Gust specific romanesc


Cu câteva zile în urmă mă legam în mod agresiv de companiile producătoare de chip-uri (sau chipsuri, anyway, small brain get confused fast, now me talk like cave-man), cu scopul mult mai subtil de a-mi promova veleităţile în domeniul advertisingului. Deh, e criză şi să mănâncă şi gura mea o pâine. În orice caz mă bucur să vă anunţ că încercările mele nu au fost în zadar şi zilele astea am fost contactat de o companie cu scopul realizării unui produs cu „gust autentic românesc”. Astfel sunt mândru să vă împărtăşesc ultimul meu proiect: alături de experţii în latex de la Love Plus, sunt pe cale de a lansa pe piaţă mult-aşteptatul şi adevăratul gust autentic românesc şi anume aroma de „mămălicubrâcula”.

Momentan produsul e încă în faza de dezvoltare, astfel că deocamdată nu am reuşit decât să adăugăm „flavor” de brânză, urmând ca ulterior să intervenim cu mălaiul şi cu laptele.
Acum vă rog să mă scuzaţi, dar trebuie să mă întorc în laborator (unde-mi voi număra bani obţinuţi pe idee, în secret, shhh don`t tell anyone!).

P.S.: iată şi un sneak-preview al viitorului produs.


Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii, Funny și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Gust specific romanesc

  1. raul rual zice:

    aveti grija ce lansati pe piata, s-ar putea ca unii sa le mestece…

  2. Pingback: Simon spune …

Lasă un răspuns

