Cateva precizari …


… esenţiale, aş putea spune având în vedere rapiditatea cu care folder-ul de spam s-a umplut ieri. S-ar părea că la ora actuală, în Românica dulşie şî dragâ, să scrii despre câini vagabonzi e ca şi cum ai fluiera în Biserică, adică: dacă o faci toată lumea e liberă să te judece pentru asta. Sincer îmi închipuiam că lumea are probleme adevărate pe cap şi nu stă să se ocupe cu astfel de lucruri. Evident m-am înşelat! Totuşi îmi închipui că eşantionul de spumati ce s-a dat în spectacol ieri pe postarea asta, nu are legătură cu trăirile şi problemele românului de rând astfel că îmi permit să-i cataloghez ca atare.
Trecând la precizări, folderul de spam s-a umplut ieri mulţumită unor sceleraţi care spumegau că prin comentariile pe care le-am făcut aş încuraja nehrănirea câinilor vagabonzi, obiectând insistent că România şi implicit locatarii ei sunt înapoiaţi mintal, noi neavând simţămintele americăneşti de ocrotire a animalelor. Tuturor acestor indivizi ţin să le amintesc două lucruri: primo când jigneşti întreg neamul din care faci parte te incluzi şi pe tine, implict şi voi sunteţi la fel de înapoiaţi ca toţi ceilalţi; secundo: vis-a-vis de comparaţia asta interminabilă şi repetată până la rang de prostie indubitabilă de toţi sceleraţii cu creieraşul neted vreau să amintesc un singur lucru: NU SUNTEM, NU AM FOST ŞI NU VOM FI TOATĂ VIEŢIŞOARA NOASTRĂ LA ACELAŞI NIVEL CU OCCIDENTUL! Pentru că nu suntem plămădiţi din acelaşi rahat ca şi ei, nu avem mentalitatea necesară, şi pur şi simplu nu suntem acelaşi gen de oameni.

Toţi aceşti experţi în deontologie s-au îngrămădit să-mi citeze legislaţia americană/europeană conform căreia ocrotirea animalelor e datorie civică şi maltratarea lor e infracţiune. Răspunsul meu e la fel de cinic ca întotdeauna: legislaţia din România încalcă anumite drepturi fundamentale ale omului, garantate prin CARTA DREPTURILOR FUNDAMENTALE A UNIUNII EUROPENE, aşa că nu văd sensul în a cita o legislaţie care la noi în ţara nici măcar nu există. În al doilea rând nu consider că prin faptul că am condamnat hrănirea câinilor de pe stradă le-am lezat cumva ocrotirea. Măi experţilor, înainte să-mi citaţi voi mie extrase din legea protecţiei animalelor daţi-mi voie să vă citez şi eu aceeaşi lege:

  • The feeding of stray dogs and cats is prohibited. The fine for feeding strays is up to $2,000.
  • The Animal Control Officer is responsible for picking up strays. Call to report a stray animal.

Sper că s-a auzit şi acolo pe rândul din spate, până la băieţii ăia cărora le curg bale pe cămaşă şi nu fac nimic altceva decât să stea pe forumuri unde culeg păreri pe care apoi le dau mai departe ca fiind ale lor.
Data viitoare spălaţi-vă la gură, aşezaţi-vă guleru` la cămaşă şi abia apoi veniţi să-mi daţi mie citate din lege, presărate pe alocuri cu înjurături ca la uşa cortului, de s`o ruşinat până şi perechea de ochelari care le-o citit, dacă mai pun la socoteală şi faptul că am obţinut licenţa în ştiinţe juridice şi urmează a-mi da masteratul în drept internaţional cred că sunt mai la curent cu legislaţia decât orice adolescent prepubescent care stă şi copiază părerile altora întâlnite pe diferite forumuri.

P.S.: pentru a pune capăt speculaţiilor şi a preveni un val de sinucideri în masă în rândul cititoarelor mele fac următoarele precizări: nu, nu sunt căsătorit; şi … mai important decât atât: da, eu am uşă din aceea cu luminiţă la clanţă. Asta aşa pentru a încheia pe o notă pozitivă şi pentru a contracara plictiseala pe care textul de mai sus e posibil să o fi provocat-o.

Acest articol a fost publicat în Comportamente deviate, D`ale mele, frustrari, manifest, Pamflet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cateva precizari …

  1. raul rual zice:

    cine se aseamana se aduna. cei care s-au gandit sa-ti „dea peste bot” pentru ca ai indraznit sa te feresti de caini isi apara haita. ma uimeste cum unii doar atat au inteles din povestea ta despre curent, frig, apa calda. le-ar fi placut un sfarsit de genul „cum nu aveam ce face pe intuneric, m-am intors afara si am jucat „Nu te supara frate!” cu haita de caini…

    • Am incetat de mult sa mai fiu surprins de cat de prost pot fi intelese unele postari … nu-mi ramane decat sa-i apreciez cu atat mai mult pe cei care le inteleg cu adevarat.
      Cat despre „sceleraţii care spumegau că prin comentariile pe care le-am făcut aş încuraja nehrănirea câinilor vagabonzi”, le transmit in limba lui Shakespeare: I bask in the glow of your discontent! >:D

  2. Terra Ioana zice:

    Cei care vocifereaza sunt aproape intotdeauna cei care nu au avut niciodata probleme pe tema respectiva. Pun pariu ca daca in ziua urmatoare i-ar musca un catelus in fata blocului, imediat ar fi gata de revolutie soldata cu eutanasiere. Asa ca raman la ideea ca indivizii care vorbesc in necunostinta de cauza sunt zero barat.

  3. dacicdracon74 zice:

    :)) Tu nu ai vazut ce comentarii am primit la „Romania stat laic?” pe Ce p…arerea mea? :)) Cu toate ca specificasem ca nu e impotriva bisericii ci impotriva „afacerii” care a devenit 😦

  4. raul rual zice:

    De ce unii sar ca arsi cand vine vorba sa ne civilizam si noi putin? Care e interesul ce-i determina sa stea toata ziua la panda, si sa-l muste pe cel care spune ca lucrurile nu sunt la locul lor? Sa banuim un nazism ascuns? Cei care spera ca rasa cainilor va fi cea superioara, se inseala.

Lasă un răspuns

