Ca romanii au talent am inteles …


… frate da` grecii pe langa talent au si coa*#. Spre exemplificare am ales urmatorul grupaj de imagini:

min 1:27 -> Epic face
min 2:00 -> Epic face
min 2:18 -> Some one just jizzed in his own pants

Din pacate nu am reusit sa obtin imagini si cu numarul ce a urmat dupa cei doi, din cate am inteles era vorba de cineva care canta la pian cu limba … s-ar parea ca numarul respectiv a decurs un pic altfel decat sperau cei de la emisiune, reprezentatia ce a urmat s-a transformat in recordul pentru cel mai mare grup de oameni care vomita simultan. Totusi a trecut in runda urmatoare.

Acest articol a fost publicat în Funny, News și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ca romanii au talent am inteles …

  1. raul rual zice:

    Simone, unde i-ai gasit pe astia? Parca sunt supravietuitori ai bataliei celor 300…. Cu vioara nu ai? Sau macar la tobe daca ai gasi…

    • Simon zice:

      Posibil sa fie descendenti directi ai „termopilienilor”, se stie ca pe vremurile alea barbatii plecau si ani de zile la razboi asa ca in lipsa de alte „activitati” alegeau sa-si dea nadragi jos impreuna >:)
      Totusi recunosc ca ar fi interesant sa-l vezi pe unu` cum canta la vioara cu „instrumentele pe care le folosesc astia”, cred ca mai mult ar miorlai el decat vioara …

  2. raul rual zice:

    sunt curios cum arata o orchestra de din astia…:)

  3. raul rual zice:

    si trompetistii? vazandu-i pe cei doi greci, mi-am adus aminte de teoria evolutiei http://www.youtube.com/embed/BXy8o81Rx2U

  4. Pingback: Din ratiuni de securitate « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

