Noul si imbunatatitul


Dragilor probabil v-ati zilele astea, ce dracu are „Preafericitu`”, de nu mai debiteaza si cerebelul lui nimc nou. Poate o fi lipsa de subiecte, ca la cat de bine sta in ultima vreme ascuns marineru`, la dracu nu mai are impotriva cui sa „delireze” (de parca nu ar mai exista d`alde Boc, Udrea sau preferatul meu in ultima vreme Berceanu, tata).

Ei bine, dragilor, aflati ca lucrurile nu stau de loc asa, ba dimpotriva zilele acestea „neuronul Preafericitului” a fost supus unor, multiple, atacuri energetice impotriva carora nu a putut sa raspunda, deoarece se afla in focurile „design-ului”, punand la punct ultimele detalii ale noului FrustratRO. Astfel incepand de astazi o sa ne citim pe www.romanfrustrat.ro.

Rugamintea mea la toti cei care aveti fie banner, fie link in blogroll este sa modificati link-ul  in http://romanfrustrat.ro. Pentru a va fi mai usor celor care aveti banner am modificat eu deja codul (il puteti gasi in bara laterala, atat aici cat si pe noua adresa).

Si acum in scopul link-uiri tuturor (ca de mult imi doream sa fac asta), si in scopul propagarii cat mai iute a noii adrese, o sa-i rog pe urmatorii sa modifice vechiul link FrustratRO cu cel nou: Vania, Neamtu`, No BASESCU Day, Achilianu, Broscuta Ofensata, Ada Rus, Piperusha, Vlad Olteanu (pe care-l felicit pentru trecerea pe domeniu .com), Sorin, DigitalBoy, Vladimir Ionas, Flavius Ciubotaru, Iulian J., Christie (Fantoma Indiscreta), ASirenSong, Jurnalul Rosu, Denis, Miss Boobs.  Daca mai sunt si altii si v-am omis eu, sau inca nu stiu de voi, imi cer scuze.

In alta ordine de idei, felicitarile, cadourile de „casa noua”, berile si altele din „cele trebuincioase” va rog sa le depuneti pe noul FrustratRO.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Noul si imbunatatitul

  1. Vania zice:

    Am schimbat, deşi preferam wordpress…

    • Sfantu` Simon zice:

      Cine stie cat dureaza, la cat de plin de bani sunt … >:D, oricum platforma e aceeasi singura diferenta e in adresa care nu mai e asa de lunga.

  2. Sorin zice:

    Felicitări, ce cadou de casă nouă vrei?

    • Sfantu` Simon zice:

      >:D, as fi zis un header nou din pacate nu pot sa mai customizez temele. Asa ca prefer „fidelitatea”, respectiv sa primesc vizite in continuare de la cei care imi citeau blogul si aici.

  3. Am modificat linkul. Seara faina!

  4. grimnard zice:

    vad ca si noi suntem prin cei omisi…sau m-am repezit eu cu trasul de concluzii:)

    una, alta te invit la o altfel de leapsa…ultimul articol al nostru;)

  5. sincersiatat zice:

    nu cred ca are mare legatura cu articolul doar ca titlul e absolut genial

    http://cati-ca-voi.com/roblogfest-sau-blogjobfest/

    sa nu o luati in nume de rau…doar am recomandat

Lasă un răspuns

