Tehnical dificultiz


După repetate mail-uri primite în disperare de la fanii lipsiți de guru-ul lor spiritual (spiritual în sensul de amuzant), am aflat și eu după circa 6 zile că blogul meu nu se mai actualizează. Pe această cale țin să-i mulțumesc unicului cititor care s-a gândit să mă tragă de mânecă pentru lipsa postării de continuare. Momentan nici nu știu dacă aceasta postare o să apară sau le vom citi cu toți ulterior hlizindu-ne de cât de prosti sunt ăștia de la wordpress. Momentan sunt în tratative cu wordpress-ul (asta însemnând că eu le dau mail-uri în prostie și ei nu-mi răspund). O sa revin cu vești.

UPDATE: s-ar părea că de vină pentru crash-uirea blogului sunt chiar eu, cine altcineva, totul s-ar părea că se trage de la un widget de subscripții pe care am încercat să-l instalez.

UPDATE la Update: pentru cei ce tot nu pot vizualiza blog-ul cu update-urile de rigoare, s-ar părea că trebuie șterse și cookie-urile din browsere-le voastre pentru ca apoi să fonctioneze.

Multumesc tuturor pentru intelegere si imi cer scuze pentru problemele aparute!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tehnical dificultiz

  1. Sorin zice:

    Deci asta se intamplase! Mi-era frica sa ma gandesc … ca ai abandonat lupta!

  2. 🙂 Lupta continuă! Împotriva meltenismului și a prostului gust, dar mai ales împotriva neghiobiei. >:)

Lasă un răspuns

