Normalitatea e la ea acasa … pe la noi nu a mai dat


Aseara in „municipiul” in care in urma cu 7 zile a evadat un detinut desosebit de periculos iluminatul public nu functiona. Intr-adevar nu in tot orasul, parcul si primaria erau luminate precum brazii de craciun, nu era bezna decat in cartierele mai marginase ale orasului, alea de se afla in vecinatatea padurii, padure in care se presupune ca se ascunde si ucigasul evadat din arestul Judecatoriei, altfel de ce dracu ar mai survola in nestire elicopterul ala de la MAI padurea aia. Coincidenta ar putea spune unii, sunteti cu capu` le-as raspunde eu.

Nu, faza cu strazile in bezna se repeta in fiecare luna, timp de una-doua saptamani, si intotdeauna pe aceleasi strazi. Motivele, ma avant in a presupune, sunt:

  • nu avem bani sa platim factura la Electrica. Varianta oficiala … desi taxe si impozite platim mai mari ca oricand.
  • nu ajunge curentul sa luminam primaria cu cele 10 de reflectoare din jurul ei si strazile laturalnice in acelasi timp. Varianta mea … astfel se alege solutia optima si anume sa-i lasam pe muritori in bezna ca sa ne luceasca edificiul local.

Cu ideea ca suntem lasati de izbeliste in fiecare luna, sa razbim noaptea prin bezna si prin sutele de dinti ale hoardelor de caini (nu exagerez catusi de putin), bai cu asta deja m-am obisnuit. Credeam, totusi, ca fiind vorba de o situatie speciala in care un criminal e liber printre noi se va face o exceptie si ni se va da si noua macar o sansa la supravietuire. Ca de obicei, m-am inselat. Nu stiu daca voi renunta vreodata sa sper ca vom ajunge si noi (muritorii de rand, cetatenii din Ghiorlania, pardon Romania) intr-o zi sa fim catusi de putin respectati. In schimb tare as vrea si eu sa aflu

de cand dracu viata mea, si implicit a voastra nu valoreaza nici cat o ceapa degerata?

Acest articol a fost publicat în Comportamente deviate, D`ale mele, frustrari, manifest, News, Pamflet, Stiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Normalitatea e la ea acasa … pe la noi nu a mai dat

  1. raul rual zice:

    tu, eu si altii avem un singur rost: sa platim taxe. si cum tara o duce greu, banii astia nu ajung pt toti. asa ca sunt directionati spre cei mari si puternici, ei au nevoie, ca doar ei sunt cei care vegheaza asupra noastra. ca tu sau eu murim de foame, muscati de caini sau ucisi de cel din padure, nu-i mare problema. mai raman 20 de milioane de alti platitori.

    • Da, da` vezi tu ca tot e un pic contraproductiv sa-ti lasi sursele de venit sa moara pe capete … vorba aia: azi unu` muscat de caine, maine altu injughiat, poimaine cutremuru` si tsunami si s-a dus dracu Romanelaria.

  2. cassyland zice:

    Realitatea este ca a cam trecut mult timp de la revolutie si.. eu n-am vazut Parisul, ca asta visam… Prietenele mele, doreau, visatoare si ele, sa viziteze si Roma, eventual Venetia, sub clar de luna, in timp ce un tenor local oferea suficient romatism cu o cantoneta locala.
    Acu, ca s-o spunem pe aia adevarata, ceva deplasari prin zonele pomenite si nu numai, s-au petrecut, mai precis o mare parte dintre romanasi care priveau cu entuziasm revolutia televizata au facut tot felul de deplasari peste liberele hotare, in interes de servici: la cules de capsuni, la tras la PIB-ul altora…. Daca vezi cu cat au contribuit cei plecati dincolo la ridicarea economica a altor state ridici sprancenele a mirare: de ce ne baga astia de la TV in cap, intre o manea si cateva secvente fierbinti ale divortului columbenilor, ca suntem lenesi? Poate asa, ca nu cumva sa ne vina vreo idee sa ne harnicim si, realizand ca cei care ne conduc atat de stralucit nu ne reprezinta deloc interesele, (de am ajuns sa ne manace cainii si la propriu) infiintam noi, cei nemultumiti, un partid, ca doar asta mai este forma legala de organizare care poate schimba ceva in tara! Sau ne inscriem intr-unul obscur inca, de care nu se prea vorbeste, dar care are totusi cativa oameni corecti si pusi serios pe treaba, doar ca au nevoie si de noi alaturi, nu sa ne plangem si cam atat!

    • Eu am tot auzit repetata ideea asta cu sa facem si altceva in afara sa ne plangem, da` la partea cu solutii nu exceleaza nimeni. Multi repeta obsesiv ca nu tre` sa ne mai plangem ci tre` sa punem mana sa facem, da` ce dracu sa facem nu stie nimeni. Asta zici tu ca e solutia, sa ne alaturam unor „grupuri” si atat? Iti amintesc ca traiesti in tara in care „societatea civila” e reprezentata de 1-2 ONG-uri si cateva sindicate, asta inseamna o reprezentatie de cam 30% a totalului populatiei, ceilalti 70% ne pierdem in neant interesele noastre nefiind reprezentate de nici dracu`. Crezi ca daca mergem maine si ne inscriem toti in partidu` Alba ca Neaua sau mai stiu eu ce bazaconii d`astea rezolvam ceva? NU! Pentru ca aia care trag sforile vor fi tot „cei cativa alesi” si restu` tot muritori de foame ramanem, ducem lipsa de reprezentare generala, ducem lipsa de oameni de valoare si de incredere si astea-s valori care nu se cultiva peste noapte ci se insufla in cursul formarii personalitatii a individului. Asa ca atitudinea ta desi e de laudat e oarecum neancorata in realitatea hada a societatii din care faci parte. … Cine stie poate cu timpu`, pana atunci da-ne voie sa ne mai smiorcaim oleaca, ca daca nici de LIBERTATEA DE EXPRIMARE >:) nu mai pot beneficia inseamna ca degeaba au murit miile alea de oameni la revolutie

  3. Anonim zice:

    ok, ne smirocaim, ne smiorcaim… deja mi-e uda camasa de cati au plas pe umarul meu. stai s-o storc, apoi trecem la alt episod de of si jale.
    glumesc, libertatea de exprimare este un bun inestimabil! nu uit niciodata ca la inceput a fost cuvantul!

  4. Pingback: ce-am mai citit prin blogosfera « cassyland

Lasă un răspuns

