Lista pentru "pudibonzi"


Aşa cum vă promiteam încă de acu trei postări, urma să „întocmesc” o postare nouă în care să prezint cu liniuţă şi alineat, pentru „pudibonzii” susţinători ai ebanianului, o listă în care să-mi expun motivele „personale” şi total „neobiective” (pentru că sunt un om rău şi meschin care caută decât „nodul din papură”) pentru care eu sunt de-a dreptul „frustrat de ţărişoară”.

Între timp am dispărut, efectiv, ca măgaru`n ceaţă, după care m-am întors cu un discurs total diferit, plin de răutăţi (de data asta) la adresa pupi`n`băseştilor, a slugilor, etc. Totuşi pentru a nu rămâne cu datorie atât la voi cititorii, cât şi la ei „cârtitorii” revin la ideea listei motivelor de nemulţumire, listă pe care urmează să o predau cu antet şi semnătură domnului prim-ministrel Boc (cel mic), în momentul în care-l voi surprinde ieşind de la „grădi”, sau eventual dacă-l întâlnesc când ni se mai dă drumul în curte(a)(spitalului Bălăceanca), la aer curat.

Şi totuşi, zic, să ne apucăm odată de lista asta. Primul „subiect” pe agenda de zi, îl constituie un om şi o problemă care mă roade „grav” în ultima vreme şi anume „drumurili noastre, frate”. Cum ziceam „un om şi o problemă”, omul: minunatul şi inegalabilul, incomensurabil nea ministru Berceanu (zis şi Mondialu`, nu datorită cumetriilor, ci mai degrabă mulţumită simţului său „macabru” al umorului); problema: drumurile, sau mai bine zis lipsa lor din minunata ţărişoară. A păi, eu am înţeles că aici la „tărâmu` uandăr lend” nu mai avem destui bani ca să ne ajungă să furăm, plus să ne mai rămână ceva şi pentru ţărişoară, da totuşi să ne mai iei şi la mişto pe tema asta, păi e frumos măi Bercene? Adică dă-o dracu eu am înţeles că mai merge „şmenozeala” încă 5 ani la putere, că deh, doar i-am prostit pe proşti şi ne permitem să ne doară în *trei litere prezidenţiale* de ei, da chiar aşa să le mai dăm şi cu „ea” pe la bot, în halu` ăla de rău am ajuns?

Răspunsul, dragilor e unu simplu şi evident: DA!

Da, chiar aşa de rău am ajuns, încât nesimţitului ăsta nici nu-i mai pasă de „balivernele” care le dă pe gură (că doar „gura păcătosului adevăr grăieşte”), ba mai mult se mai vrea a fi şi „spiritual”, omu`.

Adică ce mă voi n-aţi văzut ce drumuri proaste sunt în România asta eu mi-am făcut praf maşina de multe zeci de mii de euro (din banii „contribuabililor”, desigur) pe drumurile astea. Sau, să nu aveţi pretenţii de asfaltări anu` ăsta că deja am cheltuit toţi banii pe deszăpezire (asta e atât de greşită şi de mincinoasă din atâtea puncte de vedere că mă mir, că nu i-a explodat capul când a zis-o, şi mai mult îmi explodează mie capul dacă vreau să o „combat”, aşa că mai bine mă abţin).

Aşa că, pudibonzilor, poate d`aia sunt eu mai frustrat aşa (de felu` meu), uneori, şi poate d`aia mă mai apucă amocul când văd în ce „ţărişoară minunată” sălăşluiesc.

Semnat, acelaşi locatar de ţărişoară,
Sfantu`

Pentru azi mă opresc aici, cu menţiunea „to be continued”, nu de alta, dar „subiectele” de pe ordinea de zi sunt multe, şi ele trebuie puse în ordine, „după importanţă”. Până data viitoare aştept noi propuneri şi din partea voastră, la comentari.

În rest vă las în compania unor imagini grăitoare pentru „ţărişoara” în care trăim, şi pentru „vremurile” care le-am prins (în ea).

(o dacie „eşuată” în banchiza de noroi                     (in urmă, rămân decât „urmele”)
noroc cu „co-locatarii” care au ştangă)

Imaginile au fost „surprinse” de subsemnatu`, aici de faţă, în spatele blocului, în „urbea X”, ştiţi voi aia în curs de dezvoltare, care „îngroapă ţevi şi decopertează drumuri, iarna (că vara când e pamântul uscat e naşpa, de porc)”.

Acest articol a fost publicat în frustrari, Pamflet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Lista pentru "pudibonzi"

  1. Sorin zice:

    Chiar m-am enervat! Eram bucuros că am ajuns acasă de la muncă, mâncasem bine şi citeam câte ceva, când am dat iar de nesimţirea românească! Hai că ştii că nu mă refer la tine, ci la cel pe care îl preamiceşti, marele nesimţit Berceanu … Pot să urlu puţin???

  2. Cris zice:

    Cred că problema cu drumurile nu va fi rezolvată niciodată la noi, indiferent de ce ministru o s-avem… la ce cratere sunt deja, până se repară alea, vor apărea altele şi tot aşa… 😦

    Aşteptăm continuarea listei cu răutăţi, pardon realităţi 😛

    • Sfantu` Simon zice:

      Mai si eu zic ca indiferent de ministru tot cratere or sa fie (dar macar sa nu mai fie nesimtiti ca asta), si asta pentru simplul fapt ca nici unul nu o sa se poata abtine „sa nu bage mana in borcanul cu dulceata” (adica de ce dracu sa facem drumuri, si sa mai fie si bune, cand putem face d`alea proaste, ieftine, ne luam si noi parte de bani, si apoi surpriza peste 1-2 ani o luam de la cap). Vorba aia, „la altii de ce se poate fratilor?”, adica bun am inteles ca nu suntem nici americani si nici nemti, dar pana si in Congo daca s-ar construi o „poteca asfaltata intre doua colibe” ar tine dracu mai mult decat o „autostrada” de a noastra. Plus ca repet, daca sunt incompetenti macar sa se mai abtina sa mai fie si nesimtiti pe deasupra. Pe de alta parte atata timp cat traim in tara lu` Basexu, si atata timp cat au existat circa 5 milioane si ceva de dobitoci indeajuns de trepanati sa-l voteze a doua oara ne mai meritam si soarta.
      Iar pentru pupi`n`basesti: Da, tot Basescu e de vina si pentru drumurile proaste, unu la mana pentru ca a fost la randu-i ministru al transporturilor, doi ca el l-a pus pe nesimtitu asta ministru al transporturilor (care dupa ce ca nu face nimic, ne mai arunca si asta in fata).
      Si uite asa se mai facura de-o postare >:D

  3. Vlad Olteanu zice:

    Nu ma consider ca facand parte din aceasta noua categorie deumita atat de generic „pupi`n`basesti”, dar de la a te adresa pupi`n`basestilor pana la a-i face pe cei care l-au votat pe Basex „dobitoci” e cale cam lunga si cu siguranta jignitoare. Si da, poti sa spui ca domne, si gropile lui Berceanu sunt jignitoare si sunt de acord, dar asta nu este o justificare. Nu ca ar trebui sa te justifici cuiva. Pana la urma este blogul tau. Dar asociezi termenul de roman frustrat cu Basescu si nu cred ca inainte de Basescu ai trait intr-o tara a lalelelor.
    O seara placuta!

    • Sfantu` Simon zice:

      Gropile lui Berceanu nu sunt jignitoare, sunt deranjante, atitudinea sa fata de cele 23 de milioane de locuitori (locatari) ai tarisoarei minunate, insa, asta cu adevarat e jignitoare (in cele 23 de milioane se includ si cei care l-au votat, dar mai ales aia care nu-l suporta macar), mistourile ieftine, zeflemeaua, si nepasarea crasa la adresa „vitelor purtatoare de stampila” (care sunt bune decat in perioada alegerilor, in rest da-i dracu, sa moara. Ce ne pasa?). Insa nu ma surprinde cu nimic atitudinea Berceanului, pentru ca e „pe linie de partid” si in ton cu ceea ce propavaduieste „maestrul ebanian” (acest luptator impotriva comunismului, care a uitat din sanul cui a plecat, si de sub aripa protectoare a cui).
      De acord cu tine ca bine nu a fost niciodata, nici pe vremea „comunistilor” (includ si inainte de 90 si dupa), dar totusi niciodata „poporul asta” nu cred ca s-a simtit mai umilit de „alesii neamului”, ca sub „domnia lui Zeus”. Asa ca…

  4. Piperusha zice:

    Muaaaaa de ce nu m-au pus pe mine ministresă a transporturilor!? Păi ce, aia e problemă. Doo mişcări fine din încheietură în photoshop şi gata, drum ca-n occident! 😀

  5. Sfantu` Simon zice:

    Daca nu te-ai dus si tu sa dai cu mopu la Maruta si sa crosetezi la 0 TV, cine stie macar consilier si tot te lua, ca sti doar ca de acolo au plecat toate „fetele marinarului”, alea de mari „succesuri”

  6. ariana zice:

    http://www.bodymindspiritfestival.ro

    „Succesul este o stare de spirit”

Lasă un răspuns

