Mulţi ani trăiască!


Urarea asta merge către toate “reprezentantele sexului frumos” care printr-o coincidenţă sau nu se găsesc azi (sau în altă zi) aici. Şi evident, nelipsita floare de cireş (sakura), simbol al primăverii (care momentan lipseşte de la noi).

Acest articol a fost publicat în D`ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Mulţi ani trăiască!

  1. Piperusha zice:

    Traiasca! Oricum, n-aveti de ales :)) (voi, sarbatoritii de pe 7..sau 9, nu mai stiu)

    Multumesc!^^

  2. Cris zice:

    Nice flower, Saint Simon!!
    Mulţumesc frumos, o să consider că e şi pentru mine, cel puţin ultima oară când am verificat eram tot femeie! 🙂

    Merci!

  3. Theodora zice:

    Mda… asa da. 🙂
    Noi sarbatorim primele. 🙂
    Ce frumoasa este floarea de cires japonez!!!!
    O zi buna!

  4. Pingback: Patruzeci de mucenici « Gabriela Savitsky

  5. Pai tocmai d`aia am facut mai intai postarea cu Man`s Day, ca prima la rand sa apara urarea de 8 Martie, ca doamne, domnisoare aveti intaietate 🙂

  6. Ada Rus zice:

    Huh, sunt mereu întârziată, dar floarea ta de cireş e la fel de proaspătă. Am luat-o şi am pus-o lângă cea de săptămâna trecută. Nu mă pricep la ikebana, dar sunt tare frumoase amândouă. Mulţumesc. 🙂

  7. Mulţumim!
    Să fii fericit şi să-ţi treacă frustrarea. 🙂

  8. Iulia Mihai zice:

    Ce sa zic, gentilom ca intotdeauna 😛 Hug!

Lasă un răspuns

