Remember, jucariile


Acu ceva vreme ma apucase pe mine melancolia si lansam printre voi o provocare, un fel de aducere aminte a desenelor animate ce v-au „luminat” copilaria, uite ca zilele astea am reusit sa pic din nou in butoiul cu melancolie amintindu-mi jucariile ce mi-au trecut prin mana si s-au „intiparit” mai apasat in hipocampus (da stiu, cuvinte mari, nici nu va inchipuiti cat am inrosit gooagalul cautand „partea creierului responsabila cu amintirile”).

Trecand peste, ziceam asa, sa va amintiti fiecare care a fost jucaria preferata din copilaria voastra? Sau mai al naibi: care era jucaria/jucariile (pot fi si mai multe) care vi le-ati dorit cel mai mult in „junime”?

Si acu sa nu ziceti ca am innebunit cu totul, si o dau din pepsi in cola cu voi, sa va lamuresc totusi cam de la ce a plecat totul. Asa se face ca zilele trecute primesc de la cineva un link cu titlul urmator: jucarii, colac peste pupaza ma uit si la denumirea saitului si zicea ceva de „bigboystoys”, acu evident ca initial imi zbura mintea (ca si voua, de altfel) la fel si chip de alte lucruri. Totusi curiozitatea ma impinsera, si accesai (nu ca as fi avut nevoie, da` asa de curios … sa ne cunoastem asa mai aproape de adevar, daca ma intelegeti, hâcâhm! … sa trecem peste). In fine acolo dadui peste felurite jucarii amuzante, care de care mai misto. Si uite asa mi-am adus eu aminte de jucaria care mi-a marcat intreaga copilarie si la care, sincer, si azi mai visez, recte un elicopter cu telecomanda, frate!

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii, Leapsa și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Remember, jucariile

  1. Pingback: Tweets that mention Remember, jucariile | Frustrat[punct]RO -- Topsy.com

  2. Filip zice:

    baaah io cand eram mic erau masinute d’alea pe baterii de te bagai in ele…si in parcu` copiilor (din tm) era unu` care inchiria sa te dai p’acolo juma` de minut sau ceva de genu`) moaaama cat plangeam cand se termina minutu (era si al drecu` de scump) una d’aia mi-as fi dorit io…:>

  3. Filip zice:

    pai nu???? si-acuma suspin cand vad…pentru ca inca mai sunt…bine…acuma sunt avioane…benzinuri, kerosenuri si talpi!!! :)) iti trebuie categoria B pentru ele deja…de fapt ce ma mai mir…vazui unu ieri de v’o 7-8 ani cu blecberiiiii..(era singuuuur)….si am fost baiat bun…am intors capu` si-am plecat…a dracu` jucarie…

  4. Filip zice:

    pai ti-am spus..sunt baiat bun 😀

  5. Vlad Olteanu zice:

    Cum dracu’ sa versi lacrimi de ciuda? Eu ii trageam 2 palme si i-l confiscam…dupa care o luam la fuga :))

    • @ Vlad : Pai vezi, uite d`aia nu primesti jucarii de la big boys toys :D, u`r a bad boy, and i`m gonna` feed you castor oil (daca esti fan Tom si Jerry sti despre ce vorbesc).
      P.S.: si totusi, tu dupa ce jucarie „jinduiai” in junimea ta?

  6. Vlad Olteanu zice:

    Erau tot la fel ca ale lu’ Filip niste masinute de te bagai in ele, dar mergeau la pedala. Eu n-am avut asa ca a gandeam sa-i fac viitorului meu fiu una cadou, dar mi-ati taiat macaroana cu murele voastre negre. :-<

  7. 😀 Noi n-avem nici o vina, asta e, ce sa-i faci, lumea „evolueaza” >:)

Lasă un răspuns

