Ridzi invoca puterea lui "Zeus"


Citeam astazi un articol din „oficiosul prezidential” (ziarul de „casa al Administratiei Prezidentiale”), articolul respectiv facea referire la anumite declaratii pe care Monica Iacob Ridzi (fosta ministra la Ministerul Tineretului si Sportului, fosta „fata a marinarului”, actuala „exilata” a marinarului) le-ar fi facut in fata angajatilor ministerului citati la DNA sa depuna marturie impotriva fostei ministre.

Astfel citez: „Monica Iacob Ridzi a vrut să-şi convingă subordonaţii să nu dea declaraţii împotriva ei la audierile de la Direcţia Naţională Anticorupţie.” Cica : potrivit unor surse judiciare, în discuţiile în care ex-ministrul Ridzi a încercat să-şi liniştească colaboratorii din minister, ea nu a folosit direct numele lui Traian Băsescu, ci porecla acestuia din cercurile rarefiate ale PDL: ‘Zeus’.”

Acum, sincer sa fiu initial prima mea reactie a fost una de „soc si senzational”, adica „mama ce dau astia din casa, frate!”, dupa care trecand de „euforia” momentului m-am linistit, m-am asezat din nou pe scaun si am ascultat stirea pana la capat, incarcand sa rationez informatiile, pe masura ce le primeam. In fine, ideea e ca sfarsitul „stirii” (senzational de nemaipomenite pe care o descoperisem chiar eu s-a dovedit a fi un mare fas, sau „bas” ca sa sune mai prezidential) m-a gasit tavalindu-ma pe jos de ras, contorsionat in „spasme” (de ras nu de altceva). Ahhh, adica marea stire senzationala, data de „ziarul prezidential” e decat o noua propaganda pro-basesciana? Pai da! De ce nu era evident de la bun inceput ca asa va fi?

Sincer in prima faza chiar am crezut ca nu va fi decat o noua „elogie” la adresa „conducatorului suprem, brav si onest”, insa dupa auzirea cuvintelor „surse judiciare au dezvaluit” (adica s-a dat din casa intentionat); „informatiile au aparut pe blogul jurnalistului Tolontan” (cine ma? ala de numara cornerele la meciuri? e jurnalist de investigatie acu? atunci viitorul suna bine… pe dracu), ei bine, in momentul in care am „aprofundat” problema mi-am dat seama ca nu e decat o noua reclama la adresa „detergentului marca Basescu”, care lasa totul curat si parfumat.

Adica, ce vreau eu sa zic este: sunt convins ca Ridzi si-a „sfatuit” (amenintat) subalternii din minister sa nu depuna declaratii la DNA impotriva ei, la fel cum sunt convins si ca a fost folosit numele Basexului in toata treaba, ce mai sunt eu convins, insa, e ca tot articolul a fost „comandat” de departamentul de advertising al Cotroceniului cu scopul de a-l transforma pe „anti-comunistul, protector al bunastarii cetatenilor” intr-o victima a acestei „zvarlugi” pe nume Ridzi care a calcat stramb si va fi aspru „sanctionata” de Basel (pfff, nu ma faceti sa rad, de parca Ridzi nu tot pentru „Zeus” si pentru „campania lui de glorificare” electorala, tragea din „banu` public”). La fel de convins, ma declar, si de faptul ca scopul articolului respectiv este de a-i da o „palma prieteneasca” pe crestet doamnei Ridzi, avertizand-o ca daca isi mai ia mult gura la purtare s-ar putea sa nu sfarseasca taman bine.

In rest, inca mai asteptam „faimosul proces” pe care statul il va formula impotriva madam ministresei, la fel cum asteptam si o condamnare macar simbolica (desi nu vad de ce „simbolica”), de fapt ce asteptam noi, aia 5 milioane si ceva care nu am votat „el marinero”, si probabil si o parte din cei care l-au votat, este sa vedem dracu ca i se intampla ceva lui Ridzi, afara de cateva articole bine plasate cu scopul de a-i prosti pe prosti, si a le creea falsa impresie ca ceva se intampla cu adevarat in tara asta, si ca „protectorul asta al poprului oropsit” face ceva si pentru altcineva afara de „clientela de partid”.

Acest articol a fost publicat în frustrari, Pamflet, politica și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ridzi invoca puterea lui "Zeus"

  1. Sorin zice:

    Pericolul este că dacă se va întâmpla ceva cu unul din clică, poporul o să vrea şi un altul, şi un altul şi tot aşa … până când şpagatiştii vor deveni o specie ocrotită de lege! Şi atunci să te ţii, trai neneacă pe banii statului!

    • Da, probabil d`aia se taraganeaza lucrurile, sti tu cum e „sangele varsat cere alt sange”, asa mai bine ii amenita decat cu „lama boanta” (a justitiei, desigur, ce exprimare plastica pe capu` meu) decat sa le „ieie” capul (asta e tot pe principiul „Capul lui Motoc vrem!”, ceva de genu` l-oti vrea voi, da eu nu il tai) >:D

  2. Theodora zice:

    „La fel de convins, ma declar, si de faptul ca scopul articolului respectiv este de a-i da o “palma prieteneasca” pe crestet doamnei Ridzi, avertizand-o ca daca isi mai ia mult gura la purtare s-ar putea sa nu sfarseasca taman bine.” – Nu ar fi pentru prima oara cand Basescu isi sacrifica „oamenii de casa”. Imi aduc aminte acum de doamna Musca si de feul in care a trebuit sa paraseasca viata politica.

    • 🙂 Hehe, Basexu e maestru la capitolul „sacrificari”, exemple sunt „nenumeroase”, si familia Saftoiu care erau gata „sa se taie pe burta”, totul intru slujirea „conducatorului iubit”, si acum sunt luati la misto peste tot, culmea tot de Basel. Ce sa zic decat, traiasca „anticomunistu`”!

  3. Theodora zice:

    Va rog frumos as vrea sa stiu si eu care sunt pasii pentru cumpararea unui domeniu .ro.
    Ma intereseaza cea mai buna varainta de gazduire site.
    Am vazut pe net ca exista si firme care se ocupa de tot adica gazduire + domeniu.
    Dumneavoastra cum ati procedat?
    Daca aveti timp poate imi explicati si mie pe adresa de e-mail pentru ca banuiesc ca nu doriti sa scrieti toate astea aici.
    Va multumesc din suflet pentru amabilitate si imi cer scuze pentru indrazneala.
    Imi este frica sa aleg singura pentru ca nu stiu cum trebuie sa aleg.
    O zi buna!

  4. Dacic Dracon zice:

    Ce faci Sfinte te eschivezi? Ca eu sunt al doilea care te menționez.
    http://cepmea.blogspot.com/2010/03/leapsa-stafeta-sau-cum-vreti-sa-i.html

  5. Vania zice:

    Doamna Ridzi este o femeie pioasă…

Lasă un răspuns

