Happy No Basexu` Day!!!


Acest articol a fost publicat în D`ale mele, frustrari, manifest, politica și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Happy No Basexu` Day!!!

  1. Piperusha zice:

    Happy „No Base Day”, Preafericite!

    btw, iti invidiez subtilitatea! :))

  2. respect inițiativa, nu susțin culoarea!

  3. Filip zice:

    faching shiet =)) ce ma speriai.. e cat casa mah :)))))

  4. Vania zice:

    Atunci, Nu să rămână!…

  5. Pingback: No Basescu Day « Hai ca se poate!

  6. Pingback: NbD « Nataşa

  7. @Piperusha: Pai happy sa fie, si multumesc de aprecieri … cu mentiunea una mai mare n-am gasit 🙂

    @Bogdan Stanciu: Important e manifestul, restul tine de detalii, sau cum zicea un Gigel odata: Restul e cancan! 🙂

    @Filip: Daca puneam poza cu Udrea ce mai ziceai, la cat de „mignona e micuta” imi trebuia un spatiu cat Palatul Telefoanelor. >:D

    @Vania: Ramane cum am stabilit! 😀

  8. Pi.eS. @toata lumea: mi-au blocat basistii inbox-ul de spamm, am 98 pana acum si inca mai vin, i s-a mai intamplat altcuiva?

  9. Piperusha zice:

    Nope, nici un mesaj spam la mine, nici pe blog nici in mail. Inseamna ca te stiu de propagandist periculos 🙂

  10. Dacic Dracon zice:

    Hai sa-ti dedic o melodie daca tot sarbatoresti azi 😀

  11. cartim zice:

    Interesanta initiativa ta , mie culoarea imi place ca am remarcat ca astfel toate lumea tine cu Poli Tm 😛

  12. Mihai zice:

    Hahahha 😀 prea tare videoclipu`

Lasă un răspuns

