Stiri de tabloide – continuarea


După cum vă promiteam și în postarea anterioară, am rămas dator cu încă o podoabă deontologico-jurnalistică, luată evident, de unde alt undeva decât tot de prin „tabloide”.
Astfel știrea anunță cu mare emfază următoarele: FOTO! Natalia Mateuț cu două perechi de chiloți pe ea.

Uau! Adică pe bune? Moamă, adică d`aia nu reușeam eu să mă dau jos din pat azi de dimineață pentru că duduia respectivă și-a luat două, rețineți nu una, ci două perechi de budigăi pe ea. Pfffoai! Nu-mi vine sa cred. Sunt șocat până în măduva mădularelor (e vorba aici de mâini și de picioare, să vă fie rușine pentru ceea ce ați gândit inițial).
Trecând peste senzaționalul știrii, trebuie să remarc totuși două lucruri.

Primo: habar n-am cine e Natalia Mateuț, nici dacă îmi dai cu barda în cap de nu ghicesc nu pot să-mi închipui cine Dumnezeu e … probabil e vreo asistentă (a se citi femeie ficus de platou).

Secundo: nu înțeleg unde e știrea, adică pe lângă headline-ul generator de trafic care include cuvinte esențiale ca Natalia Mateuț și chiloți, altfel nu văd sensul „informării”. Desigur e de apreciat faptul că fata e atât de conștiincioasă încât folosește „protecție dublă”, și până la urmă de ce nu, adică dacă bărbații au voie două prezervative ea de ce nu ar putea două perechi de chiloți?
Oricum rămân de apreciat ființele astea „gingașe și inocente” care merg la prezentări de moda unde defilează în chiloți și pe deasupra se mai și apleacă pe unde le apucă indiferent dacă la curul lor se afla o hoardă de paraziți, pardon paparazzi (a dracu scăpare freudiană).

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Funny, Pamflet și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Stiri de tabloide – continuarea

  1. Sorin zice:

    Si Oana Zavoranu umbla la fel, deci nu pe prima!
    Si Natalia Mateut e fi-sa lu ta’su (adica Dorin Mateut :;)

  2. Era nevoie de un om informat p`aici, care să mă scoată și pe mine din bezna în care mă aflu. Noroc cu tine prietene, că altfel nu aflam nici în o mie de ani ce „calități” deosebite posedă duduia de merită atenția „ne-cuvenită” >:) Si zi așa, e fata lu` Dorin Mateuț, s-ar părea că uneori așchia sare al dracu de departe de copac.

Lasă un răspuns

