E greu … ?


E greu sa te lasi de scris, e greu sa renunti la placerea pe care ti-o ofera un gand placut exprimat in legatura cu cele cateva ganduri si cele cateva cuvinte pe care le-ai asternut din tastatura, mai greu e insa sa iti revii. Sa o iei practic de la capat, desi ai mai facut asta inainte. Se creeaza o rutina, se asterne un sentiment de „datorie” fata de cititor, fata de conceptul de blog in sine, da` ce te faci cand „legatura” dispare. E de ajuns o ruptura mica, cateva zile de absenta, o lipsa clara de inspiratie, si totu` se duce pe apa sambetei … sau oare. In fine probabil „elucubrez”, dupa cum ar zice vecinul meu piliF: „iar am fumat prea mult”, dracu stie, ideea e ca totusi ruptura se produsera si abia acum incep sa-i vad si consecintele … si ma refer aici la ceva mai mult decat o simpla scadere in „accesari” desi acum privind inapoi, conceptul de „trafic” ma amuza, era „misto” cand nu puteai sa tragi aer in piept fara sa vezi daca au mai crescut accesarile, emotia cand vezi chenarul rosu care te anunta ca ai mai primit un comm nou, pfoai e de nedescris. Bun si atunci cum dracu de au devenit toate atat de „triviale”, ce s-a intamplat cu tipu` ala de isi facuse din asta o „placere”, gasise aici „e-prieteni”, you know all that crap, socializa, se simtea ca facand parte dintr-un grup, o comunitate, unde e comunitatea cu ea ce s-a intamplat?

Anyway, e de vorbit mai mult pe marginea subiectului, totusi trebuie sa recunosc ca printre altele in ultima vreme am cazut si-n „putina cu melancolie”, o fi de la vreme, sau poate astrele-s de vina (trebuie sa-mi intreb astrologu` de serviciu). Deocamdata trebuie sa retrezim „interesul publicului” si sa incingem iara firul comentariilor, intre timp stiti voi: „Sa fiti destepti si fara frica eu va salut Sfantu` Simon-ica!”

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la E greu … ?

  1. Pingback: Ursul « Ioan Usca

  2. Pingback: Jurământ « Gabriela Savitsky

  3. Dacic Dracon zice:

    Eu tot dau cate un ochi pe aici. Vrei , nu vrei de mine nu scapi. 😛

  4. Sorin zice:

    Ma regasesc si eu aici … din pacate

  5. @Dacic Dracon : de scapat nu mi-am propus sa scap de nimeni, si recunosc sincer ca nici eu nu „am sa ma las”, pe de alta parte constat ca se cere un „make-over”, un fel de „frumusete pe muchie de cutit” >:)

    @Sorin: da prietene am vazut ca de ceva vreme esti Missing In Action, oricum sper ca vei reveni la sentimente mai bune … asemeni mie de altfel, sper ca in scurt timp sa reusesc in ceea ce mi-am propus sa schimb, la fel iti doresc si tie „mult spor!”

  6. Pentru aceasta esti frustrat? Nu pune la inima… Sunt alte chestii mult mai frustrante!

  7. :)) nu, nu sunt frustrat decat pentru atata lucru, de fapt nici nu stiu cat o sa mai fiu „frustrat”, ca parca simt asa cum bate iar „vantu schimbarii” >:)

  8. Pingback: Unde sunt banii dumneavoastra? « Hai ca se poate!

  9. Pingback: Articolul 53 din Constitutie sau intoarcerea spre dictatura « Hai ca se poate!

  10. Bucur zice:

    mai aveai un pic si nu scri cu dracu pe blog,frumos nam ce sa zic.Daca in scris pe blog nu te apti ce o fi la guara ta verbal nici nu vreau sa stiu….

    • Nici nu vrei sa-ti inchipui ce e la gura mea „in particulaire”, asta e satana vorbeste prin mine >:D … pff, scuze da` n-am putut sa ma abtin, da-mi voie sa ghicesc esti „credincios” si-n principiu cine zice cu dracu o sa arda pe veci in „pucioasa iadului”.

Lasă un răspuns

