Toni Tecuceanu nu a murit de gripa porcină


Mare ştire, mare, în seara asta stimabililor şi stimabilelor, tocmai am aflat cu „stupoare” că actorul Toni Tecuceanu, de fapt, nu a murit din cauza gripei porcine ci ar fi fost mai degrabă răpus de însuşi sistemul medical românesc (la pământ) care încerca să-l salveze. Acu ştiţi voi că „umbla vorba-n sat”, încă de la data morţii sale, că el de fapt nu ar fi murit din cauza „virusului AH1N1” ci mai degrabă ar fi suferit de alte „afecţiuni” (suntem conştienţi cu toţi de teoriile de conspiraţie născute atunci), în fine nu „nodul în papură” mă interesează acum (am discutat deja despre asta, atunci, cu ocazia morţii sale), nu fraţilor eu în legătură cu altceva aş vrea să despic „firul în patru”, şi anume, in legatură cu: „mentalul românesc”. (observaţi vă rog folosirea cuvântului mental, în loc de mentalitate, care ar fi mult mai corect din mai multe puncte de vedere, însă ar fi mult mai departe de cuvântul „dement”, cuvânt care zic eu că reuşeşte să surprindă „chintesenţa existenţială” a melteanului de rând).

Să începem, totuşi, cu începutul, nu de alta dar vreau să dau postării ăsteia şi o logică, „un fir narativ” pe care cititorul să-l parcurgă, ca să puteţi ajunge cu toţi la „raţionamentul meu” (un pic sadic, clar bolnav, şi eminamente dezaxat).

Uite aşa se face că în seara asta „televiziunile poporului” (la mare concurenţă cu OTV-ul) au făcut o dezavaluire şoc (da, ştiu, încă una). Astfel se face că toate au „trambitat” extaziate, la o oră de maximă audienţă că domne, totuşi, actorul Toni Tecuceanu nu ar fi fost, domne, ucis de gripa porcină şi de fapt ar fi căzut victimă unei bacterii ce sălăşluia în „sistemul de aer conditionat” al că-n România, spitalul vă omoară, voi nu batman, batman).
Acu ce să zic, nu pot să nu apreciez valoarea „senzaţională” a acestei ştiri, însă sunt mult mai curios de „efectul de masă” (sau de turmă) pe care-l va crea această nouă „bombă jurnalistico-deontoloagă” (mai mult oloagă). Având în vedere „impactul ultimei ştiri care l-a avut ca protagonist pe Toni (acest ultim rol al sau, ca să zic aşa), sunt curios de reacţia, de acum, a „publicului otevis… pardon român” (ziceam şi eu). Sincer aştept ca în cursul zilelor următoare să vedem noi cozi la „spitalele şi centrele de inoculare”, cozi formate din români care solicită „reversia vaccinului” (deh, dacă a zis la teveu că nu mai e pericol, de ce să nu inversăm vaccinul, tot n-avem altceva mai bun de făcut că doar suntem o ţară de şomeri şi de pensionari), plus că deja sunt arhicunoscute „reacţiile adverse” provocate de acelaşi vaccin (pe care toţi îl slăveau acum, nici, o lună), reacţii adverse aduse în faţa „opiniei publice” tot de televiziunile deontoloage (care nu sunt domne chitite pe îndobitocirea poporului credul, naiv chiar).

Eu totuşi propun un experiment „machiavelic”, sordid şi de-a dreptul meschin. Eu zic în felul următor, „televiziunile astea ale poporului” să îşi încordeze cu adevărat muşchii la maxim, şi să se flexeze ele aşa, să se concentreze pe îndobitocirea maselor în următorul scop. Domne, eu zic să-i prostim, domne pe proşti (că tot e o reţetă de mari „succesuri” în ţara asta), eu zic să-i „păcălim” aşa, şi să le zicem că de fapt „gripa porcină” face bine la colesterol, şi la glicemie că le reduce riscul de cancer, în principiu că e de bine cu porcina şi că ar fi bine dacă ne-am „infecta” toţi, ca să putem duce o viaţă lungă şi prosperă. Scopul experimentului ăsta e, după cum am spus, unul sordit şi caută să dovedească, de fapt, cam la ce nivel se află „mentalul românesc” când vine vorba de ce aude din „cutia magică cu imagini colorate şi sunete”. Deci eu sunt ferm convins că în secunda următoare toate centrele de „fostă inoculare” vor fi „reformate”(pentru infectare de data asta) şi împânzite de români, dornici să se injecteze cu noul virus aducător de „viaţă lungă” (şi prosperă, desigur). Mai grav o să fie cu ăia de au apucat deja să se vaccineze, ăia clar or să dea „statul” în judecată, pe medicii care i-au vaccinat, or să depună plângere la Haga solicitând „reversarea vaccinului”.

Toate astea, desigur, numai aici dragii mei pe tărâmul minunat condus de „Zeus” şi alcooliţi săi, îndrumat de „televiziunile poporului” (tărâmul, mă refer, nu Zeus, ca Zeus e infailibil), şi suprapopulat de băştinaşi.

Acest articol a fost publicat în frustrari, News, Pamflet și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Toni Tecuceanu nu a murit de gripa porcină

  1. Piperusha zice:

    Un pronostic, repede? Se vor buluci sa ceara vaccinarea anti-vaccin-anti-porcin =))

    • Sfantu` Simon zice:

      Hopa, lumea noua se arata, si ai venit la timp pentru dezevlirea noului experiment „machiavelic”, la fix ca sa zic asa ca era nevoie de mai multi „sadici”.

  2. Sorin zice:

    Eu cred că ar fi un experiment reuşit, ştiut fiind faptul că mare parte din poporul nostru e uşor de convins asupra acestor „adevăruri”. Deci zic să-i dai înainte, să vorbeşti cu mogulii aştia cu care te mai cunoşti tu şi să dai ceva ştiri în domeniu!

    • Sfantu` Simon zice:

      Cred ca vrei sa zici ” sa vorbesc cu colegii mei mogulii”, pentru ca relatia noastra e mai mult decat una de prietenie e si de subordonare. Cui crezi ca vine Vantu sa-i ceara bani cand nu mai are benzina pentru iahtul din Delta, cui crezi ca vine Voiculescu sa-i ceara bani cand nu-i ajunge „fondul de cafea” pentru intalnirile de la Grivco? >:D Muahaha!

  3. Fustangiul zice:

    din pacate asta si asteptau „mai marii” tarii, sa moara unu care e cat de cat celebru ca sa se faca vaccinarea. oricum noi, ca si popor, suntem f usor influentabili de mass media, in orice situatie. de aceea supravietuiesc, cu succes chiar, publicatii gen CIAO sau CANCAN. asta ne este cultura….trist.

    • Sfantu` Simon zice:

      Eu am zis-o si atunci, daca nu exista un Tecuceanu care sa moara de gripa porcina, inventau ei unul, n-am inteles nici atunci si nici acum de ce era nevoie de psihoza asta cu „vaccinarea”, probabil pentru a mai mulge „baietii destepti” niste bani de la stat, pentru ca intr-adevar vaccinul era gratuit, insa de platit el a fost platit, de stat (si cine dracu e statul daca nu tot noi, platitorii de taxe si impozite).

      • Fustangiul zice:

        Corect. Dobitocii astia uita, ca de fapt tot noi platim tot ce fac ei. Si in toate tarile civilizate, a fost si este gratuit. Numai la noi trebuie sa fie pe dos. Deh…Bine ai venit in R(r)omania, da-ti ceasul inapoi cu 50 de ani !

        Numai bine

        • Sfantu` Simon zice:

          Dobitocii aia nu uita, ba chiar sunt foarte constienti de faptul ca noi platim tot ce fac ei. In schimb sunt multi dobitoci p`aici printre noi platitorii de taxe care uita ca noi platim totul (de la Vuitoanele lu Eba si Udrea la, spriturile lu` Basexu), imi amintesc atunci ce de „destepti” imi spuneau mie ca ce ma inflamez asa ca oricum vaccinul e gratuit, si sa si-l faca cat mai multi… poate intre timp sau mai dumirit cativa dintre ei cum sta treaba (desi ma indoiesc, sincer).

  4. Dacic Dracon zice:

    Sa va spun părerea mea deși probabil unii ma vor acuza ca umblu cu teoria conspirației. Situația se pune cam asa: o firma de cercetare în domeniul farmacologic a propus unor armate un nou virus pentru arme bacteriologice cu cantitatea aferenta de antidot pentru imunizarea trupelor proprii. Mai marii armatelor au întrebat : „Si? Ce zici ca face virusu’ asta?” Pai da gripa! Doar atât? Pai… începem războiul pe timp de iarna și în loc sa sa tragem cu arme automate folosim arme cu apa. Ii udam, afara e frig si gata gripa de ce am cheltui pe gripa voastra. Atunci cei de la firma s-au enervat si au răspuns : PORCILOR – de unde si numele gripei. Dar a ramas problema ce fac ei cu antidotul. Solutia e simpla. Lansam zvonul cu porcina. De aici ati vazut si voi.
    In Italia medicii recomandau populației sa nu facă acest vaccin și sa-l facă doar pe cel împotriva gripei normale deoarece gripa normala a făcut anual mai multe victime decât „porcina”
    Hai ca am scris cât pentru un post. Chiar ma gândeam sa fac un post pe unul dintre blogurile mele referitor la bolile animalice. Când ma hotaresc va anunț. Pana atunci salutari vacii nebune, puilor și porcilor răciți. Următoarea boala eu bănuiesc care va fi dar…când voi scrie va anunț 😉

    • Sfantu` Simon zice:

      😀 Nu-i problema ca ai scris cat o postare, ti-am zis ca iti cedez „guestpostu`”, cat despre „teoria asta a conspiratiei” sper ca ai surse de incredere pe care te bazezi ca daca e pe bune se lasa cu implicatii la nivel inalt (mai inalt ca Boc, oricum) >:D Eu mi-am mai facut publica parerea cu privire la prognosticarea viitorului tip de gripa si imi fac cunoscut inca odata rationamentul, deci e asa: a fost aviara (aeriana), a fost porcina (terestra), evident ca acum urmeaza pestina (acvatica, frate). Clar? Nu?! Bine hai ca ma duc sa-mi iau medicamentul atunci >:D

  5. Dacic Dracon zice:

    @ Sfantu` Simon : Cine stie cunoaste! Se vede ca esti sfant :D. Ai ghicit! Urmatoarea va fingripa ihtiologica (a pestilor) Ok! Cand voi scrie postul il voi pune si la tine si la mine. Voi incerca sa emit niste ipoteze despre cum va lua nastere aceasta noua boala. 😉

  6. Cris zice:

    UIte de aia nu m-am dus eu să mă vaccinez, pentru că n-am crezut în vrăjeala lor şi fiindcă oricum nu mai am demult încredere în sistemul sanitar românesc… am zis!

Lasă un răspuns

