Rugaminte la cititori, "Campania sustineti-l pe Sfantu`!"


Prieteni a sosit momentul sa ma caciulesc si eu un pic la voi, am rugamintea ca cei care imi vizitati blogul si care imi apreciati „scriiturile” sa intrati pe Blogul Strumfitei cu Esarfa si sa votati Sfantu` Simon (nu, nu presedinte al blogosferei), concursul e pentru hosting si domeniu propriu 1 an de zile, si sincer mi-as dori foarte mult sa „beneficiez” (castig) acest premiu, asa ca daca considerati ca as merita un domeniu numai al meu (sau si daca nu considerati dar vreti sa faceti doar o fapta buna) va rog intrati pe http://questioare.com/ si votati pe Sfantu` Simon (la dracu mi-a iesit in rime).

Mentionez ca votarea e valabila doar pana maine la ora 14:00, asa ca fiti buni si nu stati pe ganduri, o sa numesc asta „Campania sustineti-l pe Sfantu`!„, dar la cat de in scurt e n-am timp de banner.

*Campanie sustinuta de http://questioare.com/ si Sfantu` Simon (la dracu chiar ca rimeaza)

Acest articol a fost publicat în D`ale mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Rugaminte la cititori, "Campania sustineti-l pe Sfantu`!"

  1. Christie zice:

    Chiar daca sunt si eu la vot,te-am votat. Jur! Deci sunt si eu acolo si vezi bine,n-am niciun vot. Nu m-as fi iertat daca m-as fi votat singura si cred eu, meriti domeniul. Asa ca Sfantule! sa ai parte de el. 🙂 Il meriti si ti-l doresti mult mai mult decat o fac eu… 🙂 Asa ca… FELICITARI DE PE ACUM!

  2. Neamtu' zice:

    Na, bre, jeez, votu; meu conteaza :))

    • Sfantu` Simon zice:

      De data asta chiar conteaza, acu nu mai votezi „partidu`” votezi direct „omu”. Promit sa va ridic pe toti in ZeList, si sa scot „blogosfera” din criza (asta nu e demagogie, e pe bune, ca nu e greu sa scoti din criza ceva ce deja prospera >:D ).

  3. Neamtu' zice:

    Blog-rollul meu s-a imbogatit cu un link! 🙂 Multumesc!

  4. sandy zice:

    Esti in top…..meriti locul intai,,,,SUCCES !

    • Sfantu` Simon zice:

      Auzi, nu se poate „succesuri”? Ca am vazut ca astia au priza la „poporu` oropsit” >:D, n-ai vazut acolo „platforma de campanie” adevarata, bazata pe „succesuri si vanzari anterioare”. In alta ordine de idei, multumesc frumos, si de urare si de sustinere.

  5. Sorin zice:

    Sfântule, te votai şi eu cu încredere, sper să nu păţesc la fel ca prezidenţiale!

    • Sfantu` Simon zice:

      Multumesc frumos pentru vot, acu ce sa zic vorbim odata diseara, si apoi mai vorbim odata maine dimineata si vedem cum stau lucrurile 🙂 Asta e acu daca apucam sa deschidem sampania si nu am iesit eu, mergem la nea Geoana sa-l intrebam cum se baga dopul inapoi.

  6. Cris zice:

    Eu am pierdut concursul din păcate şi automat nici nu am fost pe fază să te votez… dar, după cum ştii, am avut o scuză bună. Lasă, sfântule, data viitoare!! 😛

    • Sfantu` Simon zice:

      Cred ca m-am lecuit de concursuri, asa ca mai bine nici o data viitoare>:D. Sunt prea constient de faptul ca trebuie sa muncesti pentru ce-ti doresti (mai ales pe „taramul minunta”), asa ca decat „pleasca din cer”, mai bine „rezultat din sudoare” (daca o fi sa iasa ceva, daca nu „streangul”, nu, nu pentru mine pentru „ei”) >:D

  7. 'mnealui zice:

    Prietene scuza-ma ca sunt pe langa subiect, dar fundatia lui felix nu-ti creeaza asa un sentiment de frustrare…? Mie da, ca-mi aminteste de seco.

    • Sfantu` Simon zice:

      Cred ca „confudam” (cacofonia e cu intentie) lucrurile, Fundatia e fundatie (si culmea chiar face foarte mult bine pentru multi oameni care altfel nu ar beneficia de nici un fel de ajutor, din partea „nimanui” cu atat mai putin din partea „statului”), nu are nici o legatura cu omul, cat despre Securisti, ce sa zic prefer un securist reformat si cait, unuia cu tupeu si inca securist dar mai pe ascuns, in orice zi.
      Plus ca nu am mare lucru in comun cu „Fundatia”, decat ca eram pe acolo si am semnalat un „articol”, atat, nimic mai mult, despre „legaturile” (si preferintele) mele politice s-a speculat mult printre cei care au comentat pe blogul meu, repet insa, inca odata, si cu tarie sunt „total apolitic”, in schimb „sunt doar profund si indiscutabil anti Basescu”.

  8. 'mnealui zice:

    Mdah, my friend, fundatia i-a lu’ soacramea si e chiar non profit. Mama, ce se mai caieste felix…! Ca ca el n-are nimenea intact, impact, sau cum ii zice… Nu, ca nu vreau sa te frustrez, mi-am spus si io umila parere.
    PS. Don’t worry, be happy, sunt un fel de pensionar cu 490 de lei pe luna. Diferenta e ca io am trecut un pic si pe lumea d-inainte de ’89. Tu?

    • Sfantu` Simon zice:

      Am prins si eu cativa ani din vremurile respective, slava Domnului ca eram prea mic sa fi fost prea afectat prea mult de „raul” de atunci, totusi nu vorbesc nici chiar in necunostinta de cauza. Eu imi mentin parerea exprimata anterior si mentionez decat atat, securisti sunt toti (pe bune), deci nu e unul in „astia mai de vaza” ai tarii care sa nu fi facut treaba asta, sunt oameni care au condamnat prin „sifonarile” lor la moarte sau la ani grei de puscarie alti oameni care nu aveau nici o alta vina decat ca „aveau o parere” (cam cum avem noi acum >:D ). Eu nu ma pronunt in legatura cu nici unul dintre acesti „iuda”, pentru simplul fapt ca sunt prea multi si sunt peste tot in jurul nostru, tot ce stiu e ca sunt multi astia care se „indestuleaza” din „avuturile tarii”, dar sunt foarte putini cei care aleg sa sustina si pe altcineva afara de EBE-le lor, asa ca daca mai exista si alti „posesori de fundatie” printre „alesii neamului” si daca mai exista donatori pentru alte cauze afara de „odraslele” proprii le ofer „atentia” mea, nimic mai mult.

  9. Ada Rus zice:

    Am crezut că am ajuns prea târziu. Am votat, mi-a acceptat votul.

    • Sfantu` Simon zice:

      :)) Asta e ca aia de l-au votat pe Basescu desi figurau ca fiind decedati, >:D din cate am inteles votul s-a terminat pe la doua, cica ar fi ales si castigatoru`… nu, nu am fost eu, mentionez ca am bagat dopul inapoi la sampanie (multumesc domnul Geoana pentru sfaturi >:D ). De asemeni iti multumesc si tie Ada pentru „votul exprimat” (din nefericire, din nou „deceptie”).

  10. Dacic Dracon zice:

    Ce sa zic? Datorita unui prieten am dat azi de blogul tau. Intai am primit invitatia de a te vota si zic ia sa vad ce s(i)crie omu’ asta sa nu votez ca altii la prezidentiale (he, he ,he aici se pot discuta multe dar nu e momentul, ca locul…presimt eu ca este si polemici ar fi destule). Hai sa nu deviez de la subiect. Deci (conclusiv) zic: ia sa vad ce scrie omul? Citesc un post, doua, trei si… zic: Bine ca i-am dat votul! Vezi ca am incredere in cine te-a recomandat (bine ca vad si eu un „recomandat” care chiar merita) . Pacat ca pot vota doar o singura data insa iti voi face publicitate. Sper sa castigi tu! Multa bafta!
    Vrei sa stii cine te-a recomandat??? Eeeeeee!!!

  11. Dacic Dracon zice:

    Oricum am uitat sa menționez: Evident ca te pun pe blogroll! Chiar dacă unele impresii nu le împărtășim…măcar iese o discutie in contradictoriu și poate ceva bun pana la urma 😉

    • Sfantu` Simon zice:

      Intotdeauna discutiile in contradictoriu sunt cele mai productie, e anost sa pleci de la premisa ca ai tot timpul dreptate si sa nu fi in stare sa accepti o idee diferita (dar solida, si bine argumentata). Cat despre recomandare, in primul rand vreau sa-i multumesc celui caruia te-a directionat catre blogul meu, secundo nu stiu ce sa zic, mi-am aruncat un ochi prin blogrollul tau si nu-mi sare in ochi nici un nume cunoscut (dar e tarziu si poate ma lasa pe mine cerebelu` la ora asta, plus ca nu vreau sa ma hazardez in presupuneri riscand sa nu se simta bine cel care m-a recomandat daca nu-l nimeresc >:D). Asa ca sper ca o sa spulberi tu misterul.
      P.S. : mi-a placut ce am vazut la tine pe blog, felicitari si spor la scris in continuare. Ce incercam de fapt sa zic e „ti-am adaugat si eu link-ul”.

  12. Mihai zice:

    Si pana la urma cum a ramas cu domeniul propriu si hosting-ul, ca vad ca acum esti pe picoarele tale ca sa zic asa. Pana la urma ai castigat concursul?

    PS: am fost tare dezamagit atunci sa vad cum au decurs lucrurile in concursul respectiv asa ca nici nu-ti pot spune cat ma bucura ca ai reusit sa capeti cumva acel domeniu.

    • Nu, concursul respectiv nu l-am mai castigat, oricum acolo se dadea un domeniu .com, eu acum am primit un .ro (ceea ce imi si doream), asa ca „totu-i bine cand se termina cu bine. La cateva zile dupa participarea la concurs am primit domeniu si hosting moca un an de la Blogway, deci cum ziceam „tot raul a fost de fapt spre bine” 😀

Lasă un răspuns

