404 error, page not found


Un alt subiect care mi-a atras atenţia în ziua de ieri, cât timp am stat blocat pe „şoselele patriei”, printre „nameţii patriei” şi din cauza căruia îmi venea să mă zgârii pe ochi că nu sunt în faţa calculatorului să fac o „relatare” şi să-mi dau şi eu cu o părere avizată, a fost marele „dezastru” (deşi ştiu că e un cuvânt puternic, totuşi având în vedere situaţia cred că ar fi putut foarte bine să fie un dezastru) provocat de Ministerul Educaţiei.

Să începem, zic, cu un extras din o declaraţie dată de unul din profesorii ce a „asistat” (decât) la simularea (Slavă Domnului că a fost numai o simulare, de data asta) de ieri: „Au apărut ceva probleme în urma susţinerii probei simulative a examenului de Bacalaureat, proba de testare a competenţelor digitale. Site-ul Ministerului Educaţiei nu a mai putut fi accesat, din cauza faptului că era folosit, în acelaşi timp, de foarte multe persoane. Timp de 15 minute elevii nu au mai putut lucra, aşa că le-am mai oferit timp în plus pentru a-l recupera pe cel pierdut. Elevii ar fi trebuit să aibă la dispoziţie 90 de minute pentru rezolvarea subiectelor. În rest totul a decurs normal”, asta a declarat Mirela Popa, şef de catedra-informatică la Colegiul „Spiru Haret” din Ploieşti.

Deci, prieteni, să ne concentrăm un pic zic eu. Adică copiii ăia s-au dus şi ei să dea ca tot omu` un examen (chiar şi o simulare, emoţiile tot alea sunt), şi „incapabili ăia incompetenţi” ce alcătuiesc Ministerul Educaţiei nu au fost în stare să prevadă că în momentul în care 7000 (atâţi am înţeles că au dat acest examen) de elevi vor accesa toţi în acelaşi timp serverul „EDU” acesta va ceda „nervos”. Bun de tot, eu ştiam că ţara asta e plină de oameni „competenţi”, la fel cum ştiam şi că majoritatea „competenţilor” au intrat prin fel şi fel de „cumetrii, nepotisme şi alte metode specifice” în slujba statului, ceea ce nu ştiam eu este: „ca toţi intelighenţii ăştia (vorba lu nenea Iancu) s-au adunat la EDU şi şi-au pus „fortele” (incompetente) în slujba sa.

Deşi nu prea obişnuiesc, ţin să le fac şi eu o „dedicaţie” minţilor luminate ce populează Ministerul Educaţiei, şi în special echipei de IT, de asemenea „dedicaţia” asta e valabilă pentru toţi politicienii lu` peşte, şi vine aşa mai mult că o trezire la realitate:

Keep banging on the walls of Fortres Europe (nu de alta da am impresia că am intrat cam cu japca în Uniune şi tare mi-e că în curând o să ne dea afară, nu că n-am merita).

Acest articol a fost publicat în frustrari, manifest, Pamflet, politica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 404 error, page not found

  1. Cris zice:

    Haha, am auzit si eu la stiri de patanie…jenant, dar mi-e teama ca pe ei nu-i doare nici la trei metri in fata. Si pun pariu ca se va mai intampla si alta data. La fel ca si cu zapada…

  2. Ada Rus zice:

    La noi, incapacitatea de a prevedea tot soiul de situaţii stăpâneşte cu profesionalism ministerele. Ne ia prin surprindere zăpada în ianuarie, ne ia pe nepregătite blocarea unui server în situaţii ca cea descrisă mai sus, şi ne ia prin surprindere criza economică. Exemplele ar mai putea continua, dar concluzia e că suntem nişte surprinşi prin definiţie de însuşi timpurile pe care le trăim. Toate cele bune!

  3. Fustangiul zice:

    de ce oare nu ma mira? Este ceva tipic romanesc ! :))

Lasă un răspuns

