Scurt interludiu


url_site=$http://www.romanfrustrat.ro/2010/03/15/scurt-interludiu/;

Dragi mei, absenta mea de zilele acestea de pe taramurile „irealului” din on-line poate fi justificata foarte simplu si obiectiv, insa fiindca sunt convins ca nimanui nu-i pasa (pe principiul gadilati-mi orgoliul si ziceti la commentarii ca v-ati zvarcolit noaptea de grija mea), o sa va scutesc de detalii si nu o sa va spun nimic despre motivatia mea.

Ideea e ca „Preafericitul” a cam fost rapus zilele astea de o boala miseleasca, care nu i-a permis nici sa-si mai tina capul in pozitie verticala, de frica ca acesta nu se va „desuruba” si se va rostogoli, ca un dovleac, pe jos, totusi printr-un efort „supra-omenesc” si intr-o tentativa disperata de a tine pasul cu „lumea on-line” care se invarte fara mila lasand in urma bolnavii, ranitii, femeile slabite si copiii, fac astfel acest efort curajos pentru a-mi asigura in continuare pastrarea atentiei „ochiului public” atat asupra-mi cat si asupra „creatiilor mele scrise (nu vorbite)”. Astfel dragilor intre doua „somnuri delirice” afectate de febra, luand o pauza de la acordatul „shamisen-ului” din dotare si inainte de intonarea „samurai storm„-ului, mi-am facut timp pentru o scurta vizita pe blogurile voastre, atatea cate am putut acoperi in scurta trecere prin fata calculatorului.

Si acum ca tot am terminat „a nu va spune nimic” despre motivatia absentei mele, sa trec la lucruri cu adevarat serioase.

In primul rand, marele „de-fe-ne-stra-tor” sper ca e un cuvant si asta (daca nu il inregistrez eu acum la Academie, am o pila, un sef de stat, shhh, ca nu dau nume…  Basecsxu hcchhm, imi dregeam vocea decat),in fine, e vorba de marele scriitor-autor Vania, dragilor fac un apel la „sensibilitatea” voastra, fiti rationali si nu ezitati sa-l ping-uiti (si cand zic ping-uiti nu ma refer la chestia aia de o „fac” pinguinii) pentru ca omul are nevoie de „confirmare” vrea sa stie ca e dorit, si eu, unul, nu vreau sa-si sterga blogul (ca da ping-uri multe, si urca-n ZatList). Maestre, te iubim, ca ca tine nu gasim!

La urma au urmat, urmatorii (ce ziceti, ca se vede ca inca mai am febra..hmmm iar aud voci, whatever), cum ziceam a venit la rand Broscuta care si-a gasit un job si se bate cu pumnii in piept ca in curand o sa-l intreaca pe Becali (oricare din ei) la valoarea estimata a averii (conform revistei Forbes, desigur). Piperusha care n-a vrut sa se lase mai prejos, optand si ea pentru tratamentul cu electrosocuri de care, actualmente, beneficiaza subsemnatul (recte eu) si s-a apucat sa arunce cu „zapada galbena” in premierul minune „Muc cel mic” (te-am rugat sa astepti sa iasa de la „gradi” ca venea el singur in curtea spitalului si ne bateam cu bulgari acolo, toti trei, da tu nuuu, Batman, Batman). Au mai urmat si Teodora, care inca incearca sa inteleaga cum cei ce erau acum cateva luni „comunisti” si erau huliti de „prim-marinarul tarii” au ajuns acum sa constituie un „partid in-dependent” care are ca scop slujirea stapanului chior (sau macar miop, ei bine poate decat cu un strabism mai pronuntat asa); apoi a venit la rand Gabriela Savitsky care „cita” un banc cu un Chinez care spunea un banc cu soldati, care isi schimbau sosetele intre ei, hmm, asta e cam „nasol”… sau ceva, nu? Intr-o mica tentativa de a ma culturaliza, profit de momentele astea scurte in care creierul e victima acceselor de febra si incerc sa-l modelez cum as fi vrut eu sa arate, astfel am dat citire lu Dacic Dracon care-l evoca pe maestrul Brancusi, iar apoi am luat lectii de comunicare de la prietenul Sorin (asta pe langa „boala misela” care am luat-o, tot de la el presupun, la ultimul mesaj, ala, mi s-a parut mie ceva in neregula cu el, dar l-am citi si uite-ma acum…). La sfarsit ma intorc garbovit si slabit in pat alaturi de puzzle-ul luat de la Ada, sper sa-mi mentina simturile si atentia alerte macar pana dupa pranz, dupa care presupun ca ma voi intoarce pe taramul „shamisen-ului”, cantand pentru nimfe.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Scurt interludiu

  1. Un Fustangiu zice:

    Bine ai revenit si sper ca esti mai bine 😀

  2. Bine că eşti sănătos.
    Dacă te-au ajutat şi eculubraţiile noastre să scapi de febră – cu atât mai bine.

  3. Sorin zice:

    Sfinte, nu pot decât să-ţi urez însănătoşire grabnică, îmi pare rău că nu te-am protejat mai mult în cursul procesului de comunicare!

  4. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 12 « Ioan Usca

  5. Theodora zice:

    Multa sanatate!
    Daca stiam scriam despre antibiotice nu despre fostii comunisti actualii „dreptaci” 🙂

  6. Ada Rus zice:

    Noroc că mi-a venit gândul cel bun să dau o raită prin spam, unde am găsit ping-ul de la tine… Hmm, să ştii că puzzle-ul meu nu e bun la boală, mă tem că nu e tămăduitor. Absenţele nici nu trebuie justificate, cei care trebuie stiu sa se reintoarca pana la o noua revenire. Toate cele bune!

    • Si uite asa am ajuns eu, din nou, „unde imi era locul”, respectiv in bin-ul de spam 😀
      Nu o fi fost tamaduitor puzzle-ul, dar macar m-a tinut ocupat, cat despre justificarea absentelor adevarat graiesti „cei care trebuie stiu sa se reintoarca„.

  7. Pingback: Ai murit? | Frustrat[punct]RO

Lasă un răspuns

