Extrase din declaratii date dupa accidente rutiere


“Cealaltă mașină a intrat în mine fără să mă atenționeze asupra intențiilor ei” – Ești tu sigur că nu te-a atenționat, poate nu ai fost tu atent. Dacă el a dat semnal că o să-ți facă daună totală dar tu erai cu privirea aiurea?! Oricum sună premeditată treaba, adică să te tamponeze așa fără nici un avertisment, măcar un claxon de curtoazie sau o înjurătură aruncată pe geam se putea înainte.

„Am plecat de la marginea șoselei, m-am uitat la soacră-mea și am trecut peste parapet” – Data viitoare încearcă inversul, uitate la parapet și … înțelegi tu ideea, sper.

„Încercând să omor o muscă am intrat cu mașina în stâlpul de telegraf” – Întrebarea redacției: Și ai omorât-o, sau aveai airbag la pasager și ți-ai dat seama când era prea târziu?

„Conduceam mașina de 40 de ani când am adormit și am avut accident” – Îmi amintesc că și eu am condus odată 12 ore după care am adormit la volan, dar m-am trezit după o jumătate de oră în remorca unui tir care avea aceeași destinație ca mine așa că nu a fost chiar atât de grav.

„Când m-am apropiat de intersecție a apărut un semn de stop în locul în care nici un semn de stop nu mai apăruse vreodată.” – Un fel de stop temerar ? … To go where no man has gone before, stopul ăsta avea cumva calviție generală și răspundea la numele de Picard, eventual purta un trening de spandex și o broșă la piept în care vorbea frecvent?!?

„Ca să evit lovirea barei mașinii din față, am călcat pietonul.” – Ordinea din lista ta de priorități e una îmbucurătoare cel puțin. Probabil mașina era una nouă, luată într-un leasing ce îl costa mai mult decât întreținerea pe tot anu` la garsoniera în care stă, atunci e de înțeles de ce nu a vrut să-și riște integritatea mașinii în bara mașinii din față, omul e mai moale și amortizează mai bine șocul cu tabla.

„O mașină invizibilă a apărut de nicăieri, mi-a lovit vehiculul și a dispărut.” – Dacă era invizibilă cum de ai văzut-o atunci când a apărut ? Și cum poți fi sigur că venea de nicăieri dacă era invizibilă, poate venea din altă parte? … continuând în logica asta : De unde ști că mașina invizibilă ți-a lovit vehiculul dacă era invizibilă și tu nu o puteai vedea în timpul impactului ? În final de unde dracu ști că a dispărut ? Fiind invizibilă poate e încă acolo, parcată pe marginea drumului la două case mai încolo.

Va mai urma …

Acest articol a fost publicat în Comportamente deviate, D`ale mele, Funny și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Extrase din declaratii date dupa accidente rutiere

  1. Pingback: Extrase din declaratii date dupa accidente rutiere - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Oglinda fermecată şi roberta | Ioan Usca

  3. Pingback: Ce parere aveti despre supravegherea de catre STS a alegerilor din Colegiul 3? « Dum spiro, spero

  4. Pingback: Tokes Laszlo vrea sa infiinteze un nou partid maghiar – Partidul Popular Maghiar din Ardeal « Hai ca se poate!

  5. George zice:

    interesante ce sa zic:)) ala cu soacra mi se pare genial

Lasă un răspuns

