Muzica "inspirationala"


To change the world, start with one step
However small, the first step is hardest of all
Once you get your gait, you’ll be walkin’ tall
You said you never did, cuz you might die tryin’

Astazi ma sunt intr-o atmosfera „inspirationala” (in caz ca nu v-ati prin din titlu, repet cuvantul pana il preia Academia Romana sa-l includa in vocabular).

Pana la urma pe voi ce proiecte, campanii, miscari de „rezistenta”, etc, va inspira? (puteti profita de ocazie sa va promovati preferatele sau pe cele proprii)

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, Elucubratii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Muzica "inspirationala"

  1. Mihai zice:

    Foarte tare piesa. Imi plac gusturile tale, daca imi permiti iti fac si eu o recomandare, care imi tot rasuna in cap zilele astea The Commodores – Slippery When Wet, asta e un fel de inspirationala mea.

    • Sfantu` Simon zice:

      Ma bucur ca iti place „selectia mea”, dupa cum se vede eram in alta dispozitie duminica, luni mi-a trecut repede si am revenit la vechiul meu sine >:D , apropos piesa pe care mi-ai recomandat-o o stiu, si o ascult si eu cu placere cand ma simt mai „funky”

Lasă un răspuns

