Cpt Phil Harris, de la Deadliest Catch (O pradă mortală) a murit


Căpitanul Phil Harris, certăreţul căpitan fumător (omul ăsta nu stătea cinci secunde fără o ţigara în gură, mai ales cand pescuia), a devenit un nume de uz casnic mulţumită seriei de succes de la Discovery Channnel, „Deadliest Catch”. Phil a murit marţi (09 feb 2010), avea varsta de 53 de ani. Acesta a suferit un accident vascular cerebral în data de 30 ianuarie în timp ce se afla în portul de încărcare cu nava sa, Cornelia Marie, în Alaska. El a fost internat în spital de atunci.

Oficialii Discovery au declarat urmatoarele cu privire la moartea timpurie a îndragitului capitan.
„A fost mai mult de cineva de pe ecranul televizorului nostru”; Phil a fost un tata devotat si un prieten loial tuturor celor care l-au cunoscut. Ne va fi dor de onestitatea lui simplă, simţul sau al umorului şi inima sa enormă„.

Harris a fost unul dintre jucătorii de top în seria, care urmează pescarii de crab, la lucru în apele mortale ale Alaskai. Acest loc de muncă a fost numit cel mai periculos din lume, din cauza procentului ridicat de rănire a participanţilor care îsi risca viaţa si membrele pentru o lansare profitabilă în marea Bering. Harris era cunoscut pentru „lătratul” comenzilor de la postul său de căpitan al navei Marie Cornelia , precum şi pentru ţigările mereu prezent în coltul gurii. Printre membrii echipajului său s-au numarat si fiii lui Jake si Josh Harris.

„Simţim o tristeţe extraordinară pentru această pierdere, alături de milioanele de telespectatori care au urmărit fiecare miscare a lui Phil. Ne trimitem gândurile noastre şi rugăciunile către fiii lui Phil, Josh si Jake şi întregului echipajului al navei Cornelia Marie.”

Motivul pentru care am ales sa fac aceasta postare nu este ca subit am devenit „stirist” (prompterist), pur si simplu am fost si inca sunt un „mare fan” al emisiunii Deadliest Catch, iar capitanul Phil era unul din favoriti mei clari, alaturi de Sig Hansen (Northwestern),  iar vestea mortii sale m-a intristat profund. Impartasesc in totalitate parerea celor de la Discovery, Phil intr-adevar a fost un om mare, si multi ii vor simti lipsa, si aici nu ma refer decat la familie si prieteni, era un om deosebit, dur, corect, serios si glumet. Dumnezeu sa-l odihneasca!

Acest articol a fost publicat în News și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Cpt Phil Harris, de la Deadliest Catch (O pradă mortală) a murit

  1. Fustangiul zice:

    RIP . chiar imi placea de el, il durea-n maciuca ca el sangera, el vroia ca sa faca bani sa aiba ce sa le dea oamenilor. Asta e…shit happens

    • Sfantu` Simon zice:

      Exact, era gata sa ramana pe mare cu un cheag de sange circulandu-i prin organism, singura lui motivatie era ca daca anuleaza „partida” raman oamenii neplatiti . A fost un om deosebit, dar probabil ca stilul sau de viata l-a prins din urma.

      • Fustangiul zice:

        Clar. Chiar si in starea in care era, tot nu se lasa de fumat, cu toate ca fusese avertizat ca daca nu se lasa sau o lasa mai moale , da ortu’ popii. Se pare ca avrut sa traiasca viata la maxim, pana la final.

  2. Piperusha zice:

    Ca intensitate, a trait probabil mai mult decat vom reusi majoritatea. Nu urmăream emisiunea insa nu-i greu de simpatizat cu tristetea celor care ii regretă moartea.

    • Sfantu` Simon zice:

      Corect, macar nu s-a dus cu regrete, a facut tot ce era de facut (din punctul lui de vedere), a facut ce si-a dorit. Conteaza si asta cand trebuie colo sa tragi linie.

  3. Ada Rus zice:

    Mă uitam şi eu la emisiune. Păcat…

    • Sfantu` Simon zice:

      Intr-adevar pacat, mai ales ca era unul din personajele cele mai pitoresti de pe acolo, probabil ca emisiunea nu va mai fi la fel fara el, imi amintesc seria in care nu a putut sa iasa in larg din cauza cheagului de sange, ce dezastru a fost pentru nava sa sezonul ala (n-au prins mai nimic).

  4. augutz zice:

    God rest his soul and give comfort to his family!

  5. Ma ajuti sa plec in Alaska?
    Mi-as dori sa stau cateva zile pe Cornelia Marie
    As face orice pentru asta

    • Lasciate ogne speranza, voi ch’entrate.” – Durante degli Alighieri (Dante)

    • Mi-am dorit cand eram copil si mai apoi in adolescenta sa vad Africa, Egiptul mai ales….
      Pana la urma mi s-a indeplinit visul si am vazut mult mai mult decat atat.
      Multumesc lui Dumnezeu pentru asta.
      Insa de cativa ani am ajuns sa fiu fascinata de acesti oameni minunati, de curajul si altruismul lor.
      Stiu pe de rost tot ce a aparut pe net despre pescuitul de crabi si pot spune ca l-am iubit ca om pe capitanul de pe Cornelia Marie.
      Daca spun ca imi doresc sa merg in Alaska stiu despre ce vorbesc.
      Stiu ca daca iti doresti ceva suficient de tare Dumnezeu te ajuta intotdeauna.
      Va doresc sa credeti cu tarie in visele voastre, pentru ca se indeplinesc.

  6. George Ghiba zice:

    N-am stiut ca a murit.Un adevarat TATA ,a fost pentru cei doi fii ai sai…Un veritabil CAPITAN,pentru al sau echipaj si realmente un mare CARACTER !DUMNEZEU,sa-l odihneasca in pace !

Lasă un răspuns

