Intrebari tampite


Desigur in categoria asta intra multe exemple si diferite sunt domeniile, dar asa cum v-am obisnuit aici discutam despre societate la modul general, astfel ca imi voi permite sa acopar arealul intrebarilor tampite pe care „un grup de oameni” le adreseaza „altui grup de oameni”, orice referire la un anumit gen (gramatical, ex. masculin catre feminin) va fi descurajata din start. Sa trecem, zic, la exemplificare:

La telefon surescitat(a)
– Draga am bagat aspiratorul la priza aia de pe hol si a scos fum, cred ca s-a ars priza si/sau aspiratorul!
– Pai de ce ai bagat aspiratorul?

Corect! Important nu e faptul ca poate va lua foc priza si implicit casa, nu-i important nici macar ca exista riscul de electrocutare, ce vrem noi sa stim e de ce dracu ai bagat aspiratorul?!? Dati-mi voie sa ma aventurez si intr-un raspuns (acru, dupa cum imi e obiceiul): poate ca obiectul de divertisment preferat ramasese fara baterii si s-a gandit sa faca ceva productiv cu timpul sau (pe principiul: „Sezi dildau, sezi! Bun dildau”); sau poate ca si-a propus sa te scoata din sarite si o idee mai buna decat sa arda priza de pe hol nu i-a venit; sau poate e pentru simplul fapt ca prefera sa nu traiasca intr-o cocina alaturi de un porc. Da` ce stiu eu … eu doar imi dau cu presupusul, si am abdomenul plat, desigur.

Tot la telefon, tot surescitat(a)
– Draga … am lovit masina!
– Unde?

Bai tu esti pe bune? Unde?!? Decat de atat esti in stare … unde? Ce ar fi de exemplu sa intrebi: si esti in regula? Sau daca tot esti intr-un blocaj mental, macar fi practic si intreaba: nu era si maica-ta cu tine?

Preferata mea ramane de sigur:
– Draga s-a auzit ceva prin sufragerie, cred ca e cineva in casa!
– Ce … cat e ceasu`?

Exact, cat e ceasu`, pentru ca daca o fi cumva 6 fara un sfert e probabil laptarul care a venit sa se asigure ca laptele e bagat la rece in frigider ca sa nu se strice … Ahh, dar stai putin, n-are cum sa fie laptaru` pentru ca nu mai exista meseria asta de vreo 20 de ani. Acu` fa sa se invarta oleaca mai repede rotitele alea de la mansarda, pune mana pe o bata si eventual suna dracu si la politie pana nu va treziti cu „laptaru`” in camera.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii, Funny. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Intrebari tampite

  1. raul rual zice:

    Am si eu una, daca-mi permiti. Ma suna un cunoscut pe telefonul fix si zice: „Salut, pe unde esti?”

    • Simon zice:

      😀 si nu i-ai zis: Bahamas, tati m-am mutat cu tot cu linia telefonica >:D

      Se accepta completari ulterioare … chiar am uitat sa mentionez, lista e in continuare deschisa pentru adaugiri 🙂

  2. Maya zice:

    Pentru ca ai zis ca nu se accepta referiri la „genuri” o sa-ti spun decat ca pe masura intrebarilor tampite exista raspunsuri la fel de tampite.

Lasă un răspuns

