Interactive Lower Back Tattoos


Poate pentru că încă nu mi-am băut cafeaua, sau poate prin simplul fapt că sunt bătut în cap da` mi-or trebuit 3 vizualizări de video-ul ăsta, plus comentariul de mai jos să mă prind despre ce e vorba în „naraţiune”.

Click pe imagine pentru a o mări (da` numai după ce aţi vazut clipul).

P.S.: era cât p`aci să uit, dacă aveţi cont pe Polimedia nu ezitaţi să intraţi şi daţi un vot aici (să mănâncă şi ego-ul meu o aroganţă). Multumiri mamei Terra pentru nominalizare!

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Funny și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Interactive Lower Back Tattoos

  1. raul rual zice:

    Nu ma bag.
    Desi recunosc ca mi-ai provocat prostia cu clipul asta. Si pana la urmatoarea postare, o voce imi va spune mereu: Esti prost!”

    • 😀 Auzi la el, cica „mi-ai provocat prostia” foarte tare omule!
      P.S.: … si tu a auzi voci?!? Si a mea tot ca sunt prost imi spune, bine si uneori imi mai spune ca sunt prost in pat. De parca daca sunt in pat m-as vindeca subit, sau ceva.

  2. raul rual zice:

    Aud voci, si cateodata imi par tare cunoscute…
    Si daca nici in pat nu ne mai putem ascunde prostia, atunci unde sa mergem si ce sa facem? M-ai luminat, inteleg dintr-o data ce e de fapt umbra…

  3. florin zice:

    Ti am votat articolul pe polimedia si am dat si mesaje sa fac reclama mascata.:D Cand ai timp intra si dai cateva voturi aici cand ai timp pariuri

    • Multumesc!
      Votand la articolele alea adaugate de tine, care aveau deja peste 40 de voturi m-am simtit ca un batran bolnav de prostata … adica ma ţârcâiam si eu un pic acolo cât sa zic ca am facut ceva 😀

  4. Eva zice:

    Imi plac la nebuniei tatuajele pe care le face Kat von D, totusi cred ca video-ul de mai sus se vroia o gluma pentru cei de la FunnyorDie, desi trebuie sa recunosti ca e o idee cel putin interesanta cu tatuajele ne-terminate 🙂

Lasă un răspuns

