Să ne râdem de online-ul Gandul.info


url_site=$http://www.romanfrustrat.ro/2010/03/29/sa-ne-radem-de-online-ul-gandul-info/;

Sau ca să fiu mai la object (deci, nu abject ci la object) să ne râdem de titlul următorului articol:

Citez cu lăcrămi la ocişori: „1 din 3 femei de pe siteurile de dating face sex la prima întâlnire”; acu pe lângă rugămintea evidentă: „Fiţi dracu mai exacţi! Care din alea trei femei?” că nu vreau ca celelalte două să mă creadă un „obsedat”. Totuşi nu pot să nu remarc greşeala morfo-sintactico-gramaticalo-de acord între substantiv şi verb, ahhhh dracu, ce vreau să zic e că: e de mare porc să scrii cu cifre in titlu (pe mine aşa mă învăţa profa de română la şcoală; Funeriu eşti pe recepţie tati?), pentru că în principiu când ai scris cifra unu, recte asta: 1; întotdeauna se va citi unu şi nu una, luând asta în considerare cred că dezacordul din titlu e mai mult decât evident şi anume „unu din trei femei … face sex la prima întâlnire”.

P.S.: Ca să nu fiu totuşi „jigodie” până la capăt, trebuie menţionat că imediat sub imagine e scris corect, deci, să scrie ştiau, doar că ocupa prea mult spaţiu în titlu să scrii una în loc de 1. Totuşi deontologia şi „stăpânirea completă a limbii române”, se presupune că sunt cerinţe de bază pentru a executa meseria de jurnalist, chiar dacă e doar pe on-line.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Funny și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Să ne râdem de online-ul Gandul.info

  1. Pingback: Tweets that mention Sa ne radem de online-ul Gandul.info | Frustrat[punct]RO -- Topsy.com

  2. Piperusha zice:

    Bună întrebarea, aici fu adevăratul spirit jurnalistic („care din alea trei”)!

  3. Pingback: Misiune imposibila in Baia Mare « Hai ca se poate!

  4. Sorin zice:

    Păi dacă una din trei femei fac sex de la prima întâlnire, asta înseamnă că numai prima întâlnire are loc, nu? Mă întreb eu în mintea mea.

    • Depinde, noi barbatii sti ca suntem mai sensibili de fel si nu cautam decat sexul, cautam o relatie de durata, plina de sentimente, presarata cu bucurii si tristeti, in care sa ajungem sa ne cunoastem partenera si sa o respectam si sa o …… 😀 pfff, hai ca nu mai imi vine nimic, da` oricum ati prins voi ideea. Muhahaha! >:D

  5. Filip zice:

    Vicineeeee 🙂 zici ca te lasa inima sa te bagi la „voluntariat”?

    • Normal … pentru ca mie imi place sa ajut, si sa hranesc saracii lumii si daca as iesi miss univers promit ca voi lupta pentru a pune capat foametei si a opri razboaiele si plansul copiilor … ce? Nu, nu mi-am luat medicamentele in dimineata asta. De ce?

      Acu lasand gluma de-o parte, vorbeam serios cand am zis ca ma ofer sa te ajut. da-mi un mail, un tweet, un mesaj pa faisbuc si zi cu ce as putea sa te ajut.

  6. Filip zice:

    iti dadui un imeil…nu stiu daca-l primisi

  7. Dacic Dracon zice:

    Pai aici avem o adevarata problema de logica:
    1 din 3 femei face sex la prima intalnire |
    | => un travestit
    1 se citeste unu |
    Logic nu? Deci tot barbatii sunt aia care se arunca la sex la prima intalnire. Q.E.D.!

  8. Dacic Dracon zice:

    Vad ca nu il afiseaza asa cum voiam eu :((

  9. Prietene, nu l-o fi afisand cum vrei tu dar ideea se intelege, recte „tot barbatii sunt aia care se arunca la sex la prima intalnire” 😀
    E atat de simplu, ca pana si Funeriu ar intelege >:D

  10. veo zice:

    Foarte buna observatia ta. Lucrezi in presa? 🙂 Una din trei femei se arde din prima e in serie cu bancul ala: La fiecare 30 minute, un francez e calcat de masina. Saracu’, domne, da’ de ce nu trece odata pe trotuar?!

    • 😀 misto bancul, reprezentativ asa pentru nivelul de intelegere al publicului 99% manelist (nu e afirmatia mea, ii apartine prezidentului mult iubit). Cat despre intrebarea ta, nu, nu lucrez in presa … chiar crezi ca ar trebui, ceva pe principiul asta mi-ar mai lipsi 😀

  11. Diana zice:

    am ras. am ras mult. o sa mai rad pentru ca esti sunteti tare tacanit. bravo!

Lasă un răspuns

