"Mi-a venit"


N-am murit, nu m-am însurat și nici nu fac pregătiri în acest sens … n-am născut și nici în acest sens nu fac pregătiri, n-am fost omorât de „geimși blonzii marinerului”. Pur și simplu am o perioadă, o fi criza, nu știu? Acu`, mânca-v-ar tata dă oameni îngrijorați, puteți să dormiți liniștiți noaptea (hai că știu că v-a fost greu fără mine, da` sunteți voi răi și nu ați lăsat să se vadă … pff). Adevărul e că dacă mă mai straduiesc nițel o să reușesc să scriu o dată pe lună … cam în aceeași perioadă în care îmi vine ciclu’. Minunat, nu?

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la "Mi-a venit"

  1. Filip zice:

    criza mamii ei…ptiu` :)…

  2. Pingback: Jaf cu o surubelnita si puloverul tras peste fata « Hai ca se poate!

  3. Dacic Dracon zice:

    Lasa ca eu n-am mai scris de…nici nu mai stiu. Mi-e prea lene. Desi pentru un post am o ciorna de trei luni dar…

    • O fi ceva in aer? Da-o-n masa de „astenie” ca s-o fi dus si totusi efectele raman. Tragic, nu? >:)
      Oricum mult spor cu postarea aia, dupa trei luni iti dai seama ca o sa iasa ceva bun de tot 🙂

  4. Pingback: Tweets that mention Let`s celebrate! >:D -- Topsy.com

  5. Filip zice:

    mah sa stii ca parca e ceva in aer…ca la cati vazui c-o raresc sau c-o „arunca”, nu am io dej`te sa-i numar…

    • ahham, ahham, am constatat si eu ce zici tu … cine stie la un moment dat o fi devenit o chestie gen „domino efect”, a cazut unu` si „ailantii” au luat-o la vale dupa el >:)
      Lasa ca ne facem noi bine.
      Si de-am sa ma ridic pre multi am sa popesc si eu … Popescu Ion, Popescu Georgeta, Popescu Vlad, moama ce o sa mai popesc, ptiu …

  6. Filip zice:

    =)) da da!!! :))

  7. Pingback: Si se jura ca nu fura dar l-am prins cu fraza-n gura « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

