Happy Men`s Day !!!


Dragi barbati (masculi feroce, stapani ai savanei), la initiativa marelui ping-uitor Vania, si intru repararea pagubelor cauzate de zilele 1 si 8 Martie in care bloggeritele au crescut in pagerank si in ZatList in defavoarea si cu sprijinul tuturor bloggerilor (masculi feroce, stapani ai savanei), anunt cu „mare fast” organizarea oficiala a unei „mese si dans”, in data de 9 Martie (aka Ziua celor patruj`de pahare). Astfel caut sa va felicit si sa va „omenesc” pe urmatorii: Achilianu , Dacic Dracon, Gctinvalentin, Neamtu`, Sorin, Jurnalul Rosu, Licuriciul Orb, IulianJ, Vlad Olteanu, Vladmir Ionas, Filip. De atmosfera si de consumatie se va ocupa „Preafericitul” insusi, dupa ce in prealabil isi va indesa buzunarele pe cheltuiala lui Chinezu`.

Pe langa urarea traditionala „sa va muci-eniti bine!”, va las si cu un „moment muzical” (intru respectarea unei traditii mai vechi de la mine de pe blog, si anume „piesa de Duminica”), cu mentiunea: „ceva mai masculin de atat nu mi-am putut inchipui”.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Happy Men`s Day !!!

  1. Vania zice:

    Se impunea o acţiune reparatorie!

  2. licuriciu zice:

    Asa ar merge si-o tuica de prune cu mucenicii aia… 😀

  3. Vlad Olteanu zice:

    :))))
    Buna alegere in privinta melodiei. In acelasi ton, dar pe alt ritm DMX – Where the hood at
    Cheers si multa sanatate!

    • @ Vlad Olteanu: Multa sanatate si tie!
      Si tuturor nu uitati sa dati gata cele 40 de pahare, ca altfel cica nu-i „lemnul tare” tot anu` (bine, „datina” zice ca „nu-i putere de munca peste an”, dar am tradus-o eu) >:D

  4. Neamtu' zice:

    Chiar era normal sa ne simtim si noi ‘stapanii savanei’, macar o zi pe an 🙂

  5. Sorin zice:

    Păi să ne destrăbălăm atunci pe 9, că ele or fi obosite după stripperii din noaptea 8 spre 9 martie şi nu bagă de seamă lipsa noastră!

  6. Piperusha zice:

    La multi ani si distractie placuta! Observ ca melodia sugerata de mine nu te-a multumit, dar hei, e buna si asta :)))) . Nu poti da gres cu Metallica!

    • Postarea am facut-o inainte sa vad varianta ta (la care, apropo, m-am stricat de ras), totusi am folosit si melodia aleasa de tine la promovare pe „toateBlogurile”, te-am trecut si la generic (vad ca-ti iei in serios rolul de „muza” 🙂 )

  7. Piperusha zice:

    ai facut asta? :)))))))))) gosh, e momentul sa revin si pe TB. Vad ca se intampla chestii faine numa` cand nu-s prezenta :))))))

    Stai..asta n-a sunat bine..

  8. Theodora zice:

    Bine… bine…. inteleg ca o sa sarbatoriti ziua de 9 martie… dar unde este 8 martie ca nu o vad? 🙂

  9. Theodora zice:

    Pai da…. ca altfel o sa va sara toate fetele in cap 🙂 🙂 🙂

  10. Am „reparat” deja 😀

  11. Pingback: Gaudino

Lasă un răspuns

