Extrase din declaratii date dupa accidente rutiere 2


  • „Pietonul nu știa în ce direcție să se îndrepte, așa că l-am călcat.” O pedeapsă pe măsura faptei dacă e să mă întrebi pe mine. E și normal când îi vezi nehotărâți așa pe pietoni să te apuce cu zgâlțâială de la călcâi și să-i urci pe capota, sau să-i bagi sub roți … după caz.
  • „Cauza indirectă a accidentului a fost un ins mărunt într-o mașină mică cu gura mare.” Sunt atâtea paradoxuri în fraza asta încât o să mă rezum la a întreba, tâmpit de altfel: care dintre ei avea gura mare, mașina mică sau insul mărunt ?
  • „Stâlpul de telefon se apropia repede. Am încercat să virez în afara direcției lui când el m-a lovit în față.” Am mai zis-o, dar am să mă repet : sună premeditată faza, era evident că vrea să îți dea perversă ca pe Târgu Ocna încă din momentul în care, citez: „se apropia repede”. Da` cu ce l-o fi lovit stâlpul, o fi dat cu pumnu` de l-a julit, sau i-a aplicat un high-low kick în direcția chipului de i-a dărâmat portretul ?
  • „Pe un formular de asigurare (șoferul lovise o vaca) :
    – Cum ați avertizat dumneavoastră?/- Claxon
    – Cum a avertizat cel
    ălalt?/- Muuuu!”

Genial, apoteotic, dumnezeiesc … ce să mai, Caragiale s-ar tăvăli prin colb de râs.

  • „Apropiindu-mă de intersecție, nu am văzut nici un vehicul venind din dreapta mea, așa că am lovit mașina din față.” – Logic de altfel … dacă din dreapta nu venea nimeni. El pe cine naiba era să lovească? Și când te gândești că toate astea ar fi putut fi evitate numai dacă din dreapta ar fi venit „un vehicul”, atunci probabil că bizonul ar fi avut timp să se asigure „temeinic” și ar fi observat că în fața lui e o alta mașină … geez!
  • „Mașina din fata mea a lovit pietonul, dar acesta s-a sculat, așa că l-am lovit și eu”. – Pff, păi cred și eu că l-ai lovit și tu, auzi impertinență să se scoale așa deodată după ce tocmai fură lovit de ăl` din față. Mă mir că nu te-ai dat jos să-i cârpești și două peste ochi. Candoarea cu care spune: „așa că l-am lovit și eu” … e aproape ca o concluzie logică a acțiunii.


Acest articol a fost publicat în Comportamente deviate, D`ale mele, Funny și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Extrase din declaratii date dupa accidente rutiere 2

  1. Pingback: Lebedele | Ioan Usca

  2. Pingback: Extrase din declaratii date dupa accidente rutiere 2 - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Theodora zice:

    Doamne… am ras cu lacrimi… desi poate nu era de ras .
    Eu oricum iti multumesc ! 🙂 🙂 🙂 🙂

    • Nu aveai de ce să nu râzi, din câte îmi dau eu seama nici unul din accidente nu a avut urmări cu adevărat grave. Singurul motiv de îngrijorare ar fi să nu dai peste unul din “eroii” ăștia în trafic … îți imaginezi să fi supusă unei explicații gen: “din dreapta nu venea nimeni așa că am intrat în mașina ta.” >:D

  4. Pingback: 6 DECEMBRIE 2010, ZI DE DOLIU POLITIC, ZI DE DOLIU PENTRU DEMOCRATIA DIN ROMANIA « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Incepand cu 2011 indemnizatia pentru mame se va acorda doar timp de un an. « Dum spiro, spero

  6. Pingback: Ivona Boitan/Ştefan Georgescu – Crăciunul Mincinoşilor | Ioan Usca

  7. Pingback: Ti-am furat porcii pentru ca dumneata esti bogat « Hai ca se poate!

  8. Pingback: De necrezut – Comisia juridica a Camerei Deputatilor a scapat-o pe Ridzi de perchezitie si urmarire penala « Dum spiro, spero

  9. Pingback: 6 DECEMBRIE 2010, ZI DE DOLIU POLITIC, ZI DE DOLIU PENTRU DEMOCRATIA DIN ROMANIA

  10. Pingback: Ti-am furat porcii pentru ca dumneata esti bogat

Lasă un răspuns

