Sunteti nesimtiti …?


Intrebarea nu e una capcana, insa nu e directionata catre tine cititorule ci mai degraba catre „companiile profesioniste” din Romania … asa ca daca citesti tu Vodafonule sau tu Cosmoteule, raspunde sincer: esti nesimitit? Despre spam-ul de tip corporatist cred ca s-a discutat de moarte, cu toti stim ca odata ce devii clientul unei companii (indiferent ca vorbim de telefonie mobila sau de orice alt tip), devii practic sclavul lor personal, ei avand control total asupra ta. Astfel de la mesaje „promo” nesfarsite pe care le primesti la cele mai tampite ore si in cele mai nepotrivite momente, pana la facturii netrimise la timp sau mai stiu eu ce, tu practic ai dreptul sa te apleci si ei au dreptul sa te f… cred ca intelegeti unde bat.

P.S.: Draga C.R.B.L., daca chiar ai nevoie de ajutorul meu in a alege ce vei face in continuare in legatura cu bunaciunea aia basarabeanca de nevasta-ta, macar nu mai fi bulangiu si suna-ma, nu-mi mai da mesaje tampite, gen: „ajuta-l pe CRBL sa aleaga ce va face in continuare.” That`s just stupid!

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, frustrari, manifest, Pamflet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sunteti nesimtiti …?

  1. raul rual zice:

    va trebui sa revenim la telefoanele publice cu cartela, sa vad eu cum mai trimit spam-uri pe alea…
    azi maine ne trezim cu CRBL la usa, in casa, la masa: „Ajuta-ma!”
    sau: „pentru ca n-ati raspuns mesajelor noastre, ne vedem obligati sa va dublam tarifele la convorbiri”

    • Simon zice:

      Asta cu “pentru ca n-ati raspuns mesajelor noastre, ne vedem obligati sa va dublam tarifele la convorbiri” mi s-a intamplat mie, oarecum, m-am trezit cu un plan tarifar pe care mi l-au activat ei din proprie initiativa cand mi-au expirat cei doi ani de contract. Desigur dupa ce am sunat sa vad ce se intampla mi s-a explicat si s-a revenit la forma initiala de tarifare, da` se bazeaza mult pe ignoranta si poate daca era altcineva … mai moale … in situatia mea probabil ca ar fi continuat sa plateasca noile tarife in necunostinta de cauza. Taman d`aia intrebarea persista: SUNT NESIMTITI?!?

      DAAAA!!!!!

  2. raul rual zice:

    plus ca nesimtirea e cel mai cautat si mai eficient job in Romania

  3. raul rual zice:

    problema e: din cateva mii de oameni pe care reusesc sa-i prosteasca zilnic, doar tu si inca 2-3 stiti si vreti sa sariti in sus. din cauza celorlalti li se merita sa fie nesimtiti

  4. Theodora zice:

    Adevarul este ca are o nevasta frumoasa 🙂
    Prea frumoasa as zice eu in comparatie cu el…. dar poate compenseaza prin alte parti….. eu zic sa il ajuti cu un sfat 😀

  5. Pingback: Motiunea de cenzura de astazi 16 martie 2011 « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

