Ce are Mazare in plus?


În seara asta am avut ocazia să-l văd pe „live”, sau pe viu care sună mai bine, în studioul „Acces Di(n)rect” pe domnul edil (am zis edil nu debil, nu mai fiţi cârcotaşi) Radu Mazăre, acest adevărat gangster al zilelor noastre (Capone se pişă pe el de ras… ăăă, adică vroiam să zic că îl invidiază când îl vede ce „fancy” se îmbracă).

Domnul Mazăre (ce nume nefericit pentru o asemenea „valoare”) era mai bombastic ca niciodată, ca întotdeauna a venit călare într-o maşină „de epocă” dotată cu piţipoance mâna întâi, evident întreg discursul său a fost pe bază de „brazilience”, de „kite-surfing”, de „samba” şi mai nou îşi descoperiră omu` pasiunea pentru „capoeira” (pentru care recunosc că şi eu am o oarecare pasiune, şi un interes). În fine nu neapărat despre asta vroiam să vorbesc, despre un om care trece printr-o criză de vârstă mijlocie (un fel de andropauză), dar care la el se manifestă cu câţiva ani cam devreme zic eu, sau până la urmă cine ştie poate omu` chiar atât de superficial e şi decât astea sunt interesele sale în viaţă, şi anume în ordinea după tricou: brazilience, Brasilu`, kait-surfeing şi samba (de janeiro). Cum ziceam nu despre asta vroiam să vă povestesc, vroiam să vă spun mai degrabă că stăteam eu aşa (cu privirea mea aia inteligentă pe moacă, nu vreţi să v-o închipuiţi, credeţi-mă), bă şi mă uităm eu la nea` ăsta ce aerisit e el aşa (am zis aerisit, nu a(e)rian ţin să subliniez, să n-avem vorbe la proces), deci era el aerisit aşa şi lipsit de griji şi-o ardea pe bază de samba şi de brazilience, de parcă în momentul ăla pe lume nu era nimic mai important decât „visele lui de preamui…” decât brazilu` adică, asta vroiam să zic.

Da frate, aşa stăteam eu şi mă uitam la Mazăre (ce bine sună asta, zici că eram la masă), mă uitam uimit, aşa, de parcă m-aş fi uitat la un accident feroviar care se întâmpla lângă mine, adică vrei să te uiţi în altă parte dar în acelaşi timp nu-ţi poţi desprinde privirea de la el. Şi totuşi în tot tabloul ăsta cu Radu „Capone” personaj principal, ceva era în neregulă, găseam în el, în privirea lui, pe faţa lui ceva ce nu era de acolo, nu era din filmul ăsta, dar să mor dacă reuşeam să pun degetul pe ce anume mă frapa pe mine la el.
În toată nedumerirea asta, mă trezesc că persoana de lângă mine îmi da un ghiont şi mă întreabă:

– Auzi mă, este că e ceva în neregulă cu ăsta? Zici că e drogat aşa, parcă nu e după lumea asta.
– Da, şi eu mă uit la fel de tâmpit la el, nu înţeleg nici eu prea bine dar are ceva „aparte”.
– E ceva tare nelalocul lui cu nea ăsta.
… băi şi fix atunci mă loveşte (nu, nu persoana de lângă mine), mă loveşte dumirirea (adică opusul nedumeriri). Eu către interlocutorul meu:
– Auzi mă? M-am prins ce nu e-n regulă cu el?
– Ce?
– E fericit mă dă-l dracu!
– …? (cu o privire mai nedumerită decât mai devreme se uită curios la mine)
– Da mă, pe bune, e fericit, dar în sensul ăla adevărat al cuvântului, n-are griji, n-are stresuri, nu tu rate, nu tu urmăriri (penale sau mai „grav” de la ANI), nu nimic, e fericire în stare pură ce are băiatu` ăsta pe faţă.
– Pe bune? Aşa o fi arătând un om fericit.
– Garantez eu, d-aia ni se şi pare aşa neobişnuit, na, dacă nu am văzut niciodată până acum unul, nu ştiam cum arată, acum avem exemplul „verde-n fata”, ca să zic aşa.
– Ai dreptate nene, d-aia nu ne prindeam noi ce are, e ceva ieşit din comun să vezi un om cu adevărat mulţumit şi fericit cu viaţa lui.

Da prieteni, şi uite aşa am învăţat şi noi (şi sper că şi voi) cum arată un om fericit, şi lipsit de griji, şi nu mă refer aici că e lipsit decât de grija zilei de mâine, nu frate omul ăsta chiar nu are nici o grijă pentru tot restul vieţii sale, ăsta emană încredere din orice por, din orice încheietură, şi nu, nu e doar o chestie de psihic (crede în el şi d`aia are succes”uri”), pur şi simplu ştie că are spatele asigurat sută la sută, iar asta prieteni e un sentiment atât de rar încât nu ştiu câţi oameni (la nivel de mapamond) îl pot afirma.

Acest articol a fost publicat în Pamflet și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Ce are Mazare in plus?

  1. Mihai zice:

    Da, ai dreptate, e ceva in neregula cu omul asta are ceva in plus fata noi ceilalti, pana si fata de ceilalti politicieni, e pe treaba lui Mazare.

  2. sandy zice:

    Da,are ceva in plus-este „dus cu pluta” (nu am zis nebun) ,este un Mos Teaca de varsta doua.Ce oameni „deosebiti” conduc aceasta tarisoara !!!

    • Sfantu` Simon zice:

      E domne, e dus cu pluta, cu pluta aia de face el kaitsurfing pe ea, acu daca l-ar duce de tot in larg si l-ar lasa definitiv acolo s-ar supara cineva teribil?

  3. Piperusha zice:

    Nu era fericit , e o eroare. Ce-mi zice filmuleţul youtube, adică…

    • Sfantu` Simon zice:

      La dracu i-a iesit lu` Mazare fericirea pe din-afara (din nadragi) si probail d`aia n-a mers, dar ce sa zic nu stiu de ce ti-a dat eroare ca am verificat link-ul si e „valid”. Acuma sti tu „we are experiencing tehnical dificulties, sorry for the inconvenience” (eu si cu mozilla, ne rusinam ca … zi si tu acu) >:D

  4. Ada Rus zice:

    E ciudat să vezi un om care-ţi pare fericit, nu? O fi, n-o fi aşa, putem doar bănui. Niciodată nu poţi atinge deplinătatea, iar fericirea asta e o simplă Fată Morgana. Nu aş schimba (ne)fericirea mea pe fericirea lui. Mereu e de plătit un preţ pentru toate, pentru că aşa e în viaţă.

    • Sfantu` Simon zice:

      Mai, am zis, si eu si „colegu de suferinta” ne uitam absolut inmarmuriti incercand sa-l descoasem si sa ne lamurim ce e-n neregula cu omuletu`. Acu daca o fi bine ca el, daca n-o fi bine nu ma pronunt, eu sunt prea pragmatic (si prea dintr-o ‘buturuga”, sau bucata care suna mai rotund) sa nu-mi doresc si eu macar o farama din ce are omu ala intiparit pe chip. Acu sti tu cum e, de platit pretu` il platesti, dar macar sa merite „produsul” primit. Decat ca mine platesc pretul si primesc iocul…

  5. veutzu zice:

    Foarte buna observatia! 😉 Citind insa, am crezut ca vei spune ca secretul lui este ca se drogheaza! Ceea ce, la cate tampenii face si spune, zau daca mi se pare fantastic… In fond, ar fi genul lui…

    • Sfantu` Simon zice:

      Ce dracu nevoie ar avea sa se drogheze, de drogat se drogheaza cei care au probleme si vor sa uite de ele, sau cei care n-au prea multa minte, Mazarin nu se incadreaza in nici una din cele de mai sus. Pentru el e de ajuns sa fie el insusi, e cel mai bun drog care si-l poate dori, asta si „suptu` de sange de la contribuabili de rand” (ca noi de exemplu).

  6. Piperusha zice:

    Gata l-am văzut! Tot cu mozilla..
    Măi să ştii că ai dreptate. E un om căruia i se rupe. Nuj căt era de fericit, dar dezinhibat şi pus pe distracţie cât cuprinde.
    Las’ că are cin’ să-şi facă griji în locul lui…

    • Sfantu` Simon zice:

      Ma nu stiu exact ce avea nea Mazare(a), dar ti-am zis am detectat la el ceva ce nu am mai intalnit pana acum, am mai vazut eu si oameni dezinhibati (ptiu, dracu ca nu-mi iesea de loc cuvantu` asta) si „distrati”, ba da asta avea o „calitate”, ceva aparte care-l scotea din turma, aia zic si eu ca lipsa grijilor il face sa arate asa, si eu unu n-am vazut om mai lipsit de griji ca Mazare(a) … (mmmm, mi se facu foame tot vorbind de el) >:D

  7. Sorin zice:

    Totuşi, ceva probleme tot are, cu DNA-ul, dar, vorba ta, are cine să-i ţină spatele …

    • Sfantu` Simon zice:

      La cum se comporta n-are nici in clin, nici in maneca cu DNA-ul, cu ANI sau cu d`alde cercetari de la diferite parchete, asa ca nu putem sa-i dorim domnului Mazariche la fel de mult bine cum ne doreste si el noua (adica sa-i dorim o mare mui… in fine intelegeti voi despre ce e vorba). In rest SA TRAIM BINE! (asta e pentru @Alin Mane, „baiatu ala de-l iubeste pe Basexu” de la postarea precedenta, ce zici de data asta am fost „serios” cand am zis asta)

  8. Cris zice:

    Butonând telecomanda am ajuns şi la programul unde tocmai avea să performeze dl. Mazăre. Am văzut intrarea furtunoasă in studio şi-atât, pentru că imediat am schimbat programul. 🙂 Nu prea îmi place nenea, nu’ş de ce…

    • Sfantu` Simon zice:

      Pacat >:D ai ratat ditamai spectacolu`, cred ca suntem multi care nu-l placem pe domnul Mazare, dar acum avem si o explicatie „il invidiem” 😆 (haters frate, lumea e rai). 😀

  9. Bluto zice:

    haha, initial am zis ca e o postare despre mancare sanatoasa, chiar eram curios ce are mazarea in plus, abia apoi m-am lamurit despre ce e vorba si pot sa-ti spun sincer ca am ras cu lacrimi.

Lasă un răspuns

