Tot Vonda Shepard


Ca tot apucaram ieri sa vorbim „despre Vonda Shepard” (sa zicem ca despre ea am vorbit si n-am dat-o iar pe „frustrari”), azi e cazul sa ascultam o melodie de-a „stimabilei” (al careia recunosc ca sunt un pic de „fan”, „whatever that means”). In fine ziceam sa o ascultam azi pe Vonda, ca tot e duminica, si tot e „momentul ala” (kinky, nu?).

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Tot Vonda Shepard

  1. Mihai zice:

    🙂 Foarte frumos, chiar asteptam cu nerabdare piesa de duminica de la tine, eram curios daca o sa pastrezi traditita. Faina piesa si faina artista, inteleg de ce iti place, si eu ii stiu piesele de cand era pe Pro, Ally McBeal.

    • Sfantu` Simon zice:

      Ma bucur ca iti place, inca odata >:D (este ca am gusturi bune, la muzica, cel putin). Si eu am avut „primul contact” cu muzica Vondei Shepard tot prin intermediul serialului protevist, dar ulterior chiar i-am indragit piesele, si e una din putini artisti carora le-am cumparat albumele (asta pe vremea cand cumparam albume, acum decat piratez >:D ). Puritanilor le specific anticipat, GLUMESC (la faza cu piratatul, restul e bune)!

  2. robbye zice:

    yeac, cel mai scarbos videoclip care l-am vazut in viata mea, cum dracu te-ai gandit sa postezi asa ceva, cred ca nu esti normal frate.doua muieri care se ling, si daca nu ma insel cred ca fac si sex la un moment dat, esti homosexual frate, iti place cur-sexu?

    • Sfantu` Simon zice:

      Prietene, astia ca tine ar trebui sa poarte un pancarda, un avertisment, ceva (de genul „Atentie! Oligofren). Tu suferi de sindromul „orbpadurism”, pentru ca esti precum aia care „nu pot sa vada padurea din cauza copacilor„. Fratili meu (ca vad ca iti place exprimarea asta) tu n-ai minte nici cat doi bani daca de la o simpla piesa de „dragoste”, ai ajuns cu gandul la homosexuali si alte invective care prefer sa nu le repet. Acu zi sincer, ti se intampla des sa te trezesti ganditu-te la „man love” chiar si cand nu are nici o legatura cu ceea ce se intampla in jurul tau? Eu te sustin prietene, si oricand esti gata sa-ti recunosti orientarea voi fi alaturi de tine, intre timp iti recomand operele doctorului Freud, s-ar putea sa te lumineze mai mult decat o pot face eu.

Lasă un răspuns

