Începe să semene a Crăciun


Deși mai sunt câteva zile până la fericitul eveniment, pot spune cu toata tăria că DA … începe să semene a Crăciun. Astăzi de dimineața am avut ocazia să părăsesc bârlogul la o oră extrem de matinală, gerul și zăpada bătătorită de pe jos au avut grijă să-mi aducă aminte că într-adevăr e iarnă (n-am mai simțit ger din ăsta de când eram în facultate și plecam la ora 7 la cursuri, menționez că mă aflam și în Brașov ceea ce probabil scădea și mai mult gradul caloric de afar`). Trecând prin zona de case a măreței urbe am avut ocazia să trec pe lângă patru gospodarii care tocmai se aflau în toiul sacrificiului de Crăciun, astfel mirosul de pârleală și sunetul arzătoarelor de la butelie mi-au stârnit sentimentul ăla de: „it`s christmas, yey”. Astea fiind spuse evident că am bătut la fiecare la poartă, prezentându-mi sincerele condoleanțe și toate părerile de rău pentru pierderea suferită, totul în speranța unei bucăți de șorici sau măcar a unui colț de ureche la care să rod în drumul meu oripilând desigur publicul vizualizator. Din păcate ora matinală și faptul că procesul de „pârlire” era abia la început … probabil și criza m-au împiedicat să am succes în obținerea unei bucăți de piele, rămânând probabil să îmi crestez o bucată din bocanci la care să molfăi liniștit inspirând mirosul specific de pârleală.
Astea fiind spuse, reiterez: „începe sa semene a Crăciun”.

Pentru voi când începe să semene a Crăciun? Vecinu` piliF, mama Terra, unchiu` Vania, prietenu` Sergiu, prietenu` Sorin, PreaPiperata, Brad (un nume predispus pentru perioada asta, de altfel), Teodora, Gabriela Savitsky si stereo-fonicul George.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Începe să semene a Crăciun

  1. Pingback: Începe să semene a Crăciun - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Dacic Dracon zice:

    Da incepe sa semene a Craciun 🙂 Iar eu te astept cu colindul 😉

  3. Pingback: Annabel Lee | Ioan Usca

  4. Pingback: Sufletul meu, asa cum este el « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

