Ai murit?


Unda de optimism cu care am primit aceasta intrebare m-a frapat, sincer, si m-a lasat un pic surprins. Nu eram constient de faptul ca reusesc sa starnesc asemenea „emotii” puternice in „semenii mei” (folosesc termenul cu mare indulgenta), atat de puternice incat unii din ei ajung sa schiteze un rictus bolnav in momentul in care isi inchipuie sfarsitul meu (apoteotic). In fine, haideti mai intai sa detaliez ca abia apoi sa elucubrez ca dup`aia nu se mai intelege nimic.

Ideea e in felul urmator, in ultima vreme dupa cum probabil a observat toata lumea „frecventa postarilor” a scazut, de „intesitatea continutului” lor nici nu mai vorbesc, cu alte cuvinte mi-am cam pierdut un pic „modjo-ul” (forta motoare). Ca a fost vorba de perioada cat am fost „cu sanatatea subrezita”, ca o fi de vina astenia, sau pur si simplu nu mai pot (cam tanar stiu, dar asta e de la o varsta incolo toate „lucrurile” o iau in jos), faza e ca am cam neglijat atat blogul, cat si cititorii lui, dar stati linistiti ca nu sunteti singurii pentru ca-n principiu am neglijat mai pe toata lumea, inclusiv pe mine, in ultima vreme. Oricum de aici si pana la ideea postarii e cale lunga, pana la urma nu caut sa-mi justific absenta, dupa cum zicea cineva aici pe blog: „Absenţele nici nu trebuie justificate, cei care trebuie stiu sa se reintoarca pana la o noua revenire„.

Cheştia e in felul urmator, dupa toata lipsa asta, unii „dobitoci inflacarati” care imi umpleau bin-ul de spam la fiecare postare contra-portocalie cu injuraturi si magarii, si evident vorbe de sustinere la adresa „marelui conducator”, ei bine aia s-au bucurat ei, micutii, in toata prostia lor, la gandul ca vezi Doamne am dat eu ortu` sau mai rau m-am lasat de „meserie”. Acu pe langa aspectul strict macabru si oarecum „neplacut” de a ti se dori sfarsitul doar pentru ca ai o opinie contrara multor „dobitoci” (mentiune: nu-i fac dobitoci strict pentru faptul ca au votat si ca-l iubesc pana la moarte pe Basescu, asta-i riscul si treaba lor si pe mine ma lasa rece, ii fac dobitoci pentru ca aia sunt, niste inculti, grobieni, incapabili de a lega doua vorbe, care nu stiu sa sutina un punct de vedere cu argumente obiective, ci se bazeaza mai degaraba pe intimidare si pe mult tupeu; asta ca sa nu se mai sesizeze nimeni ca ii bag pe toti in aceeasi oala, vorbesc strict de „circarii” aia condusi de o forta launtrica sora cu prostia). Si acu` sa revenim. Unde ramasesem? A da, deci, clar e aiurea sa te gandesti la faptul ca e macar „unul” acolo in lumea asta mare si rea, care ar schita un zambet strict in momentul in care ar afla ca tie, ca individ, ti s-a intamplat ceva rau. Da` acu trecand peste sentimentul initial de dezgust, stiti ce? Mi-am cam dat seama ca nu imi pasa asa! Adica sa fiu sincer ma doare chiar in cur, sau ca sa sune si mai „oficial” ma doare fix in băs, si de dobitocii inflacarati ai lu` Basescu, si de Basescu in sine si de toata sleahta lui, suita lui de „smecheri”.

Asta e sunt un om, am o parere, ca deranjeaza sau nu parerea mea chiar nu imi pasa, ca starneste reactii, fie ele si „vicioase” iar ma lasa rece, atata timp cat starneste „ceva” in „cineva”, insemna ca pe undeva, totusi, fac ceva „bine”.

Si acu ca sa-i linistesc definitiv pe „pupi`n`basesti”, nu „zmeilor” n-am murit, tot aici sunt, tot din maini ca disperatul dau (cand scriu la tastatura, ma refer), asa ca stati linistiti „activismul vostru de partid” o sa aibe in continuare unde sa se desfasoare.

Ca un gand final permiteti-mi sa va adresez o intrebare (asta ca sa nu zic ca v-o pun, intrebarea, zic): Ce dracu ii motiveaza frate pe „inflacaratii astia in tot demersul lor de „hulire” a „dusmanului contra-portocaliu”? Pe bune, sa mor daca inteleg vre-un pic. Adica ce se intampla daca stau ei ca retardatii in fata monitorului si cauta toate subiectele din lume in care se face referire la „el lidero maximo”, dupa care inevitabil intervin ei, in toata „inteligenta lor lamuritoare”? Ce le face Basescu fratilor? Ii hraneste el din palma lui de ii are asa de bine „dresati” sau pur si simplu e o chestie d`aia „specific romaneasca” (ca deh, la ce se pricepe romanul mai bine decat la sa fure sau „sa traiasca bine”? se pricepe la inflacarare, la aia).

P.S.: Sorine, sa sti ca n-am uitat de restantele alea de la tine si garantez ca „sunt pe teava”, amandoua.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii, frustrari, manifest, Pamflet. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ai murit?

  1. Theodora zice:

    Eu am trecut pe aici zilnic si am incercat sa te mobilizez cu cate un ping pe zi.
    Pe mine pingurile ma mobilizeaza excelent.
    Am si eu zile cand pur si simplu nu pot sa scriu. Primesc un ping de la Vania si gata…. ma apuc de scris.
    Pentru asta sunt prietenii 🙂
    Am zile cand nu am puterea sa citesc ce au scris altii.
    Primesc un ping si ma duc imediat sa vad ce a scris prietenul meu din blogosfera.
    Sa auzim si de bine ca de rau am tot auzit!
    O seara buna!

    • In primul rand multumesc frumos pentru sustinere si mai ales pentru ping-uire, avand in vedere „inactivitatea” trecuta de pe aici, ping-urile tale ale lui Vania, ale Gabrielei Savitsky, ale lui Sorin, toti ati contribuit la pastrarea „liniei de plutire”, ati intretinut flacara ca sa zic asa >:D And now let`s burn! muhahaha >:D

  2. Sorin zice:

    Cu lepşele, nu-i nicio grabă! Tot aici vom fi!
    Referitor la motivaţia lor, mă întreb şi eu ca poetu’:
    „Ce-i mâna pe ei în luptă, ce-au voit acel Apus?
    Laurii voiau să-i smulgă de pe funtea ta de fier
    (…)
    Eu? Îmi apăr sărăcia şi nevoile şi neamul…
    Şi de-aceea tot ce mişcă-n ţara asta, râul, ramul,
    Mi-e prieten numai mie, iară ţie duşman este,
    Duşmănit vei fi de toate, făr-a prinde chiar de veste;
    N-avem oşti, dară iubirea de moşie e un zid
    Care nu se-nfiorează de-a ta faimă, B……..! „

  3. Ada Rus zice:

    Sfântule, nu ştiu cum se face, dar eu ajung să cred că ţie îţi place în spam-ul meu. E a doua oară când te găsesc acolo, cu ceva întârziere ce-i drept, dar important e că te găsesc. Uite cum e cu întrebarea vieţii, pun şi eu una: ce te faci cu nişte oameni, privitori de OTV, adulatori de manele, fără personalitate, cu un creier numa’ bun de alunecat musca, care se plictisesc în timpul liber? Şi îmi permit să şi răspund: le dai un Traian Băsescu ca să aibă pe curu’ cui saliva, în timp ce le chiorăie maţele.
    P.S. Îmi asum integral modul de exprimare. Toate bune!

    • 😀 Si eu mai aveam pretentia, ca „eu sunt al dracu de amuzant„, as zice: pe dracu, acum.
      Citez „le dai un Traian Băsescu ca să aibă pe curu’ cui saliva, în timp ce le chiorăie maţele”, 😀 MAXIM am spus!!! >:D

  4. Pingback: Marko Bela, ataca Articolul 152 din Constitutie – Limitele revizuirii « Hai ca se poate!

  5. Dacic Dracon zice:

    Lasa ca din cand in cand nici eu nu am chef sau inspiratie 😀 Si nu doar printre simpatizantii lui Baselu’ gasesti idioti. Eu am dat de unii pe un blog asa-zis crestin ortodox. Fratilor atata ura ca acolo nu am vazut decat la fanaticii mulsulmani. Am incercat si eu de vreo doua ori sa comentez si fara sa citeasca macar ce am scris s-au luat de nick-name si m-au trim is la Aghiuta :)) Mai era unul acolo nationalist convins banuiesc eu ce orientare politica avea car ii tot dadea cu replici antisemite. Cand i-am zis sa nu uite ca si Isus era evreu mi-a zis ca-s prost si sa invat ca se scrie cu doi de I. Mai arunc cate un ochi acolo dein cand in cand pentru ca administratorul cunoaste dogma si uneori scrie chestii foarte interesante dar ma abtin sa mai comentez. Eeeeeee daca as fi avut parte de bani cum am avut de idioti Bill Gates ar fi fost pantaloni scurti pe langa mine :))

  6. Mihai zice:

    😀 Da, misto asta cu inflacararea inutila boala nationala, asa si e. Mai important insa, e sunt si multi care stiu sa profite de pe urma acestei insufletiri inutile.

Lasă un răspuns

