Datorii mai noi


Profitând de discursul în care m-am lansat mai devreme vis-a-vis de promovarea mişcărilor, campaniilor pe care le susţin, ţin să-mi anunţ şi eu în mod „exclusiv, şi în premiera” alăturarea la Mişcarea Violet.


Campania asta prin caracterul ei profund anti-băsescian (la fel ca şi mine) m-a atras încă de la începuturile ei, aşa cum nu ştiţi nici unu` eu mi-am lansat blogul exact în perioada ante-alegerilor (lu` peşte) prezidenţiale, şi mărturisesc sincer că mare parte din motivaţia necesară „înfăptuirii” acestui blog i-a aparţinut în mod excepţional domnului Băsescu. Deşi nu mi-am dezvăluit niciodată sentimentele mele profund anti-băsesciene (a se citi si articolul din link), la fel cum nici nu am lăsat niciodată să se înţeleagă faptul că aş susţine vreodată o mişcare de genul acesta, totuşi acum trebuie să-mi dau arama pe faţă („come out of the closet”) şi să mă alătur şi eu A.V.I.D.-eilor (Alianţa Violetă Împotriva Demagogiei). Astfel la îndemnul şi recomandarea Piperushei, o să port cu indignare maximă faţă de mariner pe data de 02 aprilie (imediat după ziua cu pacalelile) un întreg „apparel” mov-violet, deasemeni la recomandarea feng-shui-ologului meu, respectabilul, onorabil doctor Fa-Qiu blogul meu o să poarte mândru de acum şi bannerul „NO BĂSESCU DAY”.

Acest articol a fost publicat în D`ale mele, manifest și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Datorii mai noi

  1. Sorin zice:

    Deşi nu am nimic violet în garderobă, poate voi găsi resursele necesare până atunci să mă alătur curentului ….

  2. ANDREEA zice:

    SUNT FOARTE REUSITE CELE 2 IMAGINI MOV CU BASE

  3. Cris zice:

    BIne-ai venit în club, deşi…cam târziu, cam târziu! 😛

    • Sfantu` Simon zice:

      Sti tu cum e mai bine mai tarziu decat niciodata, plus ca am beneficiat de sfertul academic, sti tu fashionably late (se poate sa nu fiu eu fashionably >:D )

  4. Piperusha zice:

    Bun venit la bord! 😀

    „Deşi nu mi-am dezvăluit niciodată sentimentele mele profund anti-băsesciene ” – da, a fost o totală surpriză. Nu-mi revin din şoc!
    :))))))))))))))))

  5. Alex zice:

    Felicitari pentru alaturarea la Miscarea Violet, si eu am puse de-o parte camasa si cravata mov special pentru 2 aprilie, sunt spalate, calcate, apretate si asteapta doar sa fie imbracate. NO BASESCU!

  6. Pingback: Catalog violet « Ioan Usca

Lasă un răspuns

