Am o atitudine ostilă?


Băi fraţilor, de azi de dimineaţă o tot scald de colo-ncolo pentru că nu ştiu cum să o mai dau cu voi. M-am sucit şi m-am învârtit şi m-am răsucit la loc încercând să găsesc un subiect „demn” de atenţia „Preafericitului”, ba am dat-o înspre Băsescu „secundu” (i-am mai acordat eu un pic de atenţie săptămâna trecută, se pare că nu i-a ajuns atenţia acordată şi săptămâna asta revine în forţă), după aia am sucit-o spre Frankenstein, Teodor „Stolojiean” care vine cu ideea măreaţă de a dedica o zi, „naţională” de altfel, mult iubitului şi respectatului „partid portocalio-pedelic” (deja începe să miroasă a manifestaţii de 1 Mai cu pioneri şi pupi`n`băseşti), sau mă mai gândeam să o „rup” pe indignare vis-a-vis de tacticile de diversiune (învăţate în ucenicia la KGB probabil) folosite de mariner şi clica sa pentru a distrage „atenţia publică” de la turbulenţele pedeliste, îndreptând-o spre tabăra pesedistă (mai prostănacă ca oricând, acum că se află sub „atenta supraveghere” a măreţei instituţii, denumită generic A.N.I.).

Frate şi am întors-o, şi am mestecat-o şi până la urmă ghici de unde a venit imboldu`. Cum eram eu, cu calmul meu de budist (eram cu totul zen, tocmai terminsem de ciopârţit bonsaiul), liniştit aşa deodată mă loveşte ca un trăsnet „revelaţia”. Să depănăm pe-ndelete: eram pe twaiter şi făceam lectură diferitelor „ciripeli”, când twaiterul clipeşte (suspansul e la cote maxime, este?), cică a venit o „ciripeală” nouă, şi mă reped „hapsân”, cum sunt, să o citesc. Primesc ce? Uimitor (sau nu), un link, încă o twitereală, acelaşi proces de repezire, acelaşi link făcut cu bit-ly, ghici drace ce o fi. De curiozitate, şi ştiindu-mi membrii paginii de twitter oameni inteligenţi (chitanţele pentru promovare se taie la ieşire), evident mă las corupt şi deschid link-ul (dracu dacă a meritat două RT-uri, sigur e ceva bun de tot). De unde draci atâta „senzaţional”? Cele două RT-uri, vizau un link către o postare a unui „domn” căruia nu-i voi da nume pentru a nu fi acuzat că vreau să-mi fac reclamă pe spinarea blogerilor mai „mari” (plus că nu-mi stă în caracter sa arunc cu rahat, precum maimuţa, în cine nu mi-a greşit cu nimic, pentru ca el până la urmă nu are nici o vină dacă alţii sunt lingăi). Dar să trecem la subiect, deci, două persoane au considerat necesar să dea un RT unui link către o postare care se învârtea în jurul următorului subiect: „Da cum ar trebuii să arate un om muncit, pentru că eu sunt un om muncit şi mă chinui rău de tot şi lumea mă acuză că sunt fericit şi nu sunt muncit (haters frate, ce să-i faci, „lumea e invidioşi”)”.

Să ne concentrăm un pic, zic, deci voi vă daţi seama că pentru o postare d`asta cu retorice din astea gen mângâiaţi-mă toţi pe creştet că sunt important, adulaţi-mă, umpleţi-mă de aprecierile voastre, ăsta numai a râgâit mai tare şi asta a ieşit, o întrebare, o postare, care să ne atragă nouă atenţia la cât de „bine” e omu (şi cât de meschin sunt eu, asta am dedus-o singur, nu neapărat din postarea lui). Eu în momentul „citirii” acestei misii am avut o epifanie, şi am realizat pe moment că umblu pe căi greşite, adică, eu stau şi îmi storc creierii cu enşpe motive pentru care sunt nemulţumit de unu sau de altu (cred că sunt obsedat sau ceva), când de fapt ar trebui să-mi pun năzuinţele în scopuri mult înalte. Ca de exemplu să-mi dea add pe Facebook, Bo… ahhh la dracu că era să scap turtureaua, vroiam să zic de fapt Eddy de la Simplu.

Eu totuşi zic că până şi năzuinţele astea sunt prea joase, adică de ce să mă visez eu „friends” pe Facebook decât cu Bo… iar mă, eu cred că subconştientul meu vrea să mă dea de gol, din fericire sunt stăpân pe situaţie; deci, cum ziceam, de ce să mă mulţumesc cu „prietenia on-line decât a unui „blogger de calibru mare”, de ce să nu mă-ntind până într-acolo încât să sper că într-o zi până şi madam Udrea sau chiar Base îmi vor da add pe Facebook, îmi vor lăsa commenturi „fanny”, etc, ş.a.m.d. Cum ziceam, unii sunt bătuţi rău de tot în … (ce vreţi voi), dacă în halul ăsta poţi fi de slugarnic, încât să te arunci în spam-muieli cu articole (mediocre spre total neinteresante) semnate „bloggeru de pe primele locuri în ZâtList” doar în speranţa de a fi, poate, recompensat în vreo zi cu te miri ce atenţie din partea „adulatului” (sau adulatei, nu sunt sexist), e rău aşa tati. Eu sincer îl înţeleg pe respectivul că a simţit nevoia de adulaţie, sau cine ştie care a fost scopul din spatele postarii „Mă doare măseaua, life sucks when you`re on top”, e pe tarlaua lui omu` scrie ce vrea „muschiu` circumvoluţionat”, în schimb îmi arunc totala dezaprobare spre  cei care au simţit nevoia să ridice la rang de mare scriitură o fâsâială pe care a dat-o unu de plictiseală.

În altă ordine de idei, anunţ oficial că mi-am propus să mă împrietenesc cu Super-Băse pe Facebook, că el oricum e mai tare decât toţi din ţara asta, şi nu doar pentru că e prezidentili, ci pentru că-l doare-n „Cocoş” (Dorin Cocoş, evident) de noi, de voi (adulatorii şi pupi`n`curişti lui), îl doare în trei litere până şi de Uniunea lu` peşte, sau mai nou chiar de Rusia (ducă-se tati cu Putin al lor cu tot… nucleara ne paşte din cauza lu` ăsta, să mor de nu). Cu ocazia „legăturii” stabilite cu Băse, va urma probabil şi o „prietenie virtuală” cu d`alde Mondialu` sau cine ştie poate chiar Nuţu Cămătaru şi de ce nu şi Nicu Gheară.

Acum ziceţi voi, sunt eu frustrat, sau ce? Eu cred că invidia e de vină (nu mea măi, a voastră că mă faceţi frustrat). Fiţi sinceri, sunt eu negativist, poate chiar puţin ostil? Sau, sunt doar realist, şi un pic prea ancorat în România zilelor noastre.

Semnat chiriaş în ţărişoară,
Sfantu` Simon, OUT!

Acest articol a fost publicat în frustrari, Pamflet, politica și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Am o atitudine ostilă?

  1. Sorin zice:

    Atâta timp cât nu te iei de guler la propriu cu personajele despre care vorbeşti, eu zic că atitudinea ta este în regulă. Puţin frustrat poate, dar având în vedere vremurile grele pe care le trăim, este de înţeles! Dar nu lăsa sistemul ticăloşit să te oprească, ascultă-ţi conştiinţa!

  2. Mihai zice:

    Eu cred ca stiu despre cine e vorba in postarea ta, dar respectand linia pe care ai impus-o nu o sa te dau de gol. Ce pot sa zic in legatura cu intrebarea ta este ca nu cred ca esti nici ostil si nici frustrat, nu mai mult decat ceilalti doar ai un fel aparte de a pune punctul pe i de asta te si citesc avid, si cu mare placere. Si ca sa respect in continuare linia postarii tale, ma semnez si eu:
    Semnat cititor fidel, co-chirias in tarisoara,
    Mihai

    • Sfantu` Simon zice:

      In postarea mea nu e vorba de o persoana anume (bloggerul responsabil cu postarea respectiva), ce vroiam eu sa subliniez e nemultumirea care mi-o provoaca ”lingăii”, că sunt ai Basexscului sau ai oricarui alt personaj (blogger, vedeta TV, etc) sunt ”de porc” şi ei traiesc intr-o lume a adulaţiei sterile, refuzând sa-si dezvolte singuri personalitatea.

  3. Piperusha zice:

    N-am înţeles niciodată de ce unu ca ..X sau Y au succesul pe care-l au şi pupadulatori cu sutele…Atitudine? Au mulţi. Conţinut? Au mulţi…

    Vechime?

    Ce-i face pe oameni să pu..să se bage în seamă cu orice preţ cu un oarecine cu un blog, doar pentru că îi suna numele mai cunoscut?

    Da, sunt invidioasă la MAXIM! Deci dacă îţi dă Băse add îmi fac şi io cont pe feisbuk!

    • Sfantu` Simon zice:

      Raspunsul e unul mult mai simplu, nu-i atrage nici vechimea si in nici un caz calitatea articolelor, ci sunt atrasi doar de “poleiala” (it`s so shinny), e greu sa-i rezisti in special cand esti ferm convins ca daca “te dai bine” pe langa Bo… nu se poate pana la urma ma dau de gol; daca te dai bine pe langa bloggerul de mare trafic, clar daca iti raspunde odata la un commentariu sau iti dau un tweet de raspuns, automat te-ai ajuns si o sa cresti si tu in ochii tuturor (vecinilor de palier).

  4. Piperusha zice:

    Aha deci asta era. Spirit de turmă şi nevoie de confirmare din partea altora. Toţi suferim de asta, suntem programaţi aşa ca specie. Dar…wtf..puţină demnitate, fraţilor! Măcar puţin să salvăm aparenţele!:))

    (nu ştiu cine e Bo..ul care te-a supărat, dar fac investigaţii acuşica!)

  5. Piperusha zice:

    Haha gata l-am prins! Sub ţurţure cu el!

    • Sfantu` Simon zice:

      Am zis, eu nu am nimic cu respectivul si nici cu postarea lui „Fuck me i`m famous”, am zis-o si-n postare: omu e pe tarlaua lui si scrie ce vrea „muschiu` circumvoluţionat”, mie mi s-a facut sila de servilismul asta al „lacheilor” lui care sincer mi-au dat un imbold asa peste marginea „prapastiei” (de parca nu as fi destul de trepanat si fara sa ma intarate altii 🙂 ) Eu pe „adulatori” i-as baga sub turture (please, please, se poate).

  6. Piperusha zice:

    Sunt ţurţuri suficienţi, parol! Şi popcorn, pentru o vizionare reuşită!

  7. ANDREEA zice:

    ESTI TARE CRED CA N-O SA POT GANDI NICIODATA ASA

  8. Ada Rus zice:

    Chiriaş în ţărişoară, de nu ai fi frustrat, ai avea o problemă clară. Sau o lipsă de circumvoluţiuni, asupra căreia oricum a pus monopol partidul-stat şi cu prioritate mezina prezidenţială, că ea reuşeşte să iasă mereu în evidenţă. Nu e nimic în neregulă cu tine, stai într-o ţară nebună. Asta e singura problemă.

    • Sfantu` Simon zice:

      La dracu, adica daca eram si eu mai „sarac cu duhul” aveam sanse la o functie in stat? Stiam eu ca gresesc undeva. Ehh, dar in fine sa fie ei sanatosi in „prostia” lor, ca ne facem noi mari si le punem pielea pe bat >:D

Lasă un răspuns

