Basescu: "Daca nu scot tara din criza il dau afara pe Boc"


Titlul îmi aparţine în totalitate şi mi-l şi asum pentru că deşi declaraţia în sine nu-i a domnului „prezidan`” totuşi din declaraţiile recente ale „lacheilor” săi cam asta rezultă. Astfel în dimineaţa asta ziarele „vuiesc” de „declaraţiile pline de maliţiozitate” şi îmbibate de discurs băsescian ale domnului consilier Lăzăroiu (să-l numim pupi`n`basistul nr 1) şi ale doamnei Udrea (care nu mai are nevoie şi de alte prezentări), aceştia afirmă la unison (bine ei nu afirmă ci decât îşi fac datoria faţă de Băsesc, transmiţând mai departe mesajul lui): „în toamnă Băsescu „trage linie” şi remaniază”. Iată, deci, dragilor după cum ne avertiza acu` ceva vreme „nefericitul Dan Turturică” de la România Liberă: „Băsescu tace şi face”. Mai contează că le face pe toate de-a-ndoaselea? Important e să aibă pe cine arunca vina, nu de alta da` să nu-i scadă cota de popularitate „micuţului”.

Dacă până acum „musiu prezidan`” era tare nefericit că la guvernarea minunatei ţărişoare îl acompaniază partide ultra-demonizate precum PNL-ul (pe care tot el l-a ales şi l-a pus la guvernare), sau PSD-ul (pe care tot el l-a ales şi l-a pus la guvernare şi p`ăsta), acu` Baselu` e în sfârşit în Nirvana, având alături (bine zic „alături” dar vreau să spun de fapt în subordine) partidul mult iubit pedelic. Iată în sfârşit domnul prezidan` a găsit reţeta succesului şi după cinci ani în care el a fost la putere dar nu a fost lăsat să facă ce vrea (pentru a duce ţara pe culmi semeţe) de răii de la PNL şi PSD (pe care tot el i-a adus la guvernare o repet p`asta obsesiv ca pentru basişti) acu în sfârşit Băsescu va duce ţara la locul pe care-l merită (nu, nu la wc-uri, o duce pe culmi…). Ei aşa credeam cu toţi, că în sfârşit s-a terminat cu discursuri gen: „aş face da` nu mă lasă ăştia”; şi că poate în sfârşit se va şi face ceva (în afară de cac…tu` praf), da` staţi liniştiţi că tot nu se va face nimic în ţărişoară afară de o mică ajustare a discursului băsescian care nu va mai fi: „nu mă lasă băieţii răi să mă joc cu ea în ţărână” ci se va transforma în :”Boc o are prea mică şi o pierde în ţărână aşa că ne trebuie altu` mai ‘mare’ ” (eu o propun pe madam Udrea şi sunt convins că sunt şi în asentimentul marinerului).

Acu în afară de meltenismul şi parşivitatea de care dă dovadă Başescu prin aruncarea declaraţiilor de genul ăsta prin intermediul „subalternilor direcţi” totuşi nu pot să nu mai fac o mică observaţie, şi anume, din câte ştiu eu „presedintili” (fie el şi Zeus-Băsescu) nu are atribuţii conform Constituţiei (care e legea fundamentală a unei ţări) în remanieri de guvern. Ehh, ziceam şi eu aşa, ştiu că nu-i pasă nimănui cu atât mai puţin lui „Zeus” da mă dădeam şi eu lovit aşa. Şi mai sinistră în toată „treaba” mi s-a părut madam ministra Udrea care declara cu o oarecare „emfază”: „Dacă spune Lazaroiu, care e mai aproape de preşedinte, este posibil să fie remanieri”; acu` pe lângă pagubele psihologice ireparabile care mi le creează imaginea unui bărbat care e  mai aproape de Basexu decât Udrea nu pot să nu observ cât de spirituală se vede madam Nuti, adică face „micuţa” o glumă aproape la fel de bună că aia cu „… nu sunt doamna Udrea sunt doar o admiratoare a ei”.

Acest articol a fost publicat în Pamflet, politica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Basescu: "Daca nu scot tara din criza il dau afara pe Boc"

  1. Pingback: Tweets that mention Basescu: “Daca nu scot tara din criza il dau afara pe Boc” | Frustrat[punct]RO -- Topsy.com

  2. Myosotis zice:

    Am citit doar:

    Titlul îmi aparţine în totalitate şi mi-l şi asum pentru că deşi declaraţia în sine nu-i a domnului “prezidan`

    A fost de ajuns. Tipic oamenilor de 2 bani, mincinoşilor şi hoţilor. Ţine-o tot aşa.

    • Felicita-te ca ai citit decat atat, nu as fi vrut sa-ti „violontez” neuronul mai mult, dracu stie ce se intampla daca citeai si mai departe eventual iti exploda creierasul cel neted.

  3. Emilia zice:

    Cu aceasta cota de la 0 pana la 40% si cu un TVA de 24% putem fi sigur ca vom iesi din criza.

    • Pai asa zice si Basescu, ca sigur scoate tara din criza cu masurile astea de „austeritate”, daca nu capul lui Boc va cadea! Cu alte cuvinte marineru` trage fraiele si tot el taie si capete la final cand lucrurile nu merg bine, important e sa nu-i scada lui … cota ma refer. >:D

Lasă un răspuns

