Ăia de la Cancan e analfabeţi


Titlul sună oarecum redundant, totuşi fiind vorba de o „publicaţie scrisă” ai putea spera că beneficiază şi ei măcar de serviciile unui editor, sau eventual a unui copil cu mai mult de 8 clase care să cunoască gramatica elementară a limbii române.

P.S.1: Pentru acei Gică-contra care au o plăcere bizară din a mă călca pe nervi, înţeleg să fie o eroare făcută în grabă când e vorba de un text scris la repezeală, şi care are mai mult de 20 de rânduri. În schimb când faci un rahat de headline cu trei cuvinte şi totuşi te chinui să inserezi diacritice şi să scrii șcenă în loc de scenă, înseamnă decât că ești prost şi scrii limba romană după ureche, aşa cum se aude, fonetic chiar.

P.S. 2: maxime mulțumiri personajului care mi-a trimis pe mail screen-shot-ul. Mulțumiri coane!

P.S. 3: am verificat și eu on-line-ul de la Cancan să văd dacă imaginea e pe bune, și surpriză, e pe bune. Ba mai mult „prostia” încă tronează ca la ea acasă pe Cancan.ro, da` asta presupun că sună din nou redundant.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Funny, News, Pamflet, Reality și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ăia de la Cancan e analfabeţi

  1. Pingback: Ăia de la Cancan e analfabeţi - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Mihai zice:

    Hahahahha, sa-ti fie de bine boierule. Eu unu m-am tavalit de ras cand am vazt minunea si am zis ca trebe impartita si cu cine stie sa se bucure de ea 🙂

  3. Sorin zice:

    Acum vrei să scrie corect? E destul că-ţi dau ştirea în exclusivitate, ca să te râzi de vedete! În plus, câţi din cei care citesc respectiva publicaţie crezi că au citit, eventual, şi o regulă de gramatică?

  4. Iulia Mihai zice:

    În sfârşit e cineva de acord şi cu mine…

  5. Pingback: Europarlamentarii PSD au protestat in Parlamentul European « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Insert title here | Simon spune …

Lasă un răspuns

