Mie mi-a placut mult …


P.S. Textul nu îmi aparţine, ci l-am descoperit dintr-o coincidenţă pe net. Din păcate el a apărut în mai multe locuri aşa că nu aş putea să vă spun clar cui aparţine, prin urmare, mai bine ne concentrăm pe ceea ce spune şi atât.

Acest articol a fost publicat în manifest, Reality. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mie mi-a placut mult …

  1. Sergiu zice:

    Eu am vrut sa o traduc in italiana dar nu ar fi inteles 😀 Cand am citit-o prima oara m-a cam pus pe ganduri, incepusem sa uit 🙂

Lasă un răspuns

