Moarte listei! sau capul lui Motoc vrem


Da, prieteni se face ca astazi in timp ce „hurducaneam”, pentru a `nspe mia oara, osiile masinii prin „asfaltul din gropile tarii” (deja gropile nu ma mai deranjeaza, ba sunt chiar de parere ca nu gropile sunt partea rea ci asfaltul ce se incapataneaza sa ramana „attach-at” pe alocuri, propun „raschetarea” completa a asfaltului si ramanerea decat la stratul de glod batatorit de dedesubt).

In fine, divaghez (ce surpriza, nu?), ideea era ca stateam si ma gandeam la „voi” (da, la voi, si la tine, si la tine, la toti cei din fata monitoarelor sau a display-urilor {cei cu e-readere”}, mai putin tipul ala straniu din colt, ala e decat un „ciudat”), ma gandeam ca persistenta mea in legatura cu aceasta „lista pentu pudibonzi” ar putea sa va afecteze placerea de blogo-cititoire (suna mai bine in capul meu). Adica, voi daca sunteti catusi de putin asemeni mie, sigur nu mai aveti nevoie de cineva sa va „arate cu degetul” ceea ce deja e evident, si anume ca traim intr-o tara de rahat, in niste conditii de doi bani, si viitorul nu suna bine de loc, ba e de-a dreptul sumbru. Ideea listei plecase de la „dorinta” mea, de a le semnala „indragostitilor de Basescu” ca sunt destule motive de nemultumire (atat in legatura cu „comandantul suprem”, cat si in legatura cu „tarisoara minunata” si mai ales „suprapopulata”), totusi am inceput sa realizez ca : unu la mana pe pupi`n`basesti nu-i scoti frate din ale lor, si doi la mana nu e rolul meu sa fac pe „eucatoarea” (ciudat genul substantivului nu?), adica pana la urma nu cred ca ma alege nimeni nici „lider de sindicat”, nici „sef de organizatie”, nici statuie nu primesc (inca… pe masura ce-mi voi dezvolta baza de „adepti”, cine stie), asa ca pentru cine ma agit?

Totusi nu-mi permit sa inchei cu „lista de doleante” (pe care o voi inmana premierului, imediat ce-mi voi recupera „drepturile de vizitare a curtii”, si voi fi lasat din nou prin curtea spitalului {Balaceanca, desigur}, la aer, si fara camasa aia cu maneci „prea lungi” pe mine) fara o ultima adaugire:

Sfarsitul acesta de saptamana mi-a adus inca o dovada a „vremurilor glorioase” pe care le traversam, astfel dragilor, „ţiu” sa va semnalez urmatoarea situatie „deranjanta” (de-a dreptul ridicola chiar). Astfel se face ca in decursul zilei de joi am fost tinta unor atacuri „energetice” din partea liderilor „Electrica”, atacuri energetice in sensul ca am beneficiat de trei (da trei) pene de curent, fiecare aproximativ de o ora lungime, si despartite de aproximativ 30 de minute intre atacuri. Buuuun, toate bune si frumoase pana aici. Ce-i asa neobisnuit, ati spune voi? Mare branza toti suferim datorita penelor de curent aproape zilnic. Adevarat, insa nu e prea normal, adica atata timp cat dai bani cu „lopata” companiei de stat cum dracu ar trebui sa stau impasibil in timp ce dobitoci fac teste pe nervii mei. Plus ca sunt sigur ca daca nu eram acasa toata aparatura ar fi scos fum la revenirea tensiunii in instalatie (kinky, nu?). Si totusi as fi gata sa trec cu vederea cele trei pene de curent ce mi-au paralizat aproximativ jumatate din ziua de joi, daca nu s-ar fi intamplat ce s-a intamplat vineri. Si anume am ramas fara apa intreaga zi. Asa ca daca joi m-am temut sa fac un dus si sa dau drumul masinii de spalat de frica unei noi pene de curent fix in mijlocul desfasurarii de forte, a pai atunci, vineri stai nespalat baiete si cu rufele-n masina ca n-ai apa. Si stai, si stai, si te uiti precum dobitocu-n zare si-ti inchipui cum o fi viata in tari in care ai si curent si apa la orice ora, pentru ca mentionez traiesc intr-un oras (pardon municip), care beneficiaza de apa cu program (aia rece, ca d`aia calda n-am mai vazut de la revolutie, gratie baietilor destepti care au usurat centralele termice ale orasului de „cazane”,ducandu-le la fier vechi).

Totusi eu banuiesc ca intreaga chestie a fost premeditata, pentru a-mi starni mie „reminscente” ale vremurilor trecute, cand aveam un dictator ca „presedinte” si stateam pe intuneric (ca aveam program la curent), si apa curgea conform aceluiasi program ca si acum, hahaha, la dracu au trecut 20 de ani si nu s-a schimbat nimic… nostim, nu? NU!

Apropo, imi cer scuze celor care ati incercat astazi sa-mi accesati blogul si gratie unor „forte nevazute” nu ati reusit sa faceti asta, mentionez ca nu e prima data cand mi se intampla… alte detalii sunt de prisos, articolul anterior e mai graitor decat orice as putea spune eu (p.s. si site-ul domnului Ciuvica afost picat azi toata ziua asa ca… BAFTA!). In schimb tin sa le multumesc lui Sorin si lui Vania pentru ca m-au informat si pe mine ca blogul „e picat”, e placut sa vezi cand altii iti pazesc spatele, si reiterez rugamintea, cand m-or lega astia va astept cu sarmale la gardul „gulagului”, multumesc anticipat. In rest astept cu nerabdare „vizitele surpriza” in miez de noapte, mentionez inca de pe acum ca dorm profund asa ca rugamintea mea e ca „baietii cu ochii albastrii” sa ma trezeasca inainte de „bataie”. Apropo se pune ca prezint un pericol pentru ei daca dorm cu „mijloace de aparare” (sa n-avem vorbe la proces) sub/langa pat?

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, frustrari, Pamflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Moarte listei! sau capul lui Motoc vrem

  1. achilianu zice:

    Vezi! Vezi ce fac securistii? Apai daca veneau comunistii la putere 😀 :)))))))))
    bafta!

    • Clar, era grav daca ieseau comunistii! Auzi, da nu comunistii au iesit? Ahh nu stai ca ma nsel eu, am uitat ca in fruntea lor se afla „anti-comunistu`” (sau anticristul?). Sunt plin de nedumeriri azi, cred ca mi-au pus ceva si-n apa. >:D

  2. Vania zice:

    Mai bine cu blogul hakerit decât cu liberalii! Se spune despre ei că vor să aducă moşierii şi să ne pună botniţe la toţi…

    • Ce poti sa mai zici decat „minunat”, totul e „minunat” tara, oamenii, ceea ce se intampla…
      P.S.: e in continuare valabila treaba urmatoare: „ultimul care pleaca sa stinga lumina” (ca ne cauta „Electrica” si-n gaura de sarpe cu factura pe tara).” >:)

  3. Sorin zice:

    Pe mine poţi conta, ştiu să trag bine cu praştia, deci voi nimeri cu sarmalele printre zăbrele!
    @Vania: Asta mi-o aduc aminte din vremea adolescenţei mele, adică prin 90-92, când mai erau în viaţă Raţiu şi Coposu, Dumnezeu să-i odihnească în pace! Şi mai era aia cu „noi nu ne vindem ţara”, căreia abia acum i-am aflat continuarea „… pe milioane de dolari, noi o dăm degeaba!”

    • 😀 inseamna ca nu o sa slabesc pe timpul „disidentei” mele.
      Hehe asta da slogan de tara, ce land of choice, aici e baza „noi nu ne vindem ţara… pe milioane de dolari, noi o dăm degeaba!”, Nuti scoate blocknotes-ul si noteaza draga. Nu, nu blocknotes-ul ala unde „locuia” Claudiu Raducanu, ala de scrii mai, concentreaza-te ce dracu!

  4. Dacic Dracon zice:

    @ Vania: La care liberali te referi? Ca la noi în țara…cei care sunt acum în fruntea PNL numai liberali nu se pot numi. Si ca sa-l parafrazez pe Nenea Iancu: Liberalismul în România este sublim dar lipsește cu desăvârșire. Doctrina liberala exista însa cei care conduc partidul nu sunt în stare/nu vor sa o promoveze/aplice deoarece sunt mai apropiați de doctrina PSD / FSN / PCR decât de cea liberala. Eu unul am fost membru PNL pana când a trebuit sa demisionez (deoarece unde m-am dus nu aveam voie sa fac parte din nici un partid) însa crede-ma ca eu nu recunosc aceste persoane ca fiind reprezentanți liberali. Nu îmi plac cei de la PDL care au facut tot posibilul sa distrugă PNL și în parte au reușit, iar acum PSD le-a completat opera. In perioada guvernării PDL – PSD am zis ia uite s-a reunit FSN.

  5. Theodora zice:

    Si amaratul meu de blog a fost atacat de cateva ori. 🙂
    Atacurile celor de la ENEL si RADET au devenit o obisnuinta.
    Mama face niste sarmale exceptionale dar prefer sa le gustati acasa nu in „gulag”. 🙂
    O zi buna!

    • Totul depinde de vointa lui „Zeus” (tra-i-ar „flacara violet), el decide si cand tre sa pice blogurile „neprietenoase”, si cand ne vine fiecaruia randul la „ocna”. In rest ce sa zic, multumesc pentru invitatia la „sarma”, am mai primit invitatii sper sa le pot „onora” pe toate 😀

  6. Cris zice:

    Eu am făcut turul de mărţişor, să urez tuturor celor din lista mea de preferinţe ‘O primăvară frumoasă’ şi uite aşa am ajuns şi la tine, Sfântule! 🙂

    ‘Happy mărţişor day!’ şi la cât mai multe postări răutăcioase!! 😉

  7. 😀 Sa fie, postarile rautacioase ma refer. Cat despre tine sa fie cat mai multe postari optimiste, ca de „rautaciosi si carcotasi” e satula tara, ahhh si de pupi`n`Basesti, mai nevoie e de oameni care nu si-au pierdut sperantasi isi pastreaza dram-ul de otimism.

Lasă un răspuns

