Messi vine de Paşte în România!


Acu trecând peste valoare „senzaţională” a articolului, adică sunt convins că o să rupă pe SEO şi în RSS Feed (pff! whatever), treaba stă în felul următor cu ştirea asta: eu unul am găsit-o pe pagina on-line a cotidianului Gândul, de acolo am deschis-o şi am citit-o de aici … aşa şi acu că am trecut peste „amabilităţi” şi am dat link celor responsabili cu ştirea, pe principiul dacă nu se confirmă sau e vrăjeală eu n-am nici o responsabilitate (tihi), acu` să trecem la ceea ce m-a amuzat pe mine în legătură cu „vestea senzaţională, on-line, în direct şi-n exclusivitate”.

Faza tare e că anunţul a fost făcut public de către „Gheorghe Flutur”. Îl mai ţineţi voi minte pe Gheorghe Flutur? Hai că-l ştiţi voi, e nenea ăla de a inventat „oile litere”, toate astea desigur pentru „deliciul şi amuzamentul” baciului şef, şi anume Traian Zeus Băsexscu. Flutur, s-a întrecut pe sine anul trecut în luna mai când a reuşit „să maseze” pe un deal mii de oi, grupate în ţarcuri, astfel încât, văzute de sus, să scrie „Bucovina“. Întrebat atunci ziaristii cotidianului Gândul „de ce?“, Flutur a răspuns mândru: „S-a văzut şi la televizor? Eu am scris-o!“. În fine aţi prins ideea, despre nea ăsta e vorba, ei bine  preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, care este şi se află, şi anume, tot despre domn` Flutur e vorba, a anunţat într-o conferinţa de presă ţinută astăzi la Suceava că fotbalistul Barcelonei, îşi va petrece Sărbătorile de Paşte în Bucovina. Toate astea, s-ar părea, la invitaţia lui Gică Popescu.

Acu` ce să zic ştirea în sine e simpatică, mică şi simpluţă şi probabil „foarte speculativă”, şi posibil să nici nu se împlinească vreodată, însă „avântul” care observ că l-a cuprins pe domn` Flutur la auzirea veştii nu poate decât să mă bucure şi să mă facă să aştept cu nerăbdare următoarea „găselniţă” a domnului preşedinte al Consiliului Judeţean Suceava. Ceea ce încerc eu să spun, folosind o grămadă de cuvinte pompoase este: „Frate aştept cu bale la gură şi cu ochii cât cepele să văd ce-i bese (e un termen prezidenţial, deci civilizat Băse – bese) mintea de data asta lu` Flutur”. În „indolenţa” mea caracteristică viz-a-viz de creativitatea pedelico-portocalie îmi permit să vin şi cu ceva sugestii pentru domnul „artist în aranjatul oilor”, Gheorghe Flutur. Astfel, textele la care m-am gândit eu sunt următoarele:

  • Băsescu RULZ!
  • Messi te iubim, că ca tine nu găsim
  • Romania, land of Base
  • Hagi a fost mai tare
  • F#*& you Real Madrid!
  • Pleacă din Ghencea!

Ultima e o sugestie venită din partea „ultraşilor” roş-albaştrii, nu ştiu cât de potrivită e, dar m-am gândit că atâta timp cât are legătură cu fotbalul, şi vine din partea unor „microbişti înrăiţi”, am zis că merge. Aştept şi alte sugestii din partea voastră, la ghişeu, pe adresa redacţiei … sau dacă vă e mai uşor, mai jos sub formă de comentarii interesante şi pline de umor.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Funny, News, Pamflet și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Messi vine de Paşte în România!

  1. Pingback: De ce nu va avea succes partidul inDEPENDENTILOR « Hai ca se poate!

  2. Sorin zice:

    „Messi” îmbelşugati di Paşti!
    Merge?

    • Toate „mesajele” vor ajunge pe adresa Consiliului Judetean Suceava, adresate „special delivery” domnului Flutur. „Artistul” stie mai bine ce si cum poate scrie cu „oile sale”. Oricum ideea ie bunâ, ie cu speşific aşa, nu-i di şagă. >:D

  3. Pingback: Au trecut 11 ani de la începutul bombardamentelor NATO asupra fostei Iugoslavii « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Cand a murit prezumtia de nevinovatie? « Hai ca se poate!

  5. Piperusha zice:

    Messi vine la noi…de Paşte. Epic…biblic de-a dreptul. Sigur, era mai potrivit să apară de Crăciun dar nu-s suficient de cărcotaşă să cred că Diavolul stă în detalii…

  6. Da ma, dar iti dai si tu seama cat de greu ii era lu` Flutur sa scrie mesaje pe deal cu oile, iarna, cand „omatu-i pi jos”, ce se mai intelegea atunci in toata albeala aia? >:D

  7. Mihai zice:

    Pana la urma a mai venit sau nu? Ca eu n-am auzit nimic in zilele alea, sau era lumea prea ocupata sa se indoape cu mancare ca sa mai prinda prompteristele si stirea asta.

Lasă un răspuns

