Prostovanu`


Sunt convins că mulți deja se bucură în sinea lor sperând că e vorba de o postare în care mă voi dovedi ca fiind „prostovanu`”, din păcate trebuie să dezamăgesc din nou și să vă aduc la cunostință că NU, nu e vorba de mine (poate data viitoare … feel lucky punk, do you?). E de fapt vorba de un nefericit ce a aterizat taman din îndepărtata Americă, și care a reușit să săvârșească ceea ce va deveni probabil boacăna anului. Si totuși sa detaliem mai pe larg, să înțeleagă tot blogo-cititoru`.


Astfel se face că am primit pe „surse” următoarea întâmplare senzațională, notată în mod evident „News Alert” cu bandă roșie în colțul ecranului. Știrea suna așa: „Un șofer a reușit să bușească un Bugatti Veyron. In timp ce dădea cu spatele ca să iasă din o reprezentanța auto, un șofer neatent ce se afla la volanul bolidului de 1.6 milioane de dolari a lovit o Toyota. Si uite așa, deodată, cuvântul „prostovan`” își găsește locul în postarea asta. Dar totuși sa despicăm un pic firul în patru. Vedeți voi când zic prostovan` nu mă refer neapărat la faptul ca îl și consider pe respectivul nefericit, prost. El săracu` e mai degrabă decât un ghinionist, mai ales că din câte am înțeles urma să facă un test drive cu respectiva mașină, deci practic încă nu cumpărase nimic. Plus că dacă pui la socoteala faptul că luneta spate a unui Veyron are cam aceeași dimensiune cu a unui geam de baie, de la unul din fostele blocuri comuniste e de înțeles, totuși, cum respectivul a reușit să intre în mașina  din spatele lui. Bun, păi și atunci unde intră în exercițiu cuvântul prostovan. Ei bine, vă zic eu unde. Păi bine frate, ai pe mână o mașină cu 1001 cai putere, un cuplu maxim de 1250 Nm și o viteză maximă de 400 km/h și totuși rămâi în istorie ca fiind tipul care a bușit Veyronu` la viteza de 3 km/h, și în marșalier. Prostovanule! E în mod clar cel mai penibil accident din istoria automobilismului, și face de rușine marca și modelul în sine, eu în locul celor de la reprezentanța respectivă îl rugam pe șoferul ăla să își mai ia dracu avânt odată și să reușească măcar să atingă 100km/h, în marșalier, înainte să pocnească din nou mașina.

Singura veste buna după desfășurarea acestui eveniment absolut jenibil e că: în urma contactului „dorsal” dintre Bugatti-ul Veyron și aceea Toyota Corolla, peste aproximativ nouă luni vom asista la „nașterea” unei hipermașini Toyota Corolla. Si ca să nu va solicitați prea mult imaginându-vă evenimentul, iată imagini „în exclusivitate” (ca doar e plin netu` de ele) de la „actul împreunării dorsale” a celor doua mașini.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Funny, Pamflet, Reality și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Prostovanu`

  1. Pingback: Prostovanu` - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Frustrat[punct]RO

  3. Piperusha zice:

    Fara legatura, dar iti tre’ un banner. Sa fie 125X125, ca sa se incadreze frumos pe Ardei. Sigur, e doar o sugestie politicoasa 😀 ia-o fix ca atare.

    Or else.

    • La faza cu banner-ul apare o singura problema, m-am hotarat sa las o pagina cat mai curata, deci si prin urmare nu voi mai aglomera „backdrop-ul” cu reclame, bannere, etc, iar odata ce eu nu voi afisa bannere nu cred ca e nimeni dispus sa faca „promovare” (prin „banner-uire”, mai bine ne beer-uim decat ne „banner-uim”) fara sa fie reciproca.

  4. Piperusha zice:

    Tare si filmuletul.. „if you have a million dollars to burn…” =))

  5. Pingback: Repartiţia | Ioan Usca

  6. Pingback: Am participat la Congresul Extraordinar al PSD in calitate de invitat « Hai ca se poate!

  7. Dacic Dracon zice:

    Uelcăm beac! Am luat act de schimbarea matele și drept urmare voi schimba și eu pe blogroll. Am fost în concediu și abia aseară mi-a zis ‘Mnealui ca ai schimbat. Azi am ajuns acasă și am dat fuguța sa verific 🙂

  8. Theodora zice:

    Am facut modificarea.
    Eu am acelasi blog http://theodora0303.wordpress.com/
    O seara buna!

  9. Pingback: LIVE BLOGGING DE LA CONGRESUL PSD | Blogul Monicai Marinescu

  10. Pingback: Preacinstitul si neprihanitul Boc nu stia nimic « Hai ca se poate!

  11. Pingback: Opozitia a depus motiunea de cenzura – citeste textul « Haicasepoate's Blog

  12. Pingback: Credeţi că este normal ca preşedintele PSD, Victor Ponta, să participe la manifestările sindicale care vor avea loc miercuri, în Bucureşti? | Blogul Monicai Marinescu

Lasă un răspuns

