Happy anniversary!


Ca un adevărat porc de bărbat ce sunt am uitat de propria-mi aniversare. Stați liniștiți, nu mă apuc acum să scriu ca descreieratu` file de dragă jurnalule, gen: „… aseară am văzut-o, purta un furou negru, și apoi a intrat nevastă-mea în cameră și m-a prins spionându-mi vecina cu telescopul”. E vorba de aniversarea blogului, de ea am uitat. Luna asta s-a făcut un an de zile de când am așternut primele cuvinte pe 2.0. Ca un bilanț (tragic, de altfel) am trecut de atunci prin 3 bloguri proprii, alte două colaborări (care n-a auzit nici dracu` de ele, de parca de blogulețu` ăsta știe cineva … în afară de mine și de pisica vecinului care ma spionează prin geam în timp ce scriu), în rest s-au adunat circa 165 de postări (plus sau minus câteva care s-au pierdut în traducere), 1278 de comentarii (la ora la care scriu aicișa) și mulți alți prieteni și e-cunoștințe de existența cărora mă bucur zilnic.
P.S.: despre numărul de accesări ale paginii nu am zis nimic pentru că nu am o cifră clară, știu doar că pe vechiul frustrat[punct]ro erau 15 000, apoi pe cel nou au fost circa 4 000, iar pe „noua identitate” (a lui Bourne) sunt 5 258 (la ora la care scriu aicișa).

Astea fiind zise presupun că e cazul să închei pe o notă hilară, că altfel îmi pierd și cei trei cititori pe care îi mai am. Astfel supun spre atenția dumneavoastră o lista de cuvinte de căutare ce au fost redirecționate de goagăl către site-ul meu, lista la care am adăugat niște note personale:

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Funny și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Happy anniversary!

  1. Sorin zice:

    La multi ani sa fie! Si la mine tot luna asta se face anisoru!

    Ultima e tare, frate, cu mari curi!

  2. Pingback: Happy anniversary! - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Săr`mnaaa! 😀 Acu` să vedem câte moduri de a mulțumi pot să mai inventez, în cazul în care „curg” în continuare urările.

  4. Theodora zice:

    LA MULTI ANI!
    Eu am implinit un an in septembrie, sunt un mic mai mare 🙂

  5. Pingback: Despre amenintarile cu moartea primite de Tismaneanu si despre amenintarile cu moartea primite de mine « Hai ca se poate!

  6. Buna seara!
    Iaca vin cu…urarea de La multi ani, blogului!
    Inca nu ne dorim …cu sanioara. 🙂

    Frunzarind ultimele file ale blogului prietenului comun, Vania, am ajuns aici, deci numarul cititorilor s-a inmultit. 😆

    • Cu cât mai mulți cu atât mai bine … întotdeauna am zis că vreau să-mi creez un cult al personalității. Acum că se înmulțesc cititorii mai trebuie să-mi aleg și o personalitate pe care sa o promovez în cadrul cultului ( … momentan am trei). 😀

  7. sergiulucian zice:

    La Multi Ani! Na ca nu m-am putut abtine sa nu scriu cu majuscule toate cuvintele ca pe felicitarile vechi. 😛 Si referitor la Mirela Zeta…si tu Brutus :)) 😉

  8. Pingback: Cum sa fiu eu unita cu cei din PD-L si cu Traian Basescu? « Dum spiro, spero

  9. Pingback: Comentarii la Cartea Ecclesiastul – 8 | Ioan Sorin Usca

  10. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 10 | Caius

  11. Filip zice:

    hehe la muuuulti ani si de la mine! sper sa nu fie prea tarziu (dar niciodata nu e) dar am umblat brambura zilele astea si na…:D

    O mie de marci si o caruta de lemne si din partea mea sa fie, caci – nu-i asa? – viata-i greu, probleme-s multi!

    P.S. Tocmai dadui pe goagal sa vad cine-i Mirela Zeta :”>

  12. Mihai zice:

    La multi ani blogule, blogaristule si cititorilor! Sa fie frumos si bine inca un an 🙂

Lasă un răspuns

