Gotan Project la Sala Palatului


După cum probabil nu ştiţi vreunu, prea multe plăceri nu am şi eu pe „peticul ăsta de pământ”, însă una din slăbiciunile mele este muzica bună. Prin urmare mă bucur să vă aduc la cunoştinţă, celor care asemeni mie apreciaţi muzica de calitate, că Luni, 28 Feb 2011, ora 20:00, la Sala Palatului din Bucuresti, va avea loc cea de-a patra reprezentaţie a trupei Gotan Project în Românica. Astfel după ce la sfârşitul lunii iunie, 2010 Gotan Project a învăluit Sala Palatului din Bucureşti cu ritmuri electrizante de tango, la sfârşitul acestei luni ei revin în România pentru un nou show.
Părerea mea personala e că „evenimentul” nu trebuie ratat in nici un caz, anunţându-se a fi unul extrem de placut. Biletele se pot achiziţiona acilişa.


P.S.: acesta chiar nu e un advertorial, şi ţine pur şi simplu de dorinţa mea de a aduce în atenţie un eveniment pe care-l consider cu adevărat deosebit.


Acest articol a fost publicat în D`ale mele și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Gotan Project la Sala Palatului

  1. Pingback: Udrea vrea sa il schimbe cat mai repede pe Boc « Hai ca se poate!

  2. Pingback: Cate zile va rezista Gaddafi?

Lasă un răspuns

