Cine sunt "bloggerii"?


In primul rand dati-mi voie sa incep postarea asta in felul urmator: „Afara aerul e jilav, si in timp ce-l trag adanc in piept, am impresia ca-i simt „cu adevarat” mirosul pentru prima oara, imi aduc aminte de mirosul asta, nu l-am mai simtit de cand eram copil, oare subit mi s-au deschis narile si imbratiseaza „pentru prima data” mirosurile deja cunoscute, sa fi scos subit capul la suprafata si sa ma fi „luminat” „… Si acum toata lumea in cor:”oh snap!”, pazea ca „delireaza”, e intr-una din starile acelea.

Da dragilor, aveti dreptate delireaza, e momentul ca „Preafericitul” sa-si puna „maieul de deontolog (sau in cazul meu de filozof)” si sa-si dea drumu`… la gura „nemernicilor”! La ce dracu va gandeati?

In fine, ideea e ca a venit „momentul acela”, momentul in care ma voi transforma intr-un fin observator al blogosferei (asta datorita, desigur, vastei mele experiente in domeniu, pff) si ma voi apuca sa filozofez asupra „titlului interesant care m-am gandit sa-l aplic” (din alte motive afar` de SEO). Acu nu pe bune, o sa va impartasesc asa parerea mea reala despre „cine (cred eu ca) sunt bloggerii”. Dupa opinia mea, bloggerii sunt acei oameni care sunt plini de pareri, plini de idei (observati va rog pluralul, deci sunt mai multe, nu decat cate una din fiecare „exemplar”). Ei au opinii, si vor sa si le faca auzite, si nu doar in randul „vecinilor de palier”, sunt oameni care au ceva de spus si nu le pasa cine ii aude (dar o sa le pese cand vor manca prea mult „bors” la adresa lui „Zeus”, iar apoi vor fi cautati acasa cu duba).

Oricum, aici e vorba, desigur, decat de „bloggerii” adevarati, aia care au succes (femei, masini, sunt in blogroll la Cabral), nu ma refer la „mediocrii” si la „slabi”, si in nici un caz aici nu e vorba despre acei bloggeri care sunt atat de ratati incat le este frica sa-si arate fata pe net, si sa-si puna numele adevarat si scriu din spatele unor „imagini fictive”  si a unor „pseudonime” de doi lei (gen „preafericitul si mai stiu eu ce sfinti), si …

Aaa, stai putin.

Ce?…  Nu mai conteaza.

*Aceasta postare este un pamflet si trebuie tratata ca atare, de asemeni e dedicata tuturor „ultrasilor portocalii” (respectiv pupi`n`… chiar trebuie sa va mai zic de fiecare data?). Acestor nefericiti pudibonzi, care in ultimele zile mi-au „floodat” inbox-ul de spam, atragandu-mi atentia la cat de „mare ratat” sunt (de acord), ca „sunt un las care ma ascund in spatele unei caricaturi” (din nou de acord, cu mentiunea: „poate sunt urat si d`aia”), ca „am un pseudonim de caca” (ba, aici deja s-a depasit orice limita), si eventual ca-mi pute gura, toate presarate desigur cu „urari de viata lunga si prospera marelui conducator” pe care-l servesc cu toti.

In rest eu va urez un calduros „Sa traiti bine!” … la toti, si nu uitati in 2014 (sau cand dracu pleaca Basexu inapoi pe mare): „Votati Sfantu Presedinte”, ca doar v-a repetat-o obsesiv p`asta cu „sa traiti bine”.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii, frustrari, Pamflet și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Cine sunt "bloggerii"?

  1. Florin zice:

    „Bloggerii sunt acei oameni care sunt plini de pareri, plini de idei. Ei au opinii, si vor sa si le faca auzite.” Corect. Eu mai aduc o completare: O parte din bloggeri sunt acei oameni care au vazut cum altii au succes atat social cat si financiar cu blogul si s-au gandit ca nu e asa de greu sa fie si ei bloggeri si sa faca un ban usor.

    • Sfantu` Simon zice:

      Orice completari sunt bine venite, oricum dupa cum ziceam „… postarea este un pamflet si trebuie tratata ca atare (si trebuie citita in totalitate, in special „finalul apoteotic”)” >;)
      Cat despre facutul banului, numai usor nu e, iar cine alege sa faca asta direct cu gandul de a face bani, pff, forget about it…

  2. Sorin zice:

    Eu ţi-am zis să te aştepţi la nişte vizite în miez de noapte de la nişte băieţi bine îmbrăcaţi, da tu nu, batman, batman! Acum scoate cămaşa pe unde poţi!

  3. Cris zice:

    Eu cred că e mai funny cu pseudonim. Oricum, fiecare face ce vrea pe(cu) blogul lui, nu înţeleg care ar fi problema unora. La recycle bin cu ei!! 🙂

  4. Sfantu` Simon zice:

    @ Sorin: mi-e ca scot ei, direct camasa cu mine cu tot, si nu orice camasa, d`aia cu maneci lungi de „se incheie la spate” >:D Atunci chiar ca batman, batman
    @ Cris: vezi tu d`aia nu o sa ajungi niciodata „activist de partid”, „subiectul” trebuie „terorizat” si „atacat” in toate punctele nevralgice (citez din manualul activistului… am gasit unul la Vania pe blog http://ivanuska.wordpress.com/2010/02/18/sfaturi-pentru-activistii-oranj/ )

  5. Vania zice:

    Caius se umflă-n pene acum, că e-n blogroll la Cabral!

    • Sfantu` Simon zice:

      Blogger de succes-„uri”, domn`le nu ca falsii astia de se ascund dupa „caricaturi” si „pseudonime”. Rusine Dinu Patriciu! (avea dreptate Ada Rus, merge la orice faza asta cu rusine dinu patriciu) >:)

  6. Dacic Dracon zice:

    Daca se apuca de bogging cu gândul de a face bani…Le dau eu rețeta :)) Din octombrie pana acum am făcut 0,58 euro :)) . Eu unul recunosc nu am (încă) postări împotriva „marinerului”. Deocamdată am împotriva comuniștilor. ( Știu răspunsul tău și „marinerul” tot din rândurile lor vine) :)) Dar ce te faci când MB ( nu e vorba de „celebra” marca de băuturi de la Tg. Jiu, supranumita și Motorina&Benzina ca sa va dați seama de calitate) ci este vorba de Neica Mircea Badea care afirma ca toți cei care nu sunt de acord cu el (de parca ar spune ceea ce gândește el nu alții) sunt „pupinbasesti”? 🙂
    Cat despre timpul alocat blogului… Pierd mai mult timp citind ceea ce scriu alții și răspunzând decât sa ma ocup de blogurile mele care săracele nu m-au mai văzut postând nimic dar sa ma ocup de design. Promit ca săptămâna asta actualizez blogroll-ul , probabil chiar mâine dimineață.

  7. Sfantu` Simon zice:

    Prietene, sa ai spor in primul rand cu postarile, in al doilea rand cu „facutul banilor” 😉 Cat despre pupi`n`basesti, si eu folosesc termenul, dar il folosesc la adresa „slugilor de partid” (acesti activisti, care m-au inspirat la postarea asta), nu am nimic cu cei ce au pareri diferite de ale mele, ba dimpotriva incurajez „discutiile” pe blogul meu, dar cu argumente, nu cu „vulgaritati” si care respecta linia „Basescu e Dumnezeu, toti care nu e de acord cu el tre sa moara in chinuri si daca-i injuram noi sigur le grabim sfarsitul”.

  8. Blindius zice:

    Băşesu să plece pe MARTE :))

  9. Piperusha zice:

    Oke deci m-ai ofensat cu postarea asta! Adică ..cum adică? Şi dacă am bani şi femei de pe urma bloggingului, ce?

  10. Sfantu` Simon zice:

    @Bindius: Mi-e ca oricum ni-l trimit aia inapoi, ramburs sti cum >:)

    @Piperusha: Asta e domne, daca ai, ai, nu esti blogar de nisa, d`ala de palier de bloc (stai ca asta e titulatura mea oficiala), oricum mai ai o proba de trecut sa te bage Cabral in blogroll >:D

  11. Vesu` zice:

    Mi-a placut scrierea asta, maxim! Maxim am spus! 😀

  12. Sa inteleg ca aceste le aprecieri le faci din punct de vedere personal si nu ai pretentia ca emiti niste „pareri avizate?

  13. Carlos zice:

    Ai umor ce sa zic, am ras de m-am tinut de burta, mai ales la faza cu „ascunsul dupa o caricatura”, e prea tare.
    Felicitari pentru blog, e ordonat, user friendly, si in special plin de continut bun.

  14. Gekoman zice:

    I thought this post was gonna` be full with information about blogging, guess i was wrong `bout that. Still funny articol though.

Lasă un răspuns

