e prea destept ca sa stie da accept…

  2. raul rual zice:

    alo! e cineva? daca nu raspunzi in 12 ore, o sa trimit pe cineva sa verifice, poate ai vorbit serios de treaba cu heart-atacku’ si noi am luat-o de gluma…

    • Simon zice:

      Nu pretene, stai linistit sunt in regula … altfel mai ieseam la jogging la 10 noaptea >:D, faza cu venele marite am inteles ca mi se trage de la niste „sustinatoare de efort” care le iau periodic. Probabil pana acum nu am bagat eu de seama. Nu ma dau eu dus asa usor … i remain my boring self as always >:)

  3. Filip zice:

    bai vecine nu-mi da batai de joc la inima… 😐

    • Stai ma ca n-am facut nimik rau … pe cuvantu` meu >:) … bine acu` nu facui nimc rau ca in rest numai cu asta ma ocup. Oricum mentionez cu onor ca nu e nimic in neregula. In schimb e clar nu mai scriu nimic „sub influenta” 😀 … pfoai acu` o sa se-nteleaga ca o ardeam pa` etnobotanice, de parca eu am bani de ars aiurea 🙂

  4. florin zice:

    Ai vazut drac mort?

  5. cassyland zice:

    of…. fara „sustinatoare de efort” nu se poate? chiar produc efectele pomenite in gluma.

    • Efectele au fost pomenite in gluma mai mult sau mai putin, in sensul ca reactia respectiva chiar am avut-o, in schimb m-a amuzat raspunsul pe care l-am primit pe google: „you may have suffered a heart atack” …

      P.S.: mentionez ca totusi nu fac abuz de ele, plus ca le iau sub supravegherea unui fizio-terapeut, altfel as fi luat mai in serios raspunsul cu infarctul

      P.P.S.: multumesc pentru ingrijorarea aratata 🙂

Lasă un răspuns

